Spadochroniarze
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- |GPR| Specnaz PL
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 listopada 2009, 19:58
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Spadochroniarze
Jak sprawić by ludzie wyskakiwali sami z samolotów?
Re: Spadochroniarze
Kod: Zaznacz cały
żołnierz action ["eject", samolot]
Re: Spadochroniarze
http://www.speedyshare.com/files/20419429/mission.sqm
w moje dokumenty/arma2/missions utwórz folder desancik.utes
i tam wrzuć ten plik
otwórz go sobie w edytorze - tam masz gotowy desant mojego autorstwa
tyle że po wyrzuceniu z samolotu nie wiem jak dalej ich kontrolować, gdyż rozbiegają się tam gdzie chcą
może ktoś podpowie ?
w moje dokumenty/arma2/missions utwórz folder desancik.utes
i tam wrzuć ten plik
otwórz go sobie w edytorze - tam masz gotowy desant mojego autorstwa
tyle że po wyrzuceniu z samolotu nie wiem jak dalej ich kontrolować, gdyż rozbiegają się tam gdzie chcą
może ktoś podpowie ?
Re: Spadochroniarze
Zapewne mają komendę moveInCargo i jak, się im nie da punktu nawigacyjnego typu”wysiadać” to po prostu polecą za samolotem, chcąc wsiąść z powrotem. Oczywiście samolot musi mieć jeden punkt nawg. Typu”wyładuj”.bo ten zaś, wyląduje aby grupę zabrać na pokład. 

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Spadochroniarze
unassignVehicle jednostka Powoduje "rozłączenie" żołnierza z pojazdem. Więc ani samolot nie wyląduje, Ani żołnierze za nim nie pobiegną ;]
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Spadochroniarze
Ja problem rozwiązałem takim oto skryptem:
jump.sqf
Kod:
i jak widać pierwszy parametr, to lider grupy, drugi nazwa samolotu a trzeci odstęp w czasie między spadochroniarzami (jak wylecą na raz, to będą ranni i zabici). W punkcie nawg. wystarczy wpisać: NULL= [lider, samolot, 0.2] execVM "jump.sqf";
Mi wszystko działa.
jump.sqf
Kod:
Kod: Zaznacz cały
_leader= _this select 0;
_cargo= _this select 1;
_t= _this select 2;
_n= count (units group _leader);
for "_i" from 0 to _n do {units group _leader select _i action ["eject", _cargo]; sleep _t;};
{unassignvehicle _x;} foreach units group _leader;
i jak widać pierwszy parametr, to lider grupy, drugi nazwa samolotu a trzeci odstęp w czasie między spadochroniarzami (jak wylecą na raz, to będą ranni i zabici). W punkcie nawg. wystarczy wpisać: NULL= [lider, samolot, 0.2] execVM "jump.sqf";
Mi wszystko działa.
Re: Spadochroniarze
Wlacz pokazywanie bledow i popraw swoj kod. -w ostatnim obrocie petli Twoj skrypt sie wywala
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Spadochroniarze
No tak, powinno być
Tyle, że wtedy zdarza się, że koleś z ostatnim numerem nie wyskoczy (nie wiadomo czemu).
Kod: Zaznacz cały
_n=count (units group _leader)-1;
Re: Spadochroniarze
A nie prościej uzyć 1 pętli forEach?
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Spadochroniarze
Użyje jej. Chyba nie usunie to odstępu między skoczkami. Szczerze mówiąc rozumiałem tę komendę jako wykonanie czynności dla wszystkich na raz, a nie jako pętlę, dlatego nawet nie próbowałem jej użyć.