ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Niektóre dźwięki nawet fajne :D Nad krajobrazem nie będę się rozpisywał bo każdy przecież wie, że ładne :)
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:57 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SaS TrooP »

Kałasz brzmi tragicznie i usta szefa ChDKZ się nie ruszają. Ale jest słitaśnie. Coraz bardziej wali klimatem.

Boli mnie to, że jednostki nadal będą niemal takie same. Chyba.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Artek3333 »

Rainbow pisze: Ale nadal za dużo wali tu ArmĄ, niektóre animacje i elementy nie zmienione/poprawione w ogóle co razi po oczach...
Popieram jak na razie to kicha totalna coś w rodzaju kolejnego patcha do jedynki :cry:
Awatar użytkownika
kumbol
Posty: 37
Rejestracja: 29 sierpnia 2007, 13:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: kumbol »

20 lutego o 22:00 naszego czasu Codemasters zamierza wypuścić wiele nowych informacji o OFP2. Czekam z niecierpliwością :violent
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SaS TrooP »

Artek, IMO zrzędzicie. ArmA nie była klapą i nie warto niektórych rzeczy zmieniać. Animacje są nowe. To, że część jest podobna to nic nie znaczy. A same animacje wyglądają dla mnie dobrze.

Acz BIS mógłby wprowadzić troszkę więcej, zwłaszcza, że mają własne studio Motion Capture.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Artek3333 »

Pożyjemy zobaczymy ale mam przeczucia że animacje i AI nadal będzie bezsensu. Te przyśpieszenie przed zatrzymaniem się wojaka mnie totalnie rozwala, ciekawe czy coś zrobili z tym skradaniem się na kuckach. :lol:
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Dawidson »

Ble ble ble, uchwycenie naturalnego ruchu z oczu grając a to samo patrząc gościowi na plecy to bardzo różne sprawy. W Mirrors Edge czuć ruch jak biegniesz z oczu, jest możliwość patrzenia w 3osobie i wtedy bieg wygląda koszmarnie! To są dwie różne sprawy, mogę się mylić ale pewnie tak jest.
Oby z oczu dopracowali/poprawili to co mamy w ArmA i będzie ok, 3osoba to w sumie tylko dla lam(dobra ułatwieniem pewnym jest).
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SaS TrooP »

Artek, co do AI - w Armie i tak jest najlepsze ze wszystkich nie oskryptowanych gier ever. Weź pod uwagę takiego STALKERa. Tam wróg bez obaw strzela do ciebie na otwartej rawie. No dobra, czasem ktoś się schowa.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: OFman »

Nie trzeba przeglądać kodu strony by zobaczyć te obrazki, wszystkie są tu http://www.arma2.com/factions_en.html i na podstronach. Ostatni link ciekawy ale teraz to tylko czekać aż powsadzają tam indexy.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Artek3333 »

SaS TrooP pisze:Artek, co do AI - w Armie i tak jest najlepsze ze wszystkich nie oskryptowanych gier ever. Weź pod uwagę takiego STALKERa. Tam wróg bez obaw strzela do ciebie na otwartej rawie. No dobra, czasem ktoś się schowa.
Jeszcze nigdy nie zauważyłem aby w Armie AI schowało się za jakąś przeszkodę lub w celu schronienia wbiegło do budynku aby z stamtąd prowadzić ogień, jedynie na co stać AI to opad na ziemie lub bezsensowny bieg na otwartym terenie. :roll: Więc nie mów mi że AI w Armie jest najlepsze bo to jest jeden z największych minusów tej gry. Moim zdaniem Stalker to gra dla dzieci i mi nie przypadła do gustu, ale wybacz Ai ciut lepiej się prezentuje w Stalkerze niż w Armie. :coffee
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”