Problem z config.cpp

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Kamil 1
Posty: 2
Rejestracja: 08 marca 2009, 19:33
ID Steam:
ID gracza: 0

Problem z config.cpp

Post autor: Kamil 1 »

Witam.

Mój problem dotyczy tym razem pliku "config.cpp" wygenerowanego za pomocą programu "ArmA UnBin tool" z pliku "config.bin". Gdzieś na forum czytałem, że plik "config.bin" może zostać zastąpiony plikiem "config.cpp" - gdyż te dwa pliki mają identyczną zawartość tylko inne rozszerzenie. Mój problem wygląda następująco: gdy tym plikiem z rozszerzeniem .cpp podmienię plik .bin w folderze rozpakowanego addonu (bez zmiany treści w pliku .cpp) i zapakuję z powrotem ten folder do pliku .pbo to po umieszczeniu tego addonu w grze podczas uruchamiania ArmA wywala mi błąd o treści:

Kod: Zaznacz cały

File gig_ scud\config.cpp, line 611: '/CfgVehicles/GIG_Scud/UserActions/LunchOperation.trigger2': "" encountered instead of '='
i gra nawet nie chce się uruchomić :(

Odnalazłem w tym pliku config.cpp wskazaną wyżej ścieżkę i jak dla mnie wygląda wszystko poprawnie, a oto wycinek tego pliku z tą ścieżką:

Kod: Zaznacz cały

class UserActions {

		class LaunchOperation {
			displayName = "Launch operation";
			position = "zamerny";
			radius = 10;
			onlyForPlayer = 0;
			condition = "driver this == player and speed this < 2 and this animationphase "trigger2" == 0 and this animationphase "StandMissile" == 0 and GIGTgtSet == 0";
			statement = "[this] exec "\GIG_Scud\operation.sqs";";
		};
Jak można zauważyć z treści ścieżki jest to addon z wyrzutnią SCUD. Chciałem w pliku "config" dokonać pare zmian lecz po zauważeniu że nawet nic nie zmieniając dodatek nie chce ruszyć zaniechałem przeróbek. Mnie zastanawia tylko to że plik "config" z rozszerzeniem .cpp nie chodzi a wcześniejsza wersja z rozszerzeniem .bin śmigała bez problemu.

Proszę szanownych kolegów o pomoc z tym plikiem. Może ktoś będzie wiedział co trzeba zrobić aby ten addon działał poprawnie.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”