ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Pojazdy naziemne mogą być, ale latadła żeby się np. mogły rozpaść. Jakąś mocną rakietą helikopter dostał i dajmy na to w powietrzu mu ogon odpada, kpw?
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Żeby to było takie proste...
Do twoich wymagań, przede wszystkim, Bohemia musiałaby mieć jakiś super silnik fizyczny, jak ten zawarty w Cry Engine 2, czy też Euphorię.
Niestety, wujek Ondrej i paru innych Czechów, mogą pomarzyć, aby byli wstanie (przy własnych zasobach) pisać tak zaawansowane systemy zniszczeń. Do tego trzeba mnóstwo zielonych i mnóstwo ludzi. Niestety, mała firma z Czech nie jest wstanie tego zapewnić.
Poza tym, zakładając, żeby BIS było stać na np. Euphorię - ciekawe jakby to się sprawdziło w grze tak rozbudowanej jak ArmA?
Wiem jeszcze jedną rzecz - BIS planował do Game 2 (dzisiaj ArmA2) wprowadzić naprawdę ekscytujący silnik fizyczny. Podobno jednak, przy tak wielkiej skali działań, musieli z tego zrezygnować, bo się to po prostu nie sprawdziło.
Do twoich wymagań, przede wszystkim, Bohemia musiałaby mieć jakiś super silnik fizyczny, jak ten zawarty w Cry Engine 2, czy też Euphorię.
Niestety, wujek Ondrej i paru innych Czechów, mogą pomarzyć, aby byli wstanie (przy własnych zasobach) pisać tak zaawansowane systemy zniszczeń. Do tego trzeba mnóstwo zielonych i mnóstwo ludzi. Niestety, mała firma z Czech nie jest wstanie tego zapewnić.
Poza tym, zakładając, żeby BIS było stać na np. Euphorię - ciekawe jakby to się sprawdziło w grze tak rozbudowanej jak ArmA?
Wiem jeszcze jedną rzecz - BIS planował do Game 2 (dzisiaj ArmA2) wprowadzić naprawdę ekscytujący silnik fizyczny. Podobno jednak, przy tak wielkiej skali działań, musieli z tego zrezygnować, bo się to po prostu nie sprawdziło.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Pojazdów będzie więcej. A przynajmniej te a Army jak Sedan (to był chyba Nissan). Wiem, bo są na filmiku z cywilami.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jacobss, model zniszczen samolotow w locie da sie calkiem sprawnie zakodowac. Nawet bez silnika fizycznego, programiscie zaprogramowanie czegos takiego nie powinno zajac wiecej niz kilka godzin. Jasne, ArmA to dosyc rozbudowany system i z ogolna implementacja fizyki napewno byly by problem jednak fakowe rozwalanie samolotow w powietrzu powinno dawac rade.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Narzekacie! Mamy Ikarusika - zrobimy "Bridge to freedom". ; )
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
tylko, że pewnie nie będzie żadnego bridża
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Troszkę szkoda, że nie będzie żadnych rzek itp., ale za to będziemy mieli piękną krainę. Przynajmniej będzie w miarę realistycznie, a nie tak jak w ArmiE, że na przestrzeni 6-7km są klimaty pustynne i zimne lasy iglaste. - (co nie zmienia faktu, że w ArmiE bardzo ładnie zaprojektowali wyspę)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A będzie coś takiego jak nasza pustynia Błędowska?
Czy będzie w ogóle pustynia? Bo tak siedzę w tym od początku i nie wiem, lub nie pamiętam
Czy będzie w ogóle pustynia? Bo tak siedzę w tym od początku i nie wiem, lub nie pamiętam

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
O ile pamiętam na tym głównym trailerze, gdzie był zrzut całej Czarnorusi, nie było tam widać żadnej pustyni.
Ad. ostatnich pojazdów
Fakt, BIS jakoś szczególnie nie zaszalał i tylko przebił schemat z OFP i ArmA, choć jest parę niespodzianek jak artyleria MLRS, czy C130. To i tak nie jest najważniejsze. Premiera już niedługo, więc wszyscy się przekonamy
Ad. ostatnich pojazdów
Fakt, BIS jakoś szczególnie nie zaszalał i tylko przebił schemat z OFP i ArmA, choć jest parę niespodzianek jak artyleria MLRS, czy C130. To i tak nie jest najważniejsze. Premiera już niedługo, więc wszyscy się przekonamy

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
To jednak zapowiadanego supportu PhysX-a nie będzie?Jacobss pisze:
Do twoich wymagań, przede wszystkim, Bohemia musiałaby mieć jakiś super silnik fizyczny.
