ok to w takim razie zaczynamy
STG sie nie okreslilo co do skladu wiec odpada
Dragon Knights# team 1 bedzie ale ....... w sumie moizecie podac lacznie 6 zawodnikow wiec okreslcie sie co i jak
dzisiaj ustalimy kto po ktorej stronie gra i przeciw komu
jak to mozliwe to o 20.30 na ts zbiorka
Sektor Kontrol - turniej Warfare
Moderator: Inkwizytor
Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą

słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą


Jak działa punktacja
opis działania punktów w Warfare
Punktacja dla danej strony jest sumą punktacji (funkcja Score) wszystkich graczy strony, czyli tego, co widać jak się naciśnie "i". Wydaje mi się, że punktacja AIka jest zawsze 0 (ale mogę się mylić).
Czyli jest niezależna od posiadanych miast, tylko od fragów.
W razie czarnego scenariusza można:
Na szczęście w tym samym skrypcie dostępne są zmienne przechowujące ilość miast, które zajmują poszczególne strony. Więc można łatwo edytować skrypt, który będzie również liczył punkty za miasta.
Obecny skrypt ma postać mniej więcej taką:
a tu jest modyfikacja:
*tylko dówódców grup
co daje dużą elastyczność. Wystarczy określić jak ważne są punkty z fragów (zmienna _wagaFragów) a jak punkty za miasta (zmienna _wagaMiast). Jeśli np zostanie uznane, że fragi mają nie byc liczone, wystraczy zmienną _wagaFragów ustawić na 0.
Z przestawieniem limitu czasu na 2 godziny - 0 problemu
Punktacja dla danej strony jest sumą punktacji (funkcja Score) wszystkich graczy strony, czyli tego, co widać jak się naciśnie "i". Wydaje mi się, że punktacja AIka jest zawsze 0 (ale mogę się mylić).
Czyli jest niezależna od posiadanych miast, tylko od fragów.
W razie czarnego scenariusza można:
Na szczęście w tym samym skrypcie dostępne są zmienne przechowujące ilość miast, które zajmują poszczególne strony. Więc można łatwo edytować skrypt, który będzie również liczył punkty za miasta.
Obecny skrypt ma postać mniej więcej taką:
Kod: Zaznacz cały
#petla
~1
_westTowns = ...//liczenie miast
_eastTowns = ...//liczenie miast
...niewazne pierdoly...
eastPoints = (fragi ruska1*) + (fragi ruska2*) + ...
westPoints = (fragi amerykana1*) + (fragi amerykana2*) + ...
//sprawdzenie czy ktoras ze stron nie przejela wszystkich miast lub przekroczyla limit punktow
goto "petla"
Kod: Zaznacz cały
_westCityPoints = 0
_eastCityPoints = 0
#petla
~1
_westTowns = ...//liczenie miast
_eastTowns = ...//liczenie miast
_westCityPoints = _westCityPoints + _westTowns
_eastCityPoints = _eastCityPoints + _eastTowns
...niewazne pierdoly...
eastPoints = ((fragi ruska1*) + (fragi ruska2*) + ... )*_wagaFragów + _eastCityPoints*_wagaMiast
westPoints = ((fragi amerykana1*) + (fragi amerykana2*) + ...)*_wagaFragów + _westCityPoints*_wagaMiast
//sprawdzenie czy ktoras ze stron nie przejela wszystkich miast lub przekroczyla limit punktow
goto "petla"
co daje dużą elastyczność. Wystarczy określić jak ważne są punkty z fragów (zmienna _wagaFragów) a jak punkty za miasta (zmienna _wagaMiast). Jeśli np zostanie uznane, że fragi mają nie byc liczone, wystraczy zmienną _wagaFragów ustawić na 0.
Z przestawieniem limitu czasu na 2 godziny - 0 problemu
- R@fi
- Posty: 41
- Rejestracja: 05 maja 2007, 15:41
- ID Steam:
- Numer GG: 1676779
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: Sektor Kontrol - turniej Warfare
THX Kondor
Teraz niech każdy się zastanowi jak chcemy to liczyć czy całość miasta i fragi czy zagramy na ilość miast albo WYKOŃCZENIE PRZECIWNIKA
NIECH KAŻDY ZESPÓŁ SIĘ WYPOWIE TU ALBO NA TS-E.
Teraz niech każdy się zastanowi jak chcemy to liczyć czy całość miasta i fragi czy zagramy na ilość miast albo WYKOŃCZENIE PRZECIWNIKA
NIECH KAŻDY ZESPÓŁ SIĘ WYPOWIE TU ALBO NA TS-E.