Urealnienie rozgrywki

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: yorgoo »

jak nie umiesz przeladowac m16 w ruchu to jestes <cut> i nikt mi nie powie ze to nie jest mozliwe a co za tym idzie realne, i wezcie se ten realizm do d... wsadzcie jak to ma wygladac jak wyglada w Armie , bo juz mnie to zaczyna mdlic powoli !!! Gra jest do d*** i wytknieto jej juz kilkadziesiat bledow wiec po co tego bronic nie rozumiem!?
Nigdy nie pisalem ze ladowanie w biegu ma sie odbywac , powiedzialem w ruchu a zwykly marsz jest takowym, wiec czytac uwaznie panie szanowny "Koval master"!!!


ufoman: Owszem, gra ma wiele bledow itp. ale mozna o nich pisac w inny sposob, prawda?

No, po prostu muszę się wtrącić, żeby zauważyć, że dla chamstwa na tym forum miejsca nie ma. Post odrobinę ocenzurowałem. Na przyszłość zwróć baczniejszą uwagę na to, co piszesz. (Keilholz)
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Awatar użytkownika
Algrab
Posty: 74
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 22:14
ID Steam:
Lokalizacja: Szczecin

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Algrab »

Spoko.
Dla lig, mysle - zeby nie "urealniac". Zdania sa podzielone na ten temat, i jak to mowia, "jeden lubi sledzie drugi jak mu z geby jedzie".
Na jakis serwerze stricte coopowym powylaczamy sobie odpowiednie "ptaszki"

A dla mniej zamknietych gier typu wlasnie ligowe, to juz mamy pare "urealnien" ktore niesie Arma, wychylanie, turlanie i takie tam.

A wiec - czil ałt, frenz :party
:grom
:weteran
:ofp
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: yorgoo »

sorry Keilholz ale juz nie moge sluchac bzdur tlumaczacych niedorobki army, a na przyszlosc nie moderuj tak dokladnie - "rozumie" a nie jak poprawiles "rozumiem", Mr Miodek ;]

(musisz sie troche doszkolic zanim zaczniesz krytykowac Keilholza. Np. TUTAJ. Klamacz)
grunt to w ch.. prąd i okna na front
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”