Pojawienie się jednostki
Moderator: Inkwizytor
Pojawienie się jednostki
Wie ktoś czy da się zrobić przy pomocy skryptu taki trik, aby po uruchomieniu wyzwalacza
W określonym miejscu nagle z nikąd pojawiła się Np. grupa jednostek która mknie agresywnie w danym kierunku?
W określonym miejscu nagle z nikąd pojawiła się Np. grupa jednostek która mknie agresywnie w danym kierunku?
Re: Pojawienie się jednostki
Witam wszystkich serdecznie chce poinformować ,że znalazłem sposób
na pojawienie się jednostek w danym miejscu, mianowicie wykorzystałem skrypcik podmiany, czyli po uruchomieniu wyzwalacza przenosi jednostkę z innego miejsca w miejsce wybrane. Morze zna ktoś łatwiejszy sposób? Bardzo proszę o rade, potrzebuje tego do moich misji w których np. wojak skrycie podkłada materiały wybuchowe w bazie wroga, a gdy przez nieuwagę wywoła alarm to pełno jednostek wroga nagle pojawią się w okolicach budynków bazy. Niby, że wybiegli z budynków.
na pojawienie się jednostek w danym miejscu, mianowicie wykorzystałem skrypcik podmiany, czyli po uruchomieniu wyzwalacza przenosi jednostkę z innego miejsca w miejsce wybrane. Morze zna ktoś łatwiejszy sposób? Bardzo proszę o rade, potrzebuje tego do moich misji w których np. wojak skrycie podkłada materiały wybuchowe w bazie wroga, a gdy przez nieuwagę wywoła alarm to pełno jednostek wroga nagle pojawią się w okolicach budynków bazy. Niby, że wybiegli z budynków.
Re: Pojawienie się jednostki
przez przeniesienie z innego miejsca mapy chyba najlepiej, bo nie spowoduje to przymulenia jak przy tworzeniu nowych jednostek znikąd(wcześniej nie wczytanych).
cfog skończył się na kill'em all
Re: Pojawienie się jednostki
Owszem przymula, kiedy stworzy sie powiedzmy 50 jednostek na raz, wtedy przez ułamek sekundy można poczuć "zacięcie", ale ja stosuje po kazdej zrespawnowanej jednostce jakis niewielki czas opoznienia i tego przyciecia nie da sie odczuć.
Re: Pojawienie się jednostki
Dziękuje za rade, pozostanę chyba przy przenoszeniu jednostek z innego miejsca
Re: Pojawienie się jednostki
Pytanko: Mam sobie Logikę Gry (nazwa: Logika1) w pewnym miejscu i chcialbym, aby pojawil sie tam granat dymny. Co wpisac w inicjalizacji, ewentualnie w skrypcie wyzwalacza, aby granat pojawil sie i zaczął dymic?
Re: Pojawienie się jednostki
Kod: Zaznacz cały
xyz = "SmokeShellRed" createVehicle position Logika1
Szukam informacji na temat 101 dywizji. Jeżeli ktoś posiada jakieś informacje prosze o kontakt PW.
Re: Pojawienie się jednostki
Skoro już o granatach dymnych - mam pytanie. Jak zrobić, by np. wystartować helikopter w momencie gdy w danym miejscu / promieniu danego miejsca wybuchnie granat dymny? Jaki jest do tego warunek?
давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
- ID Steam:
- Numer GG: 1489462
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: lubuskie
Re: Pojawienie się jednostki
" Wie ktoś czy da się zrobić przy pomocy skryptu taki trik, aby po uruchomieniu wyzwalacza
W określonym miejscu nagle z nikąd pojawiła się Np. grupa jednostek która mknie agresywnie w danym kierunku? "
a ja właśnie usiłuję zrobić podobny bajer, tyle,że wrogie grupy żołnierzy chcę umieścić w barakach/koszarach i tam żeby oczekiwali na alarm i po alarmie wybiegli na zewnątrz. Problem mam jedynie z umieszczeniem żołnierzy w budynku. Bo albo nie chcą w nim siedzieć,albo z niego wyłażą. Nie wiem co ustawić w punkcie nawigacyjnym?? Warta,Straż,Stać?? a może przez wyzwalacz i komendę??
W określonym miejscu nagle z nikąd pojawiła się Np. grupa jednostek która mknie agresywnie w danym kierunku? "
a ja właśnie usiłuję zrobić podobny bajer, tyle,że wrogie grupy żołnierzy chcę umieścić w barakach/koszarach i tam żeby oczekiwali na alarm i po alarmie wybiegli na zewnątrz. Problem mam jedynie z umieszczeniem żołnierzy w budynku. Bo albo nie chcą w nim siedzieć,albo z niego wyłażą. Nie wiem co ustawić w punkcie nawigacyjnym?? Warta,Straż,Stać?? a może przez wyzwalacz i komendę??
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."