Otwarcie ognia

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Otwarcie ognia

Post autor: centurion_94 »

Mam takie pytanie: jak zmusić jednostkę do otwarcia ognia (np. mam su34 i blackhawka i chcę, żeby su wystrzelił do helika 2 rakiety), jak to zrobić? Za pomoc fenks :dworship
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Otwarcie ognia

Post autor: Maćko »

najprościej to komendom: su dofire heli
su - nazwa samolotu.
heli - nazwa śmigła.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Otwarcie ognia

Post autor: centurion_94 »

w wyzwalaczu, tak?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Otwarcie ognia

Post autor: Maćko »

w wyzwalaczu, punkcie trasy, skrypcie - wtedy gdy chcesz aby otworzył ogień.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Otwarcie ognia

Post autor: centurion_94 »

Dzięki, działa :dworship
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”