ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rafael3D »

mant3z pisze: To chyba też jest coś nowego, dodano dzisiaj :)
khm.. jakby tu..
GC08 Video interview - PART 4/4
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

:oops: faktycznie, patrzyłem na datę dodania a nie na tytuł.


edit: mogłem to najpierw obejrzeć przed dodaniem, faktycznie już to kiedyś oglądałem :oops:
Mów mi milordzie łapserdaku!
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Gdzieś tu znalazłem, że Micro AI będzie wykorzystywało jeden rdzeń, czyli reszta idzie na pozostałe? Jak mam jednordzeniówkę, to będzie tylko cięło, czy nie odpali w ogóle?
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Tu chodzi o tłumaczenia na angielski. Dlatego teraz stare filmiki znowu się pojawiają.
Deadfast dodaje napisy.

http://www.armaholic.com/page.php?id=5348
Deadfast has released the fourth and final part of an almost 40 minutes long interview with Ivan Buchta from Games Convention 08 by Hratelně.cz..
You can find all of his translated videos here. Make sure to subscribe because he will be releasing more translated videos in the future and you don't want to miss any.

Video data:

Video release: August 26, 2008
Source: http://hratelne.centrum.cz/tema/clanek.phtml?id=614820
Audio: Czech
Captions: English
Highlights:
0:00 - Cukrák transmitter
1:45 - Women civilians
3:55 - Teamswitch
4:15 - Razor team
6:18 - Vehicle explosions
6:34 - Auto-aim
7:12 - Maximal number of players in MP
Mów mi milordzie łapserdaku!
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

centurion_94 pisze:Gdzieś tu znalazłem, że Micro AI będzie wykorzystywało jeden rdzeń, czyli reszta idzie na pozostałe? Jak mam jednordzeniówkę, to będzie tylko cięło, czy nie odpali w ogóle?
No, niestety muszę cię rozczarować.

ArmA 2 bez przynajmniej dwóch rdzeni (zalecane cztery) nie ruszy. Mówił o tym zarówno Marek Spanel, jak również jest napisane w oficjalnych wymaganiach gry.

Musisz kupić nowy procek, jeżeli chcesz zagrać w tą świetnie zapowiadającą się produkcję.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Nie koniecznie Jacobss, to, że gra jest wielowątkowa, nie oznacza, że bez procesora wielordzeniowego nie ruszy. Wszystkie zadania gry po prostu zrzucą mu się na jeden procesor, co oznacza znaczny spadek wydajności, ale nie oznacza całkowitego "nieodpalenia" gry. Inna sprawa, że dziś bez procesora wielordzeniowego, to w wiele tytułów sobie nie pograsz.
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

Odpalić odpali, najwyżej będzie tragedia jak w przypadku przejścia z OFP na ArmA, cięło jak sam s...
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

jeśli ten 1 rodzeń ma być na AI, to teoretycznie na MP dm, ctfy i inne bez AI powinno starczyć :mrgreen:
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Rainbow i reszta - mylicie się. Sam Spanel już na to odpowiedział. Poparł to oczywiście wielowątkowością, obsługą AI przez jeden rdzeń, ale nie tylko. Chodzi również o nowy system fizyki, która pozwala na o wiele bardziej skomplikowaną destrukcję otoczenia, niż było to obecne w ArmA i w OFP. Jedeń rdzeń nie będzie wstanie przejąć tych wszystkich zadań - wynika to z budowy nowego (na pozór starego) engine'u Real Virtuality 3 (w ArmA mieliśmy 2).

Dlatego gra, poza teksturami, będzie wyglądać identycznie na Xboxie 360 (Słowa Buchty), ponieważ X360 posiada trzy równoległe rdzenie. Także procesor odgrywać będzie kluczową rolę. Dlatego nie ma zwiększonych wymagań dotyczących grafiki (musisz mieć tylko Pixel Shader 3.0), a także ilość RAMu może być taka sama jak w Arma. Tak więc panowie, lepiej się przerzucajmy na 4 rdzenie, bo znając BIS i ich tragiczne optymalizacje, na dwóch rdzeniach ledwie będzie się dało pograć. Gra zapewne będzie grywalna dopiero na naprawdę mocnym procesorze.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Kurcze! Kompa kupuje dopiero w zimie :( . Mam nadzieję, że premiera opóźni się ;)
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

A jakiego kompa posiadasz obecnie? (może dałoby się coś małym kosztem zmodernizować).
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”