
setFuel przez internet
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
setFuel przez internet
Witam. No orientuje się ktoś, dlaczego komenda setFuel nie jest rozsyłana przez serwer do wszystkich klientów? Zna ktoś sposób, zeby ją rozesłać? Sposób nie może być zbyt skomplikowany, bo taki to sobie sam moge wymyślić hehe 


Re: setFuel przez internet
Wg dokumentacji powinna być rozsyłana, ale jest tam napisane również, iż argumenty tej komendy powinny być lokalne na komputerze, gdzie jest wywoływana, czyli wg mnie komenda powinna być wykonywana na serwerze dla pustej ciężarówki lub u kierowcy, gdy jest kierowca.
Re: setFuel przez internet
Skrypt działa wyłącznie dla pustego pojazdu, uruchomiony tylko na serwerze. I faktycznie, kiedy jestem serwerem wszystko działa ok, ale kiedy jestem tylko klientem, juz tej zmiany nie widzę. Z komendami setVehicleAmmo i engineOn równiez są te same problemy.

Re: setFuel przez internet
a na pewno skrypt się uruchamia kiedy jesteś klientem?
jak serwer sobie setfuel zrobi to powinien zsynchronizować ten obiekt z klientami bo on nim zarządza.
może jakiś assignasdriver pojawią się gdzieś?
możesz zdaje się funkcją local to sprawdzić.
jak serwer sobie setfuel zrobi to powinien zsynchronizować ten obiekt z klientami bo on nim zarządza.
może jakiś assignasdriver pojawią się gdzieś?
możesz zdaje się funkcją local to sprawdzić.
cfog skończył się na kill'em all
Re: setFuel przez internet
Skrypt się odpala na serwerze na początku misji i zarządza wyłącznie pustym pojazdem. Nie ma żadnych komend typu assignAsDriver. Jednak klienci nie widzą tej zmiany paliwa w pojeździe, a całość wygląda właśnie tak, jakby serwer nie publikował tej zmiany do wszystkich klientów.

Re: setFuel przez internet
Wiec wg mnie jest to bug lub dokumentacja nie podaje prawdziwej informacji (w co bardziej wierze, gdyz podobna komenda addWeaponCargo dziala tylko lokalnie).
Proponuje wiec (o ile jest to cecha, a nie bug ktory ma zostac niedlugo naprawiony) nastepujacy trik:
u wszystkich klientow:
na serwerze, podczas zmiany poziomu paliwa:
Problem:
dla graczy JIP (w przypadku ustawien paliwa przed ich sie polaczeniem) zadziala tylko dla 1 pojazdu (nie pamietam, czy dla pierwszego, czy ostatniego)
Pisalem z pamieci, wiec moga byc bledy.
Proponuje wiec (o ile jest to cecha, a nie bug ktory ma zostac niedlugo naprawiony) nastepujacy trik:
u wszystkich klientow:
Kod: Zaznacz cały
"refuelPair" addPublicVariableEventHandler
{
((_this select 1) select 0) setFuel ((_this select 1) select 1);
};
Kod: Zaznacz cały
_pojazd setFuel CUSTOM_FUEL_LEVEL;
refuelPair = [_pojazd, CUSTOM_FUEL_LEVEL];
publicVariable "refuelPair";
dla graczy JIP (w przypadku ustawien paliwa przed ich sie polaczeniem) zadziala tylko dla 1 pojazdu (nie pamietam, czy dla pierwszego, czy ostatniego)
Pisalem z pamieci, wiec moga byc bledy.
Re: setFuel przez internet
No o tym rozwiązaniu też wcześniej myślałem, ale w kategorii tego rozwiązania skomplikowanego
, którego akurat tutaj chciałbym uniknąć. No nic dzięki za pomoc
, jak najbliższy patch tego nie poprawi, to z pewnością to rozwiązanie znajdzie swoje miejsce w skrypcie.
Jeszcze raz dzięki za pomoc


Jeszcze raz dzięki za pomoc

