ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

http://image.jeuxvideo.com/images/pc/a/ ... pc-127.jpg
Jak ktoś celnie zauważył na BIF'ie koleś trzyma rękę tak jakby zmieniał bieg. Albo zmienili ustawienie rąk, albo dali animację zmiany biegów :)
Obstawiam to pierwsze ;)


EDYTKA 20:30
Ten temat zamienił się z ArmA vs. OFP2 w ArmA HOT NEWS :)

Przed chwilą znalazłem oficjalne wymagania sprzętowe, potwierdzone oficjalnym newsem na ArmA Info
ArmA Database.de and Games Tiscali.cz have published infos about the system requirements in order to play ArmA2 :

The minimum system requirements:
• Dual Core CPU (Intel Pentium 4 3.0 GHz, Intel Core 2.0 GHz, AMD Athlon 3200 + or faster)
• 1 GB of RAM
• GPU (Nvidia Geforce 7800 / ATI Radeon 1800 or faster) with Shader Model 3 and 256 MB VRAM
• Windows XP
• DVD (Dual Layer compatible)
• 10 GB free HDD space

The recommended system requirements:
• Quad Core CPU or Dual Core CPU (Intel Core 2.8 GHz, AMD Athlon 64 X2 4400 + or faster)
• 2 GB RAM
• Fast GPU (Nvidia Geforce 8800GT / ATI Radeon 4850 or faster) with Shader Model 3 and 512 MB VRAM
• Windows XP or Windows Vista
• DVD (Dual Layer compatible)
• 10 GB free HDD space

ArmA Database.de announces release in May, the 29th in Germany, Austria and Switzerland.
Games Tiscali.cz announces ArmA2 release in June, the 17th in Czech Republic and Slovakia.

:o no to ja już jestem prawie gotowy, muszę tylko zamienić X2 64 6400 na Phenoma 2 940'kę lub 955'kę.
Mów mi milordzie łapserdaku!
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Uff! Szybko popatrzyłem na rekomendowane wymagania i przez chwilę myślałem, że trzeba 10gb ram :D , ale jak na grę, która tak się zapowiada, to nie jest tak źle... 225 km2... jaka gra daje nam takie pole do popisu? crysis chyba nawet mniejszą mapę ma...

P.S.
Takie duże mapy to chyba tylko gry Total War :) i ew. Europa Universalis

edit:
Jakoś się dziwnie pomnożyły posty... jak coś, to mój górny usuńcie
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Film by DSLYECXI w HD, ArmA wygląda zajebi*
http://dslyecxi.com/videos/april_29_teaser.mp4

To jest ten sam co poprzednio. Podobno będzie jakiś full wypas niedługo, dslyecxi pracuje w pocie czoła by go ukończyć jak najszybciej.
Mów mi milordzie łapserdaku!
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

To co tu pokazał to tylko teaser, jeszcze dziś powinniśmy zobaczyć pełną wersję tego filmu.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

Wymagania mnie nie dziwią i jak na obecne czasy nie są wygórowane.

Tylko teraz pytanie: Czy na sprzęcie spełniającym wymagania, np. P4 3.2GHz HT + 1GB RAM + 7800 GS (AGP) będzie dało się pograć. Jeśli w 800x600 na low będzie dało się grać z ~20 ~25 fpsami to jest ok.

Jak pamiętamy z ArmA 1 wymagania minimalne określały że grę da się uruchomić, ale o graniu można było zapomnieć.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Nie panikujcie, wcześniej robiliśmy za króliki doświadczalne. Teraz patrząc na to co potrafi ArmA w 1.16 powinniście być naprawdę dobrej myśli.
Wiadomo, że misje podobne do Evolution, Domination czy Warfare mogą sprawiać problemy tym którzy spełniają minimum... ale na pewno będzie dużo ciekawych misji z mniejszymi wymaganiami w których na pewno sobie pograją.

Ja liczę na to że ZAP również zrobi berzerka pod arma ][, cholernie by mi tego brakowało. W sumie to zaraz się go o to zapytam...


edyta 22:19
w odpowiedzi nic obiecującego
ZAP ‎(22:10):
maybe ...dont play much right now
Z tego na ile go znam to on ciągle tylko marudzi i narzeka... w końcu bierze się do roboty i publikuje :P


edyta: 1maj09 00:20
Powinienem już spać :P

Chernarus
http://www.arma2.com/content_en.html
* 225 km2 of real world data
* 1 million 3D objects
* 350 kilometers of roads
* 50 towns and villages
* 2 dams and numerous small lakes and ponds
* Certain hilltops reach an altitude of over 700m
* Almost 100km2 of forests
* Urban areas contain ports, factories
* Military installations including large airfield
* Direction and distance signs accompanying road network
* Civilian population and wildlife
EDYTKA: 1maj09 06:35
Właśnie się pojawiło info, że...

http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=72436
:rox

Dla leniwych, film w HD http://dslyecxi.com/videos/tir5_video_final.mp4
Tak, to jest to nad czym Dslyecxi tak ciężko pracował.
A brief summary is that TIR5 + ArmA2 is frickin' sweet, and I'm really excited to be showing it off in such a capacity.
EDYTA 1maj09 7:57
Sprzęt na którym nagrywany był ten film to:
For those of you who were wondering what my system specs are, they are as follows:
Quad core @ 2.66GHz
Geforce 285

All of that footage was captured via Fraps at fullscale 1280x720 res with good settings. Ran very well, as you can see. I wish I could say something about performance with other cards/systems, but this is all I have. Please understand if I can't sit down and give you details on how A2 will run for you.
Mów mi milordzie łapserdaku!
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Dajcie spokój! Sprzęt na którym pójdzie ArmA II na b. wysokich w miarę do grania pod koniec roku pewnie będzie kosztował ~ 2500zł.
To jest tanio... (pojęcie względne)

P.S.
No może ewentualnie 3000zł...

