Moduł Wojna

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Moduł Wojna

Post autor: Miro »

Mianowicie jak ww modułu użyć? jeśli wstawię go luźno - zawiecha, zsynchronizuję z graczem - zawiecha, zsynchronizuję z Modułem Walka w tle - zawiecha.
Skończyły mi się pomysły, może ma ktoś jakiś?

I jeszcze ponowię w tym temacie - Wie ktoś może jak obstawić lotniskowiec samolotami, załogą? może ma ktoś wyodrębnioną misję?
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Moduł Wojna

Post autor: JonPL »

Miro pisze:I jeszcze ponowię w tym temacie - Wie ktoś może jak obstawić lotniskowiec samolotami, załogą? może ma ktoś wyodrębnioną misję?
Armaholic->Search->LHD Spawner

Już kilka razy tu na forum padało jak ustawić przedmiot na wysokości - kombinacja tych dwóch da Ci wymarzony efekt


Na skróty? Ściągnij misję Romeo Four, rozpakuj i ukradnij lotniskowiec z samolotami.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Moduł Wojna

Post autor: Mumin »

@up A jak otworzyc w edytorze tą mape? Za kazdym razem jak ją otwieram pisze ze plik tylko do odczytu. PS no niewiem moze wsadzam ją gdzie nie trzeba?
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Moduł Wojna

Post autor: Trance »

Są dwie możliwości:

1) sprawdz, czy nie wkładasz folderu z misją w jeszcze jakimś folderze
2) plik mission.sqm jest zakodowany i na to nie poradzisz ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Moduł Wojna

Post autor: Matte »

Trance pisze:Są dwie możliwości:

1) sprawdz, czy nie wkładasz folderu z misją w jeszcze jakimś folderze
2) plik mission.sqm jest zakodowany i na to nie poradzisz ;)

Trance, tak było z misjami w Resistance. Pamięta ktoś czym się je otwierało?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Moduł Wojna

Post autor: Mumin »

ale on jest w formacie .pbo
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Moduł Wojna

Post autor: Furman »

Pliki .pbo otwiera się notatnikiem.Jak przerzucić misję .pbo na .sqm?
1.Tworzysz misję nie wstawiając żadnej jednostki.Zapisujesz ją.
2.Porównujesz plik misji .sqm(tej pustej) z otworzoną misją w .pbo.
3.kopiujesz wszystko z .pbo do .sqm,ale musi to być "odpowiednik"tych rzeczy z .sqm.
(chodzi o to ,że widzisz że misja .pbo zaczyna się na jakiś tam ciąg liter-a w sqm tego niema,więc pomijasz ten ciąg i kopiujesz cały plik misji bez tego ciągu liter do końca-jeśli w .pbo na końcu będzie jakiś ciąg liter a w tej pustej misji sqm tego nie będzie robisz to samo co przed chwilą opisałem)

Trochę skomplikowane i chaotyczne tłumaczenie,ale nie wiem jak ci to wytłumaczyć inaczej,dlatego też dam przykład:

plik .sqm


początek:

Kod: Zaznacz cały

version=11;
class Mission
{
	addOns[]=
	{
		"ca_missions_ambientcombat",

koniec:

Kod: Zaznacz cały

class Intro
{
	addOns[]=
	{
		"chernarus"
	};
	addOnsAuto[]=
	{
		"chernarus"
	};
	randomSeed=12249905;
	class Intel
	{
		startWeather=0.25;
		forecastWeather=0.25;
		year=2008;
		month=10;
		day=11;
		hour=9;
plik .pbo


początek:

Kod: Zaznacz cały

-->mission.sqm             ¨HŰJŢň                       <--version=11;
class Mission
{
	addOns[]=
	{
		"cacharacters2",
		"ca_missions_alternativeinjurysimulation",
		"ca_missions_firstaidsystem",
		"ca_missions_battlefieldclearance",
		"camisc3",
		"rh_de_cfg",
koniec:

Kod: Zaznacz cały

	startWeather=0.25;
		forecastWeather=0.25;
		year=2008;
		month=10;
		day=11;
		hour=9;
		minute=20;
	};
};
---> ®ĄÎ’ç8	̤H˝ÓřNŘG©Łí<--
W misji .sqm nie ma tego co jest w .pbo(zaznaczone przeze mnie strzałkami) także wklejamy tylko to co jest poza tymi zaznaczonymi przeze mnie "wstawkami".Po takiej "operacji" na luzie można edytować misję.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Moduł Wojna

Post autor: Trance »

Pliku .pbo nie otwiera sie notatnikiem, tylko jakims programem np: cpbo
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Moduł Wojna

Post autor: Artek3333 »

Trance pisze:Pliku .pbo nie otwiera sie notatnikiem, tylko jakims programem np: cpbo
Ale można otworzyć za pomocą notatnika i jest tam wszystko otwarte po kolei na raz, czyli pliki sqf, sqs Html, paa i oczywiście
podstawowy plik sqm ;) lecz wiadomo, że lepiej najpierw wypakować to sobie np. cpbo :D
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Moduł Wojna

Post autor: Miro »

OK ustawianie obiektu na wysokości - działa na 100%:

this setpos [getpos this select 0,getpos this select 1,XX]

XX wpisujemy 16,17 lub 18 - najlepsze na ustawianie ludzi i obiektów na lotniskowcu, w zależności od odległości od dna.

i znów pytanie: Da się jakoś podrasować Moduł "Walka w tle"? żeby więcej akcji się działo?
Robię taki luźny coop z udziałem lotnictwa, patrol nad czarnorusią, i chciałbym co by mi więcej wrogów się pojawiało, bo jak do tej pory wróg pojawia się z częstotliwością taką że sam latam i się nudzę.

No i jakby ktoś wiedział jak użyć tego modułu "WOJNA" to by było git ;)
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Moduł Wojna

Post autor: Mumin »

@Furman nie działa a mogl bys mi ty przerobić ten plik bo ja moze cos zle poczynialem (mapa z armacholic.com)
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”