centurion_94 - wybacz, ale gadasz głupoty, za przeproszeniem. To symulator żołnierza, a nie symulator cywila. Dobrze, że w ogóle o cywilach na taką skalę pomyślano.

Mogło być jak w OFP, że raz na ruski rok trafił się jeden cywil podczas misji, lub opuszczony traktor.
Moim zdaniem, wyżej wymienione pojazdy plus każdy w kilku kolorach, zdecydowanie wystarczy.
Takie pytanie: Czy ktoś będzie kiedyś zadowolony? Co czytam lub oglądam coś nowego dotyczącego ArmA 2, stale ktoś mruczy, że to mu nie pasuje i tamto. Nie jest to konstruktywna krytyka, a zwykłe miauczenie. Narzekacie na rzeczy kompletnie nieistotne. Zaczyna to już lekko irytować.
Notabene, w OF: Dragon Rising w ogóle nie będzie cywili.
Niech się BIS lepiej skupi na dopracowaniu pola walki i porządnej optymalizacji, niż tworzeniem kolejnych, zbędnych pojazdów. Pamiętam jak w czasach OFP, ludzie narzekali, że domy były za mało zróżnicowane. No ludzie kochani, w tych grach liczy się coś innego, niż takie pierdoły.
A co do samej listy - fajnie, że rower dalej będzie.

Nie było nic lepszego w OFP:R, jak uciekanie przed ruskimi na rowerze
