@WarMod

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Zajcew
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 15:35
ID Steam:
Lokalizacja: Piaseczno

@WarMod

Post autor: Zajcew »

Nowe lepsze (dużo) dźwięki.
http://www.armaholic.com/page.php?id=557

Dla początkujących instrukcja instalacji

1-Tworzymy w głównym katalogu Arma katalog @ModWar a następnie w katalogu @ModWar katalog AddOns.

2-Rozpakowujemy plik weapons.pbo z katalogu AddOns (oryginalny katalog Arma.Najlepiej skopiować ten plik w inne miejsce i dopiero rozpakować).
Otrzymujemy katalog Weapons i kopiujemy go do katalogu @ModWar/Addons

3-Rozpakowujemy archiwum w ustronnym miejscu ,następnie kopiujemy katalog Weapons z rozpakowanego archiwum do katalogu @ModWar/AddOns zastępując wgrane tam wcześniej pliki , musimy zezwolić na nadpisanie pliku config.bin!!

4- Pakujemy katalog Weapons z powrotem do pliku Weapons.pbo

robimy skrót na pulpicie do uruchomienia Arma z modem @ModWar
ARMA.EXE -nosplash -Mod=@ModWar

i cieszymy sie lepszymi dzwiękami w grze.

PS.
Można zainstalować to prościej bez kopiowania ale podałem metode najbardziej łopatologiczną


Ok Poprawione i dodane :oops:
Ostatnio zmieniony 10 stycznia 2007, 12:13 przez Zajcew, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: hryst »

sorki Zajcew ale nie wiem do czego to przypiąć.
Piszesz o jakimś modzie war ale o jakim?
Zadajesz sobie tyle trudu aby napisać helpa jak umiescic a nie umieszczasz informacji o nim np: link do wydawcy lub gdzie mozna go pobrać.
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: @WarMod

Post autor: Romanov »

Zdaje sie ze to sa dzwieki ktorw wrescie normalnie slychac w Arma
nie tylko swist kul ale i caloksztalt z strzelaniem i pojazdami wlacznie.
Wrescie slysze jak ktos do mnie strzela !!!!
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: Forrestal »

Do calosci jedynie dodac sahrani bez trawy i ok :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: @WarMod

Post autor: Drone »

Znów wychodzi na to, że fani sami gre poprawią ;) Dzięki Zajcew - dziś obadam :)
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: hryst »

toć to czyste cziterstwo bedzie :D
nic nie bede słyszal a wy wszystko. Taki ECP pod arma! haha
w game2 bede pisał kto tego używał :violent

a tak na serio to w domu przetestuje bo aż wierzyć mi sie nie chce ze teraz bede słyszał AK
Wychodzi ze 80% arma idzie do poprawy
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Zajcew
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 15:35
ID Steam:
Lokalizacja: Piaseczno

Re: @WarMod

Post autor: Zajcew »

AK mimo że brzmi już lepiej to jeszcze do oryginalnego "szczekotu" dużo mu brakuje.
Każdy kto strzelał lub słyszał z bliska ten karabinek nie pomyli go nigdy z innym
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: @WarMod

Post autor: gremdek »

na serwerze bez niego lepiej nie grać bo posiada zmodyfikowane własności broni.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Diabl0
Posty: 134
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
ID Steam:
Numer GG: 2236900
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: @WarMod

Post autor: Diabl0 »

3 godziny i uczucie jakbym grał w nową grę. Nie jest to jeszcze ideał ale końcu coś słychać.

Nie wiem jak reszta, ale ja bym obstawał aby wprowadzić to jako standardowy mod na serwery, bo teraz jak pomyślę o powrocie do tych starych tandetnych dźwięków to mnie ciarki przechodzą :)
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: @WarMod

Post autor: zabix »

Jak zwykle u niektórych podchodzi to pod cheat, a raczej jest już cheatem.

Jeszcze nie testowałem, ale zrobię to zaraz. Jeżeli jest naprawdę takie dobre, to podziękuje BISowi za ich dzwięki.
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
Awatar użytkownika
@lek
Posty: 11
Rejestracja: 29 grudnia 2006, 22:35
ID Steam:
Numer GG: 7116712
Lokalizacja: Dąbrowa G.

Re: @WarMod

Post autor: @lek »

Albo źle zrozumiałem albo tak ma być :? . Mamy teraz dwa pliki weapons.pbo po 244 mega każdy w głównym folderze i w modzie, nie można zastąpić tego oryginalnego :?: .

Edit: wszystko działa :D , dźwięki super ale ta modyfikacja broni śmierdzi mi oszustwem :evil:
Ostatnio zmieniony 10 stycznia 2007, 20:51 przez @lek, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
DFI Lan Party Ultra-D |Athlon 64 3200+ Venice@2500MHz
Gigabyte GF 7800GT 405/1000@500/1200 |2x512 DDR 400Mhz@460MHz Twinmos
Samsung797DF 17''
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”