Durne SI-problem

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Durne SI-problem

Post autor: Furman »

Witam panów.Krótko i do rzeczy-mam problem z tępotą SI ,robię misję gdzie zaczyna się w tuldze partyzantami i trzeba zaatakować fabrykę na północ od sołniczny.Jednak inteligencja SI nie pozwala na przeprowadzenie misji,SI ciągle nawraca,skręca oraz jeździ bardzo powoli.Nie chcę aby coś takiego się zdarzyło kiedy trzeba będzie uciekać przed rosyjskimi grupami szybkiego reagowania-SI ma jechać prosto do celu ewentualnie ostrzeliwując wroga.
Czy jest jakiś sposób ,aby SI jakoś jeździło na poziomie?Na wykonanie rozkazów wydawanych ręcznie(nast. pkt. nawigacyjny,ruch do,wydawanie rozkazu grupie pod komendą) SI nie reaguje,a jeśli nawet to reaguje po długim czasie.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Durne SI-problem

Post autor: Maćko »

W ArmA 2 AI fatalnie zachowuje się na drogach i nic na to nie poradzisz. Trzeba czekać aż BIS weźmie dupę za pas i naprawi to w którymś patchu.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Durne SI-problem

Post autor: SaS TrooP »

Którymś...
Suma osobiście napisał, że to jest cholernie trudne i że nad tym pracują.
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Durne SI-problem

Post autor: Furman »

Eh...dzięki panowie za odpowiedź.Sobie poczekam...
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Durne SI-problem

Post autor: Madrian »

Niech uciekną kawałek na piechote i wtedy niech zabierze ich śmigłowiec. :D
Czasami trzeba po prostu zmienić założenia. ;)
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Durne SI-problem

Post autor: SiD »

Gdy rozkażesz im przemieszczać się beztrosko powinni zwiększyć swoją mobilność drastycznie.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”