Jak zmienić uzbrojenie w śmigłowcu z wgranym ACEMod

Wszystko co dotyczy grania w pojedynkę

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
redsorpion
Posty: 5
Rejestracja: 16 lutego 2007, 15:26
ID Steam:

Jak zmienić uzbrojenie w śmigłowcu z wgranym ACEMod

Post autor: redsorpion »

Witam mam mały problem, wgrałem ACEMod i nie mam pojecia w jaki sposób przełączyć w śmigłowcu kobra rakiety z niekierowanych na kierowane. W wersji bez moda nie jest to problemem ale po wgraniu moda delikatnie mówiąc kilka rzeczy się zmieniło.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Jak zmienić uzbrojenie w śmigłowcu z wgranym ACEMod

Post autor: SaS TrooP »

Z tego co pamiętam, to nie mozęsz odpalać rakiet kierowanych przy złym nachyleniu, szybkości etc.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Jak zmienić uzbrojenie w śmigłowcu z wgranym ACEMod

Post autor: klamacz »

Tu mój opis, niestety po angielsku: http://www.acemod.net/forums/project.php?issueid=1084
Jak znajdę chwile to przetlumacze i opisze dokladniej po polsku.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
redsorpion
Posty: 5
Rejestracja: 16 lutego 2007, 15:26
ID Steam:

Re: Jak zmienić uzbrojenie w śmigłowcu z wgranym ACEMod

Post autor: redsorpion »

Dzięki :) wiele wyjaśnia ten opis, nie domyślił bym się że ze spacją zmienia się uzbrojenie.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Jak zmienić uzbrojenie w śmigłowcu z wgranym ACEMod

Post autor: klamacz »

Opis używania uzbrojenia w ACE mod 1.01

Sytuacja:
AH64A Apache albo AH1Z Cobra z Hellfire'ami lub TOWami, AI jako strzelec, Gracz jako pilot
4 wrogie jednostki pancerne, 1,5 km odległość, poruszające się

Problem:
1. Strzelec AI ma standardowo ustawione działko jako swoją broń więc zacznie atakować cele natychmiast po tym jak je widzi. Nie zmieni broni na rakiety nawet jeśli jest to zasadne.
2. Jeśli przełączysz cele klawiszem TAB i nakażesz strzelać poprzez komendę "fire", strzelec odpali rakietę ale ta najprawdopodbniej spudłuje.
3. Strzelec AI nie zmieni typu ataku Hellfire'a (direc, lobl czy cokolwiek)

Rozwiązanie:
1. Po pierwsze musisz wskazać strzelcowi jakie broni ma używać. Możesz je przełączać używając Spacja+F dopóki nie znajdziesz Hellfire/TOW
2. Musisz nakazać mu celować we wrogi pojazd używając menu rozkazów (jeśli jest twoim numerem 2 to będzie to kolejno F2->2->(2,3,4,5 - numer celu).
Dopiero wtedy możesz rozkazać strzelać (standardowo Ctrl). Pocisk trafi cel, jeśli ten jest widoczny. Zmienianie celów przez TAB w większości przypadków nie będzie działać.
3. Musisz się upewnić, że cel jest nieprzesłonięty, w przeciwnym wypadku pocisk trafi w przeszkodę, jako że leci on po prostej linii w kierunku celu.

Triki:
1. Używanie działka jest prostsze ponieważ strzelec AI będzie atakował cele samodzielnie jeśli wyznaczysz mu działko (Spacja+F). Wciąż możesz oznaczać mu cele do ostrzału za pomocą menu rozkazów.
2. Gracz może nakazać strzelcowi ostrzelanie budynków lub obiektów statycznych poprzez użycie komendy 2->0->numer. Można je atakować zarówno działkiem jak i rakietami kierowanymi.

Rzeczy których nie wiem:
1. Pilot ma dostępną akcję: "Switch to remote", co znaczy tyle co "Przełącz na zdalny". Podejrzewam, że chodzi o wybieranie laserowo namierzonych celów ale nie byłem w stanie tego przetestować.
2. Cele, które są widoczne w menu F2->2. Nie jestem pewien czy są to cele widoczne dla strzelca, dla gracza czy znane dla kogokolwiek. W jaki sposób gracz może sprawdzać nowe cele bez konieczności ciągłego sprawdzania tego menu?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”