ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

OFman pisze:
można nosić 4 bronie (nóż, pistolet oraz 2 duże np: karabin i LAW)
M240 i Javelin razem też?
W naszym ultra-realistycznym ACE też jest to możliwe a nawet lepiej - 2xMG+RPG :D
OFman pisze:
timer (tzw. TTL) wskazujący ile ci pozostało życia po trafieniu
Już słyszę te CSowskie komentarze typu "Rozwaliłem wszystkich z 1 HP!"
Raczej nie 1HP, a 1T. Poza tym wątpię, bo w takim stanie to pewnie celownik będzie latał, a jak w głowę się dostanie to jeszcze jakieś zaburzenia wzroku. Może być też taki, że im bliżej śmierci, tym mniej widać.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

OFman pisze:
można nosić 4 bronie (nóż, pistolet oraz 2 duże np: karabin i LAW)
M240 i Javelin razem też?
Nie doczytałem lub nie napisali. Jednak bronie będą mieć właściwość - masę, co chyba wskazuje, że będzie to mądrzej zrobione niż u BISu.
OFman pisze:
timer (tzw. TTL) wskazujący ile ci pozostało życia po trafieniu
Już słyszę te CSowskie komentarze typu "Rozwaliłem wszystkich z 1 HP!"
nomisum z niemieckiego pisze:Hitzones are all over the body. A bullet in the leg lets you move more slowly, a graze shot in the head interferes your vision. And the one who is not medicated bleeds out. A circle timer shows you, how much time you have left till no lifeblood streams in you anymore and you have to restart the mission.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

To co innego, ale mimo wszystko zbędne. Wolałbym prostsze rozwiązanie stosowane już za czasów OFP (chyba nawet w ECLu to mieli), że będąc rannym żołnierz się wykrwawia a skutkiem tego są coraz częstsze "zaburzenia obrazu". Po ich częstotliwości gracz wiedziałby ile czasu mu zostało. Takie to skomplikowane?

Edit: BISu też to dotyczy.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

OFman pisze:To co innego, ale mimo wszystko zbędne. Wolałbym prostsze rozwiązanie stosowane już za czasów OFP (chyba nawet w ECLu to mieli), że będąc rannym żołnierz się wykrwawia a skutkiem tego są coraz częstsze "zaburzenia obrazu". Po ich częstotliwości gracz wiedziałby ile czasu mu zostało. Takie to skomplikowane?
No właśnie. Czemu BIS tak nie zrobił?
Btw: w OFP: DR po otrzymaniu kulki nawet po usłudze medycznej nie wraca się w cudowny sposób do zdrowia (jak to mamy w Armie) tylko ma się odpowiednią ułomność - osłabienie celowania/wolniejsze poruszanie się.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

Do Coopów dobre (tylko ta gra do coopow nie bedzie raczej stworzona ze wzgledu na mala maksymalna ilosc graczy (chyba ze cos sie w temacie zmienilo)), ale jak bede miał miec problemy w grze MP z celnoscia bo dostalem po łapach i nie moge sie wyleczyc w 100%, to mnie szlag trafi :). Uwazam, ze powinno byc to jakos zbalansowane, np mozliwosc wlaczenia 100% leczenia i spokoj. Zeby przypadkiem nie wylac dziecka z kapiela.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

Ciekawi mnie to rozwiązanie w praniu. Bo jak mi w ArmA rączki latają to da się grać ale już nie ta sam frajda co przed dostaniem kuli. A tu efekt ten ma pozostać.
Tak samo z chodzeniem, realne że się biegać nie da ale jak mam trzeć brzuchem setki metrów lub kilometry.
Obrazek
RIDER
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Dokładnie. Utrudnienia gameplaya, ale nie za wszelką cenę. W sumie powinni zrobić rozwinięty system uleczania, a same skutki obrażeń ograniczyć do "drgania ręki" lub ściemniania obrazu. Aczkolwiek jeśli takie bzdetki wprowadzają to może być nieźle :mrgreen:
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Prawdopodobnie najlepszym wyjściem po dostaniu kulki będzie... respawn. To głupie, antyrealistyczne, ale taka jest logika gier.

Odnośnie Army2: Od wczoraj (do jutra) na targach (?) Gamme Connection w San Francisco "nasza" gra, a raczej Idea Games (w tym BIS) ma swoje stoisko (czy coś tam innego).
Jednak chyba dotychczas nie było żadnych doniesień.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Nowy (aktualny) filmik: http://www.youtube.com/watch?v=nfvn8_gM ... r_embedded od niemieckiego Gamestar.
Możemy zauważyć:
-czołg bez masy (w ogóle nie ma problemu z rozpędzeniem o obrotem)
-ludzie chyba też nie mają masy - prawie się unoszą przesuwając się nad terenem
-wreszcie kule nie mają masy, skoro nie potrafią stworzyć odrzutu przy wystrzale
-ogień (płonący czołg) przypomina mi ten z army1

kilka skrinów (podobno awesome):
http://www.operationflashpoint2.info/ph ... lbum_id=28

odsłona broni w arma2:
http://www.arma2.com/assault-rifles_pl.html
Ostatnio zmieniony 27 marca 2009, 10:28 przez kondor, łącznie zmieniany 1 raz.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

To wygląda prawie jak BF2 na mapce Dragon Valley hihihihi :lol:
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

Awesome! Can't wait!
A tak na serio - nie znam się na tworzeniu gier ale czy to normalne, że 3-4 miesiące przed przewidywaną datą wydania gra wygląda tak tragicznie? LODy drzew i trawa to tragedia IMO.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”