model M16 leżący na ziemi
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
model M16 leżący na ziemi
Gdy wyrzucam np. M16, to model leży na ziemi. Co zrobić, żeby taka broń była "wolna", a nie w skrzyni z amunicją (tzn. jest jakaś edytorkowa komenda do wywołania takiego karabinu)?
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: model M16 leżący na ziemi
Metoda która działała w OFP:
Nie sprawdzałem czy tu działa, oczywiście musisz zamienić AK74 na nazwę M16 w arma i jego magazynki.Wstawiasz wyzwalacz i nadajesz mu nazwę np. trigger dajesz warunek aktywacji true (czy jakikolwiek inny, zawsze prawdziwy) i przy Aktywacji wpisujesz: karabin = "weaponholder" createVehicle getPos trigger; karabin addMagazineCargo ["AK74",1]; karabin addWeaponCargo ["AK74",1]; karabin setPos getPos trigger. W efekcie na ziemi leży AK74 (z pełnym magazynkiem, ale zanim będziesz go mógł podnieść musi upłynąć ok. 10 sekund (w trakcie misji to żaden problem - wystarczy umieścić broń na tyle daleko, by gracz potrzebował więcej niż 10 sekund na dojście do niej). Oczywiście broń może być innego typu i można ją umieścić np. na stole (posługując się setPos i getPos). Spis nazw broni i amunicji do niej jest na stronie.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów