Zwykła rozmowa
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Zwykła rozmowa
EEE... mam dość banalny proble. Jak wygląda zwykłą rozmowa teraz w Armie 2? Nie jest już wyświetlana przecież na środku. Jak teraz wygląda ta komenda? TitleCut mnie nie satysfakcjonuje.
Re: Zwykła rozmowa
Jeśli chodzi o rozmowę na chacie globalnym to np.:
Kod: Zaznacz cały
Partyzant globalchat "Stać!Kto idzie?"
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Zwykła rozmowa
W OFP/Armie rozmowa zwykła wyświetlała się jako napisy na dole ew. na środku ekranu. W Armie 2 zaś jest ona tam gdzie wszystkie globalchaty etc.
Komenda titlecut/titletext/cuttext w tym wypadku się nie sprawdza. Jaka jest komenda na najzwyklejszy dialog.
Komenda titlecut/titletext/cuttext w tym wypadku się nie sprawdza. Jaka jest komenda na najzwyklejszy dialog.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Zwykła rozmowa
Nie ma na to komendy, są na to skomplikowane skrypty wykorzystujące tabele i pliki bikb.
Co nie zmienia faktu że możesz użyć starej metody bo działa bez problemowo, sam jej używam bo zagłębiać w technikę bikb mi się nie chce
Co nie zmienia faktu że możesz użyć starej metody bo działa bez problemowo, sam jej używam bo zagłębiać w technikę bikb mi się nie chce

- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Zwykła rozmowa
I to tak jakby wyjaśnia wszystko. Danke.
Re: Zwykła rozmowa
Tak jak @Maćko pisze plik bikb jest odpowiedzialny za te dialogi mowy wygląda to
tylko nie wiem czemu, ale nie chce działać dźwięk. W kampanii domyślnie jest np.
i dźwięk pobiera z pliku PBO w katalogu AddOns jednak jak wpiszę
to niestety nie chcę mi uruchomić dźwięku z mojego sounds
i musze umieszczać je po staremu w Description 
Kod: Zaznacz cały
class Sentences
{
class rus_4
{
text = "ble, ble, ble, coś tam, coś tam";
speech[] = {"\sounds\nazwa dzwięku.ogg"};
class Arguments {};
Kod: Zaznacz cały
speech[] = {"\ca\dubbing\c1_intothestorm\drunken_chedaki\drunken_chedaki_B_0.ogg"};
Kod: Zaznacz cały
speech[] = {"\sounds\nazwa dzwięku.ogg"};



