[Misja] Evac Point
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
Ekskjuzmi, mam wszystko na medium, tylko cienie na low. Post efekty na high. Jakość textur/modeli etc. mam na medium, ustawienia 1024x768. Karta to Radeon x1950 Pro 256MB
Re: [Misja] Evac Point


Właśnie z tym post efektami bym zjechał na lov, jak normalnie patrzysz to nie widzisz rozmycia tylko wszytko ostro(np w tym lesie).
Samo podłoże/ziemia masz totalną plame w kilku kolorach u mnie szału nie ma ale widać graniastość podłoża. Piasek, skała, ziemia, trawa naprawde ładne ma tekstury w ArmiE.
Nie to że chce Ci dogryźć ale też mam 1950 i naprawde źle Ci ArmA wygląda.
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: [Misja] Evac Point
no panowie, ja też na 1950 jadę, wersja 512 MB.Dawidson pisze: Nie to że chce Ci dogryźć ale też mam 1950 i naprawde źle Ci ArmA wygląda.
SaS ma dodatkowo wyłączone cieniowanie (nie mylić z cieniami).
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
Skriny były na Camera.sqs, a ja mam podrasowany własnoręcznie HDR. Nic dziwnego, że dalsze plany są rozmyte. Dobra, popracuję nad tym.
- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
Re: [Misja] Evac Point
Może coś więcej napiszesz?SaS TrooP pisze:...a ja mam podrasowany własnoręcznie HDR....


Re: [Misja] Evac Point
Popracuj bardziej nad swoją inteligencją, bo takie tłumaczenie słabo ci wychodzi.SaS TrooP pisze:Skriny były na Camera.sqs, a ja mam podrasowany własnoręcznie HDR. Nic dziwnego, że dalsze plany są rozmyte. Dobra, popracuję nad tym.


- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
Parę przeróbek. W zasadzie to znajomy mi pomógł, bo (w odróżnieniu ode mnie) się an tym zna.
Aha, Dawidson - Nie wiem co z tymi skrinami, ale sprawdziłem sobie podłoże i mam w grze niemal takie same jak ty. Teraz już nie wiem o co ci chodzi.
Aha, Dawidson - Nie wiem co z tymi skrinami, ale sprawdziłem sobie podłoże i mam w grze niemal takie same jak ty. Teraz już nie wiem o co ci chodzi.
- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
Jak pisze w pierwszym poście, jest to Saltbeach. W sumie - tak jest stworzony taki jakby efekt rozmazywania się. Musiałbym się przyjrzeć, bo nie wiem czy jest w każdym miejscu. na przykład w rejonie Wasteland masz wrażenie, jakby to z 200m był śnieg/sól, a jak podchodzisz bliżej to tylko taka jakby przymarznięta trawa. Myślisz, że to z tym jest związane?
- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Misja] Evac Point
http://www.armedassault.info/index.php?cat=news&id=474
I w ogóle, to co was moja grafika interesuje. Mam zawirusowanego kompa, połowa siedzi w folderze Win32, od 1,5 roku formata nie było. Jak się za to wezmę wrócę do High i szlus. Będzie jeszcze mniejszy lag niż teraz.
I w ogóle, to co was moja grafika interesuje. Mam zawirusowanego kompa, połowa siedzi w folderze Win32, od 1,5 roku formata nie było. Jak się za to wezmę wrócę do High i szlus. Będzie jeszcze mniejszy lag niż teraz.