Advanced Combat Environment - ACE 2

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
thisrox
Posty: 54
Rejestracja: 17 grudnia 2009, 18:57
ID Steam:
Numer GG: 6760268
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: thisrox »

Ale co to jest wogóle to "A.C.E. 2" ??? mod zmieniający cos w grze? czy nowa kampania singleplayer z nowymi misjami? czy co? bo szukalem w googlach i nic 8O
Awatar użytkownika
Nexus
Posty: 87
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 07:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Nexus »

Tak na szybko to:
- Większy realizm
- Nowe bronie
- nowe pojazdy
- nowe tryby muliti

Jeśli kto może to proszę uzupełnienie mojej odpowiedzi dla niewtajemniczonych...

na zachętę parę fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
thisrox
Posty: 54
Rejestracja: 17 grudnia 2009, 18:57
ID Steam:
Numer GG: 6760268
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: thisrox »

nie ma co trzeba zainstalować ,a oprócz tego to jakąś nową kampanie albo pojedyncze misje dodali?
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: DRIVER »

Ehhh ten photoshop ;) potrafi dodac fajnego blooma :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Miro »

Wie ktoś może jak można brać jeńców/aresztować, jak sprawić żeby wróg się poddawał, jakich modułów ewentualnie w tym celu użyć?

Z Góry Dziękuję
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
Nexus
Posty: 87
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 07:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Nexus »

DRIVER pisze:Ehhh ten photoshop ;) potrafi dodac fajnego blooma :)
O czym mowa bo nie wiem, to są real foty z mojego kompa... jak się podoba to super, max detale proc I7, 6gb ram oraz GTX295...polecam
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: DRIVER »

Nexus pisze:
DRIVER pisze:Ehhh ten photoshop ;) potrafi dodac fajnego blooma :)
O czym mowa bo nie wiem, to są real foty z mojego kompa... jak się podoba to super, max detale proc I7, 6gb ram oraz GTX295...polecam
Ta wiem o co chodzi... zapomnialem o tych rozmyciach i bloomach w ArmA2. Dla grafy robi fajny postep... Ale w rozgrywce przeszkadza :D i mialem to wylaczone... ostatnio sie tym bawilem... zapomnialem ja grafa moze byc gruba w ArmA :D

BTW: Czy servery z ACE modem wpuszcza mnie jak bede posiadac jeszcze moda WarFX? Taki modzik ktory zmienia wizualizacje zniszczen :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: polikerski »

Nie wiem czy to aktualne i ewentualnie przepraszam, ale chciałem zapytać się o coś. :angel
Bo jak wcześniej pisali w temacie, żeby z powrotem wstawić dźwięk AI trzeba zmienić :
#define ACE_NOVOICE na //#define ACE_NOVOICE w pliku hpp ace_clientside_config.hpp
Zmieniłem, ale jak chcę zapisać to mi wyskakuje:

Kod: Zaznacz cały

Nie można utworzyć pliku C:ProgramFiles/BohemiaInteractive/Arma2/userconfig/ACE/ace_clientside_config.hpp
Upewnij się czy ścieżka pliku i nazwa są poprawne.
Co mam zrobić? :cry:
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Matte »

Masz wyłączoną grę?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Nexus
Posty: 87
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 07:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Nexus »

Polecam mod dźwiękowy do ACE2 o nazwie ACEX_SM. Ekstra sprawa....
Oczywiście jest on dostępny za pośrednictwem SIX_uploader-a.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: polikerski »

polikerski pisze:Nie wiem czy to aktualne i ewentualnie przepraszam, ale chciałem zapytać się o coś. :angel
Bo jak wcześniej pisali w temacie, żeby z powrotem wstawić dźwięk AI trzeba zmienić :
#define ACE_NOVOICE na //#define ACE_NOVOICE w pliku hpp ace_clientside_config.hpp
Zmieniłem, ale jak chcę zapisać to mi wyskakuje:

Kod: Zaznacz cały

Nie można utworzyć pliku C:ProgramFiles/BohemiaInteractive/Arma2/userconfig/ACE/ace_clientside_config.hpp
Upewnij się czy ścieżka pliku i nazwa są poprawne.
Co mam zrobić? :cry:
Już sobie z tym poradziłem.
Nie miałem uprawnień administratora.Ale dzięki za... pomoc. :D
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”