ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?
http://pl.youtube.com/watch?v=KgVU8WljP1k Virtual Battlespace 2 VTK
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- BI-EJ
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 lutego 2008, 16:06
- ID Steam:
- Numer GG: 9513602
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?
O to bym się nie martwił, już dziś można kupić 2 rdzeniowe procesory za niewiele ponad 100zł a jak wyjdzie ArmA2 to pewnie będą tyle kosztować 4 rdzeniowe No może przesadzam, ale za 2 rdzenie 2,5ghz pewnie trzeba będzie zapłacić 50zł. Mnie bardziej wkurza ze arma nie obsługuje wielowątkowości...kondor pisze:trzebaby pisać grę dedykowaną na takie procesory, tak jak BIS zrobił z ArmA2 i dwoma rdzeniami, jednak minus jest taki, że na kompach zwykłych zjadaczy chleba będzie bardzo duży spadek wydajności.
Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?
Nic dodać, nić ująć. Termowizja, ciąganie trupów, dużo nowych jednostek i sprzętu, fragmentarne niszczenie budynków itp. Podoba mi się ten nowy mix theme'owego songa vbs2Matte pisze:http://pl.youtube.com/watch?v=KgVU8WljP1k Virtual Battlespace 2 VTK