Jak narazie znalazlem tylko statyczna ma mapie. Nie mam czasu aby kombinowac jak to uruchomic.Dawidson pisze:A właśnie ta ciuchcia na filmie o ruchu oporu Czarnorusi co jest w ArmA2 i "ciuchcia" czy tylko stoi sobie? Bo taka przyrodnicza ciekawostka to była.
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
BIS potwierdził, że była to tylko animacja "na potrzebny filmu".
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
http://www.youtube.com/watch?v=5oneHFP0Sjo
O ja pie...........
Ten spadający F35 i A10 to istna zaj****za
O ja pie...........
Ten spadający F35 i A10 to istna zaj****za

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
O
wszem ladne
A gdzie flary dla zmylenia rakiet, a gdzie eksplozja po upadku samolotu?
Wiem czepiam się


Wiem czepiam się

http://www.ret.pl/motylek/ tak na początek
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Sam potestowałem to trochę i w sumie wydaje mi się, że efekt jest zależy od tego w jaki sposób samolot zostanie trafiony. Czasem pojawia się faktycznie ogień i samolot paląc się spada w dół, czasem też unosi się z niego tylko lekki czarny dym i powoli spada na ziemię. No i zawsze jest potężny wybuch (przy okazji samolot ryje sobą solidnie o ziemię zostawiając wyrwę, którą pokazywaliśmy kilka stron wcześniej).
No i taka ciekawostka. Radar rosyjski kręci się dookoła (tak jak na filmiku), z kolei amerykański stoi nieruchomo :/
No i taka ciekawostka. Radar rosyjski kręci się dookoła (tak jak na filmiku), z kolei amerykański stoi nieruchomo :/
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
lista nowych komend: http://community.bistudio.com/wiki/Image:arma2_1.00.gif
ciekawie zapowiada się komenda attachTo, która robi np to:

shoHud: http://community.bistudio.com/wiki/showHUD
ciekawie zapowiada się komenda attachTo, która robi np to:

shoHud: http://community.bistudio.com/wiki/showHUD
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Kurde, mozliwosci attachTo sa praktycznie niewyczerpane
Wyobrazcie sobie ze mozna teraz oskrypotwac heli ze bedziemy mogli sie przeniesc z siedzenia na krawedz drzwi i prowadzic ostrzal ze swojej broni

Wyobrazcie sobie ze mozna teraz oskrypotwac heli ze bedziemy mogli sie przeniesc z siedzenia na krawedz drzwi i prowadzic ostrzal ze swojej broni

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Soundtrack z ArmA 2 jest niezly ale nei jest powalajacy, za to jest czego sluchac. Ponad godzine trwa jesli sie podliczy wyszstkie kawalki:
Co ciekawe, trzech kawalkow: 23, 24 i 25 nie ma w w plikach. Sa jedynie w localization kicie (ich nazwy). Ciekawe czy wylecialy czy dodadza je w pozniejszych patchach01: Ondřej Matějka - Dead Forest - 1:04
02: Ondřej Matějka - Insertion - 1:46
03: Ondřej Matějka - First To Fight - 1:59
04: Ondřej Matějka - Reinforcements - 1:29
05: Ondřej Matějka - Warpath - 2:23
06: Ondřej Matějka - Abandoned Battlespace - 1:52
07: Ondřej Matějka - Last Men Standing - 1:04
08: Ondřej Matějka - Harvest Red - 1:18
09: Ondřej Matějka - Movement To Contact - 1:21
10: Ondřej Matějka - Logistics - 2:29
11: Ondřej Matějka - Large Scale Assault - 0:42
12: Ondřej Matějka - The Movement - 1:12
13: Ondřej Matějka - Sharping Knives - 3:01
14: Ondřej Matějka - Close Quarter Combat - 3:08
15: Ondřej Matějka - Morning Sortie - 0:56
16: Ondřej Matějka - Valentine - 1:27
17: Ondřej Matějka - Marauder Song - 1:09
18: Ondřej Matějka - Ghost Waltz - 1:54
19: Ondřej Matějka - Debriefing - 1:44
20: Ondřej Matějka - Badlands - 2:17
21: Ondřej Matějka - Rise Of The Fallen - 1:29
22: Ondřej Matějka - Chernarussian Anthem - 2:29
23: Ondřej Matějka - Motherland Calls
24: Ondřej Matějka - Cold War Rearmed
25: Ondřej Matějka - Antiphon
26: Ondřej Matějka - Organ Works - 1:09
27: Eastern Eggs - Killing Machines - 3:20
28: Ondřej Matějka - Ambient #1 Cold Wind - 2:33
29: Ondřej Matějka - Ambient #2 Vague Shapes - 3:40
30: Ondřej Matějka - Ambient #3 Indian Summer - 1:43
31: Ondřej Matějka - Ambient #4 Electronic Warfare - 1:16
32: Ondřej Matějka - Ambient #5 Cobalt - 0:43
33: Ondřej Matějka - Ambient #6 Khe Sanh Riff - 3:31
34: Ondřej Matějka - Ambient #7 Manhattan - 1:42
35: Ondřej Matějka - Ambient #8 Reforger - 2:36
36: Ondřej Matějka - Defcon Three - 0:39

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Większość przesłuchałem, ale nie wszystkie. Przyznać muszę, że nic nie wpadło mi w ucho tak jak kapitalny ost z CWC czy Resa
To było coś, a tutaj jednak mam wrażenie, że muzyka jest znacznie słabsza. Ale może mam zbyt duże wymagania? W każdym razie ciężko będzie mi się zdecydować na wybór jednego, fajnego utworu do misji - dla mnie są one trochę nijakie 
P.S. Władzoooo zrobicie w końcu te działy? Podyskutowałoby się na temat edytora, skryptów etc. a tak walimy wszystko w jednym temacie i jest wielki burdel :/


P.S. Władzoooo zrobicie w końcu te działy? Podyskutowałoby się na temat edytora, skryptów etc. a tak walimy wszystko w jednym temacie i jest wielki burdel :/