ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Pojazdy naziemne mogą być, ale latadła żeby się np. mogły rozpaść. Jakąś mocną rakietą helikopter dostał i dajmy na to w powietrzu mu ogon odpada, kpw?
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Żeby to było takie proste...

Do twoich wymagań, przede wszystkim, Bohemia musiałaby mieć jakiś super silnik fizyczny, jak ten zawarty w Cry Engine 2, czy też Euphorię.

Niestety, wujek Ondrej i paru innych Czechów, mogą pomarzyć, aby byli wstanie (przy własnych zasobach) pisać tak zaawansowane systemy zniszczeń. Do tego trzeba mnóstwo zielonych i mnóstwo ludzi. Niestety, mała firma z Czech nie jest wstanie tego zapewnić.
Poza tym, zakładając, żeby BIS było stać na np. Euphorię - ciekawe jakby to się sprawdziło w grze tak rozbudowanej jak ArmA?

Wiem jeszcze jedną rzecz - BIS planował do Game 2 (dzisiaj ArmA2) wprowadzić naprawdę ekscytujący silnik fizyczny. Podobno jednak, przy tak wielkiej skali działań, musieli z tego zrezygnować, bo się to po prostu nie sprawdziło.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Pojazdów będzie więcej. A przynajmniej te a Army jak Sedan (to był chyba Nissan). Wiem, bo są na filmiku z cywilami.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Jacobss, model zniszczen samolotow w locie da sie calkiem sprawnie zakodowac. Nawet bez silnika fizycznego, programiscie zaprogramowanie czegos takiego nie powinno zajac wiecej niz kilka godzin. Jasne, ArmA to dosyc rozbudowany system i z ogolna implementacja fizyki napewno byly by problem jednak fakowe rozwalanie samolotow w powietrzu powinno dawac rade.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Matte »

Narzekacie! Mamy Ikarusika - zrobimy "Bridge to freedom". ; )
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

tylko, że pewnie nie będzie żadnego bridża
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Troszkę szkoda, że nie będzie żadnych rzek itp., ale za to będziemy mieli piękną krainę. Przynajmniej będzie w miarę realistycznie, a nie tak jak w ArmiE, że na przestrzeni 6-7km są klimaty pustynne i zimne lasy iglaste. - (co nie zmienia faktu, że w ArmiE bardzo ładnie zaprojektowali wyspę)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

A będzie coś takiego jak nasza pustynia Błędowska?
Czy będzie w ogóle pustynia? Bo tak siedzę w tym od początku i nie wiem, lub nie pamiętam :?
Obrazek
RIDER
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

O ile pamiętam na tym głównym trailerze, gdzie był zrzut całej Czarnorusi, nie było tam widać żadnej pustyni.

Ad. ostatnich pojazdów
Fakt, BIS jakoś szczególnie nie zaszalał i tylko przebił schemat z OFP i ArmA, choć jest parę niespodzianek jak artyleria MLRS, czy C130. To i tak nie jest najważniejsze. Premiera już niedługo, więc wszyscy się przekonamy :)
Awatar użytkownika
kumbol
Posty: 37
Rejestracja: 29 sierpnia 2007, 13:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kumbol »

Jacobss pisze:
Do twoich wymagań, przede wszystkim, Bohemia musiałaby mieć jakiś super silnik fizyczny.
To jednak zapowiadanego supportu PhysX-a nie będzie? :(
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”