Gdy ustawiałem detale w Arma 2 i gdy doszedłem do tekstur to gdy je zmieniałem wraz z nimi zmieniało się "Video Memory" i chciałbym wiedzieć za co dokładnie odpowiada ta funkcja?
BTW. Dlaczego każdy narzeka na blooma? Przecież można go wyłączyć całkowicie w opcjach po patchu 1.02...
Video Memory - co to daje?
Moderator: Inkwizytor
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Video Memory - co to daje?
Video Memory jest połączone z jakością tekstur. Im więcej pamięci na karcie graficznej tym lepiej - tekstury są dokładniejsze, ogólnie wszystko wygląda dużo ładniej.
256MB - nisko
512MB - normalnie
640-896MB (przynajmniej teoretycznie ;p) - wysoko
1024MB i więcej - bardzo wysoko
256MB - nisko
512MB - normalnie
640-896MB (przynajmniej teoretycznie ;p) - wysoko
1024MB i więcej - bardzo wysoko
Gdzie konkretnie? Większość narzekań odnośnie blooma było przed pojawieniem się patcha 1.02 :]epaGamer pisze:BTW. Dlaczego każdy narzeka na blooma? Przecież można go wyłączyć całkowicie w opcjach po patchu 1.02...
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Re: Video Memory - co to daje?
W postprocess effects daje się disable i jest git i co do tego "Video Memory" to przy 3gb ramu najlepiej dać na very high?
Re: Video Memory - co to daje?
Tu chodzi o pamięć RAM na karcie graficznej, a nie o operacyjną/systemową