Wiadomo jak to jest... Wprawdzie to jest beta, ale nie możemy za bardzo oceniać AI po filmikach. Weźmy te trailery, co je BiS wydawał. Co z tego, że chłopcy się ładnie w szyku ustawiają, kryją się za przeszkodami, czy wchodzą do budynków, skoro mogli to zaprogramować na potrzeby filmiku. Niektórzy z was jak robią filmik "fabularny" o ArmA na youtube, to nie robią całej misji takiej, jaki ma być filmik, tylko kręcą ujęciami, prawda? Ludki wtedy robią (prawie) dokładnie, tak jak chce "reżyser".

Wszystko wyjdzie w praniu. I miejmy nadzieję, że tylko na dobre...
P.S.
Zauważyliście, że wersja, którą ruskie testowali, to 0.74.56031? A podstawowa wersja na półkach sklepowych to będzie 1.00? Jeszcze dużo roboty...
P.S. II
Oglądnąłem film jeszcze raz i zauważyłem w paru miejscach, że AI, twoi kompani ładnie przy osłonach się zachowują. Przykład : W jedynce przy kupce siana idioci robili by breakdance'a, a tutaj ładnie gostek się ustawił obok snopka, kucnął i obserwował okolicę...
P.S. III
Jeżeli głównymi bohaterami będzie 4 kowbojów, to muszą zrobić AI, które korzysta z osłon, udziela wsparcia, skutecznie prowadzi ostrzał i przydaje się w walce. W innym wypadku nie poradziliby sobie z hordami czarnorusińskich partyzantów.