ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?
http://pl.youtube.com/watch?v=KgVU8WljP1k Virtual Battlespace 2 VTK
Jestem BIS fanboyem!
![Weteran :weteran](./images/smilies/weteran.gif)
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
![Flashpoint :ofp](./images/smilies/ofp.gif)
![Weteran :weteran](./images/smilies/weteran.gif)
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- BI-EJ
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 lutego 2008, 16:06
- ID Steam:
- Numer GG: 9513602
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?
O to bym się nie martwił, już dziś można kupić 2 rdzeniowe procesory za niewiele ponad 100zł a jak wyjdzie ArmA2 to pewnie będą tyle kosztować 4 rdzeniowekondor pisze:trzebaby pisać grę dedykowaną na takie procesory, tak jak BIS zrobił z ArmA2 i dwoma rdzeniami, jednak minus jest taki, że na kompach zwykłych zjadaczy chleba będzie bardzo duży spadek wydajności.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?
Nic dodać, nić ująć. Termowizja, ciąganie trupów, dużo nowych jednostek i sprzętu, fragmentarne niszczenie budynków itp. Podoba mi się ten nowy mix theme'owego songa vbs2Matte pisze:http://pl.youtube.com/watch?v=KgVU8WljP1k Virtual Battlespace 2 VTK
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)