[Mody] CWR jednak żyje
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Rynek w Lipany przed ratuszem
http://armaholic.eu/cwr/media/cwr_tease ... 2009_1.jpg
Rewelacja
Jak to wydacie to może dzięki temu nawet Arme zainstaluje
http://armaholic.eu/cwr/media/cwr_tease ... 2009_1.jpg
Rewelacja
Jak to wydacie to może dzięki temu nawet Arme zainstaluje
Re: [Mody] CWR jednak żyje
After Montignac było na tyle hardkorowe w becie, że trzeba było nieco ograniczyć jednostki na mapie i obniżyć im skilla. W ogóle wszystkie misje trzeba będzie rozegrać inaczej niż w OFP. Pamiętacie Turining the Tide? Zapomnijcie o spokojnym podejściu pod obóz
- [PR] Slavko
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
- ID Steam:
- Numer GG: 157910
Re: [Mody] CWR jednak żyje
ożesz fak, ale śliczne, no to szczam na ArmeII, CWR roolez i na dokładke P85, żyć nie umierać
Powered by ULi
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Screeny bardzo ładne, tekstury pierwsza klasa.
Pic 2 - Regina i jej otoczenie (pola) wyglądają zajefajnie.
Pic 3 - Lamentin też bardzo fajnie wygląda.
Pic 4 - To jest ta latarnia gdzie w kampanii Red Hammer lądujemy w pierwszej misji?
A co do misji; nie wiem dlaczego wam to AI tak wariuje. Może to wina konwersji z Xboxa a nie OFP. Ale moja wersja kampanii CWC (zrobiona na Malden z dema CWR + Winter Kolgujew + Sap Everon, aktualnie 2.0, wcześniej była robiona na wcześniejszej wersji + P85) była grywalna bez żadnych problemów z AI, trzeba było tylko zmienić kilka warunków w wyzwalaczach, bo nie które z OFP nie działają w ArmA. No i oczywiście brak animacji "flaszkowych" - btw; jak z animacjami? Wszystkie zrobione?
W Elite nie grałem, a w kampanię CWC lekko zmodyfikowaną chętnie przejdę, bo w oryginalnej to wiem gdzie spotkam wroga nawet i gram "z pamięci" ;]
Dobra robota czekam na wydanie (Jeszcze w tym tygodniu? )
Pic 2 - Regina i jej otoczenie (pola) wyglądają zajefajnie.
Pic 3 - Lamentin też bardzo fajnie wygląda.
Pic 4 - To jest ta latarnia gdzie w kampanii Red Hammer lądujemy w pierwszej misji?
A co do misji; nie wiem dlaczego wam to AI tak wariuje. Może to wina konwersji z Xboxa a nie OFP. Ale moja wersja kampanii CWC (zrobiona na Malden z dema CWR + Winter Kolgujew + Sap Everon, aktualnie 2.0, wcześniej była robiona na wcześniejszej wersji + P85) była grywalna bez żadnych problemów z AI, trzeba było tylko zmienić kilka warunków w wyzwalaczach, bo nie które z OFP nie działają w ArmA. No i oczywiście brak animacji "flaszkowych" - btw; jak z animacjami? Wszystkie zrobione?
W Elite nie grałem, a w kampanię CWC lekko zmodyfikowaną chętnie przejdę, bo w oryginalnej to wiem gdzie spotkam wroga nawet i gram "z pamięci" ;]
Dobra robota czekam na wydanie (Jeszcze w tym tygodniu? )
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
- [PR] Slavko
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
- ID Steam:
- Numer GG: 157910
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Nie no, chłopaki kozaki, naprawde szczęka opada, wspomnicie moja słowa, że w Arme2 nik (albo mało) bedzie sie zagrywało a wiecej bedzie grac w CWR i P85. Maćko, nic nie piszesz o swoich misjach a ja sie juz doczekać nie moge
Powered by ULi
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Slavko - Rozczaruję cię.
Po pierwsze CWR będzie również skonwertowane do ArmA 2, a po drugie, grzechem nie będzie grać w ArmA 2 (a grać w stare misje z OFP, które znamy na pamięć) z innowacjami i wciągająca kampanią.
Poza tym, czy jedno wyklucza drugie? Nie.
Po pierwsze CWR będzie również skonwertowane do ArmA 2, a po drugie, grzechem nie będzie grać w ArmA 2 (a grać w stare misje z OFP, które znamy na pamięć) z innowacjami i wciągająca kampanią.
Poza tym, czy jedno wyklucza drugie? Nie.
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Kurcza aż łezka się pojawia w oku na widok tych screenów, ach kiedy to się pykało w prawdziwą fabułową kampanie Bohemii, bardzo ładne tekstury budynków w Lamentin. Wyczepiste bym powiedział oponki w trabancie haha, rewelacja.
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
http://www.bistudio.com/community-blog/ ... -2_en.html
Wpis na blogu odnośnie CWR'a.
Wpis na blogu odnośnie CWR'a.
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Parę screenów z ostatecznej wersji Kolgujeva dostępnych tu:
http://forums.bistudio.com/member.php?u=36577
http://forums.bistudio.com/member.php?u=36577