P.S. II
Nareszcie za gigantyczną górę nie będzie robił jakiś wyrostek 700 m, na który bez problemu można było wejść. Najlepiej jakby zrobili jakieś ograniczenia w poruszaniu się po niektórych powierzchniach, np. po stromych stokach itp.
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

Wolał bym dać za grę 5stów i żeby wyglądała jak wygląda ale nie trzeba było zmieniać pod nią sprzętu.
Niż dać 100zł i wymieniać sprzęt za 2500-3000zł. Takie pobożne życzenie.

Co do włażenia na strome wzniesienia nie ma tego w ArmA? jest i nie widzę wcale potrzeby tego "utrudniania" dodawać w większej ilości.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rafael3D »

@mant3z:
pomijając reklamę TrackIR:
6:57 w filmiku - dorysowanie kilku drzew po zmianie kierunku widzenia. Normalnie "nerw mi puścił". Identyczne dziadostwo jak w jedynce...
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

ale masz oko chłopie... ja nic nie zauważyłem...
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Troszkę o OFP:DR, które pewnie też kupię... podobają mi się niektóre bajery które nam tu obiecują :)
- Gra pozwoli na dowodzenie czterema oddziałami, z których każdy będzie się jeszcze mógł składać z czterech drużyn. To właśnie pozwoli na kontrolowanie do 40 żołnierzy jednocześnie.

- Widoczny na żołnierzach ekwipunek nie ograniczy się tylko do broni, ale także pojedynczych granatów i magazynków. Dzięki temu będzie można stwierdzić na przykład, czym dysponuje wrogi żołnierz.

- W OFP: DR nie ma żadnych zaskryptowanych elementów AI - samo potrafi o siebie zadbać - więc nie da się przejść gry na zasadzie prób i błędów.

- Wspomniana wcześniej utrata krwi będzie miała wpływ na postać gracza. Ekran może czasami poczernieć lub zrobić się bardzo jasny jako przedstawianie zasłabnięć i bólu.

- Podobnie jak w oryginalnym OFP, im większy dystans dzieli gracza od na przykład eksplozji, tym dłużej trzeba będzie zaczekać na jej usłyszenie.
-----------------------------

- Silnik pozwala na zwiększenie pola widzenia aż do 35 kilometrów. Został on także zaprojektowany, aby nie posiadał kosmicznych wymagań i mógł zostać odpalony nawet na średniej klasy komputerze. Jednak dopiero bardzo wydajny komputer pozwoli na pokazanie pełnego oblicza gry.

- Możliwe będzie kontrolowanie aż do 40 żołnierzy jednocześnie. Często oddalonych od siebie o całe mile.

- Mapa taktyczna została zaprojektowana w oparciu o rzeczywistą technologię Blue Force Tracking używaną przez US Army. Informacje zgłaszane przez twoich podkomendnych są widoczne na mapie. Mogą one jednak się przedawniać i stać się nieaktualne, dlatego czasami lepiej samemu potwierdzić cel, gdy jest on naprawdę ważny.

- Dokładna balistyka i fizyka lotu pocisków powoduje, że kule różnego kalibru wydają inne odgłosy, gdy przelatują tuż przy twoim uchu. Każdy kaliber ma także osobną zdolność penetracji.

- Pył wyniesiony w górę po np. ostrzale artyleryjskim nie tylko unosi się w powietrzu przez długi czas, ale także (gdy będzie wystarczająco gęsty) może spowodować zaburzenia oddechu, a nawet utratę przytomności, gdy opadnie na gracza.

- Kampania jest tak zaprojektowana, że jeżeli w którymś jej momencie będziesz miał trudność z przejściem dalej, będziesz mógł wejść w tryb kooperacji w grze wieloosobowej i razem z przyjaciółmi ukończyć wymagającą misję. Potem możesz znów wrócić do trybu pojedynczego gracza i przechodzić grę dalej.

- Tryb wieloosobowy pozwala na różne typy rozgrywki. Możesz wcielić się z przyjacielem w generałów obydwu stron konfliktu i rozkazywać swoim podkomendnym (sterowanym przez AI) siedząc bezpiecznie w swoich umocnieniach. Ale możesz też zebrać 32 (PC) lub 16 (360/PS3) graczy i zmierzyć się w prawdziwej bliskiej walce o śmierć i życie.

- Sterowanie, nawet na konsoli, jest bardzo dobrze przemyślane. Przyzwyczajenie się do niego zajmie średnio od 20 do 30 minut.

EDIT:
Qrde bym zapomniał, wszystko wkleiłem z http://www.ofp2.pl/
Mów mi milordzie łapserdaku!
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”