NFS:PS
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 338
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
- ID Steam:
- Numer GG: 9190911
- ID gracza: 596484
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: NFS:PS
Ja po ciężkim dniu pracy lubie się wyżyc na czyms, i tym czymś są przeciwnicy w nfs:ps ...a jeśli do tego dochodzi fajna grafika i muzyka, to dla mnie miodzio.
... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Re: NFS:PS
Wybaczcie, ale jak ktoś pierdoli tak od rzeczy to nie mogę tego bez komentarza zostawić.Tyskie pisze:Kiedyś NFS'y były naprawde fajne, mniej wiecej do tej wersji o porsche... która w kilku miejscach była wielkim rozczarowaniem - potem to już wszystkie NFS to dno (według mnie)
Po 1. Porsche był jedynym fajnym Need For Speedem.
Po 2. Każdy następny, to był ukłon w stronę poprzednich i z samym Porsche nic wspólnego nie miał.
Po 3. Wielkim rozczarowaniem okazało się nie samo Porsche, lecz gracze.
Itan, przeciwnicy w NFS:PS są do bani. Tzn z tego co wiem, to nawet nie mają takich samych osiągów w tym samym modelu auta, kolejny ukłon w stronę zacofasów . To tak jak grać w Arma z AI bez amunicji.
-
- Posty: 338
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
- ID Steam:
- Numer GG: 9190911
- ID gracza: 596484
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: NFS:PS
Ale fajnie się patrzy jak z całym impetem wjezdzają w słup lub kilkakrotnie dachująSiD pisze:Itan, przeciwnicy w NFS:PS są do bani. Tzn z tego co wiem, to nawet nie mają takich samych osiągów w tym samym modelu auta, kolejny ukłon w stronę zacofasów . To tak jak grać w Arma z AI bez amunicji.
... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Re: NFS:PS
Popieram Sida w 100%. Porsche to byla najlepsza czesc NFS jaka powstala. Potem juz tylko rownia pochyla. Ja zaczynalem od czesci trzeciej, mam mile wspomnienia. Echh, mlody wtedy bylem Czwarta byla krokiem naprzod, ale Porsche to szczyt. Edycje z cyklu street-wies-tuning-laski-underground to papka dla dzieciakow, ktorym to imponuje super-fura-wielkie-skrzydlo-z-tylu-graffiti-na-masce z tlumem blachar wokol wlacznie. No offence oczywiscie.
PS
Moze kiedys EA sie nawroci, i duch Porsche sie odrodzi
PS
Moze kiedys EA sie nawroci, i duch Porsche sie odrodzi
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: NFS:PS
NFS 3 Był genialna ściganką, w porsche za krótko grałem wiec nie będe oceniał. Undergrund 1 było takie se, 2 dno, Most wanted wywaliłem po 10 minutach, w carbona przejechałem jeden wyścig u kolegi i na tym zakończe przygode z nfs.
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
- ID Steam:
- Numer GG: 3830261
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: NFS:PS
U1, U2 MW i Carbon to skok na kase, po tym jak Porshe nie przyniosło dochodów jakich się spodziewano. WW cztery tytuły: U1, U2 MW i Carbon zostały tak zaprojektowane , aby przyciągneły jak najobszerniejszą grupę odbiorców.
Pro Street moim zdaniem bardziej podobne jest do nfs porsche niz do carbona, lecz to jeszcze nie to.
Pro Street moim zdaniem bardziej podobne jest do nfs porsche niz do carbona, lecz to jeszcze nie to.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: NFS:PS
Hmm jeśli tak mówisz, to jak będe miał okazje to z pewnością sprawdze ;]Dario pisze:U1, U2 MW i Carbon to skok na kase, po tym jak Porshe nie przyniosło dochodów jakich się spodziewano. WW cztery tytuły: U1, U2 MW i Carbon zostały tak zaprojektowane , aby przyciągneły jak najobszerniejszą grupę odbiorców.
Pro Street moim zdaniem bardziej podobne jest do nfs porsche niz do carbona, lecz to jeszcze nie to.
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: NFS:PS
Dario pisze:(...)
Pro Street moim zdaniem bardziej podobne jest do nfs porsche niz do carbona, lecz to jeszcze nie to.
Bullshit...
Re: NFS:PS
NFS, temat rzeka
Jedynka w swoim czasie byla pewnym novum, chyba zadna tak popularna gra w tamtym czasie nie oferowala licencjonowanych marek. Fizyka Tetrisa ofkors Pamietacie 100-metrowe loty w powietrzu Lamborgini na jednym z torow?
Dwojka czy trojka, oprocz nadal kompletnego braku fizyki oferowala tryb ucieczki przed radiowozem, chyba to bylo najwiekszym magnesem.
Porsche. Do tej pory najambitniejszy NFS (5), z "przeblyskami" fizyki jako takiej. Spinowanie przy bezmyślnej jeździe, uszkodzenia uprzykrzajace prowadzenie, takie tam.
Nevermind.
Jesli juz sie beztrosko odstresowywac to niezle jest "PC LA Street Racing".
Mily kompromis pomiedzy "fizyka" a "bezmozgą klawiszówką"
Jedynka w swoim czasie byla pewnym novum, chyba zadna tak popularna gra w tamtym czasie nie oferowala licencjonowanych marek. Fizyka Tetrisa ofkors Pamietacie 100-metrowe loty w powietrzu Lamborgini na jednym z torow?
Dwojka czy trojka, oprocz nadal kompletnego braku fizyki oferowala tryb ucieczki przed radiowozem, chyba to bylo najwiekszym magnesem.
Porsche. Do tej pory najambitniejszy NFS (5), z "przeblyskami" fizyki jako takiej. Spinowanie przy bezmyślnej jeździe, uszkodzenia uprzykrzajace prowadzenie, takie tam.
Nevermind.
Jesli juz sie beztrosko odstresowywac to niezle jest "PC LA Street Racing".
Mily kompromis pomiedzy "fizyka" a "bezmozgą klawiszówką"
Re: NFS:PS
jedynka i porsche - jedyne części które się liczą. w jedynce już intro wymiatało. oraz fizyka była jak dla mnie wtedy super. te loty 100m to chyba na mapie las vegas były, można było 200mph osiągać tam.Algrab pisze:NFS, temat rzeka
Jedynka w swoim czasie byla pewnym novum, chyba zadna tak popularna gra w tamtym czasie nie oferowala licencjonowanych marek. Fizyka Tetrisa ofkors Pamietacie 100-metrowe loty w powietrzu Lamborgini na jednym z torow?
Dwojka czy trojka, oprocz nadal kompletnego braku fizyki oferowala tryb ucieczki przed radiowozem, chyba to bylo najwiekszym magnesem.
Porsche. Do tej pory najambitniejszy NFS (5), z "przeblyskami" fizyki jako takiej. Spinowanie przy bezmyślnej jeździe, uszkodzenia uprzykrzajace prowadzenie, takie tam.
Nevermind.
Jesli juz sie beztrosko odstresowywac to niezle jest "PC LA Street Racing".
Mily kompromis pomiedzy "fizyka" a "bezmozgą klawiszówką"
trójka to hot pursuit chyba się nazywało i tak pościgi policyjne to było to, a jak się split screen uruchomiło, na modemie nowe pojazdy ściągnęło(z dziwniejszych to np. tie fighter) to pożeracz czasu był. potem porsche zachwyt nad realizmem i w ogóle fajowo.
następne części to pamiętam że z helikoptera jakieś beczki spadały co przeszkadzały, po takim czymś więcej nie uruchamiałem tej gry.
cfog skończył się na kill'em all