NFS:PS

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: NFS:PS

Post autor: itan »

Ja po ciężkim dniu pracy lubie się wyżyc na czyms, i tym czymś są przeciwnicy w nfs:ps :violent ...a jeśli do tego dochodzi fajna grafika i muzyka, to dla mnie miodzio. :1th
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: NFS:PS

Post autor: SiD »

Tyskie pisze:Kiedyś NFS'y były naprawde fajne, mniej wiecej do tej wersji o porsche... która w kilku miejscach była wielkim rozczarowaniem - potem to już wszystkie NFS to dno (według mnie)
Wybaczcie, ale jak ktoś pierdoli tak od rzeczy to nie mogę tego bez komentarza zostawić.
Po 1. Porsche był jedynym fajnym Need For Speedem.
Po 2. Każdy następny, to był ukłon w stronę poprzednich i z samym Porsche nic wspólnego nie miał.
Po 3. Wielkim rozczarowaniem okazało się nie samo Porsche, lecz gracze.

Itan, przeciwnicy w NFS:PS są do bani. Tzn z tego co wiem, to nawet nie mają takich samych osiągów w tym samym modelu auta, kolejny ukłon w stronę zacofasów :1th. To tak jak grać w Arma z AI bez amunicji.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: NFS:PS

Post autor: itan »

SiD pisze:Itan, przeciwnicy w NFS:PS są do bani. Tzn z tego co wiem, to nawet nie mają takich samych osiągów w tym samym modelu auta, kolejny ukłon w stronę zacofasów :1th. To tak jak grać w Arma z AI bez amunicji.
Ale fajnie się patrzy jak z całym impetem wjezdzają w słup lub kilkakrotnie dachują :lol:
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Rad
Posty: 15
Rejestracja: 21 grudnia 2006, 15:08
ID Steam:

Re: NFS:PS

Post autor: Rad »

Popieram Sida w 100%. Porsche to byla najlepsza czesc NFS jaka powstala. Potem juz tylko rownia pochyla. Ja zaczynalem od czesci trzeciej, mam mile wspomnienia. Echh, mlody wtedy bylem :P Czwarta byla krokiem naprzod, ale Porsche to szczyt. Edycje z cyklu street-wies-tuning-laski-underground to papka dla dzieciakow, ktorym to imponuje super-fura-wielkie-skrzydlo-z-tylu-graffiti-na-masce z tlumem blachar wokol wlacznie. No offence oczywiscie.

PS
Moze kiedys EA sie nawroci, i duch Porsche sie odrodzi :)
:1dszr
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: NFS:PS

Post autor: SiD »

Jak tylko gracze znów zaczną cenić w grach wyzwanie.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: NFS:PS

Post autor: Matte »

NFS 3 Był genialna ściganką, w porsche za krótko grałem wiec nie będe oceniał. Undergrund 1 było takie se, 2 dno, Most wanted wywaliłem po 10 minutach, w carbona przejechałem jeden wyścig u kolegi i na tym zakończe przygode z nfs.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: NFS:PS

Post autor: Dario »

U1, U2 MW i Carbon to skok na kase, po tym jak Porshe nie przyniosło dochodów jakich się spodziewano. WW cztery tytuły: U1, U2 MW i Carbon zostały tak zaprojektowane , aby przyciągneły jak najobszerniejszą grupę odbiorców.

Pro Street moim zdaniem bardziej podobne jest do nfs porsche niz do carbona, lecz to jeszcze nie to.
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: NFS:PS

Post autor: Matte »

Dario pisze:U1, U2 MW i Carbon to skok na kase, po tym jak Porshe nie przyniosło dochodów jakich się spodziewano. WW cztery tytuły: U1, U2 MW i Carbon zostały tak zaprojektowane , aby przyciągneły jak najobszerniejszą grupę odbiorców.

Pro Street moim zdaniem bardziej podobne jest do nfs porsche niz do carbona, lecz to jeszcze nie to.
Hmm jeśli tak mówisz, to jak będe miał okazje to z pewnością sprawdze ;]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: NFS:PS

Post autor: Jerry »

Dario pisze:(...)

Pro Street moim zdaniem bardziej podobne jest do nfs porsche niz do carbona, lecz to jeszcze nie to.

Bullshit...
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Algrab
Posty: 74
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 22:14
ID Steam:
Lokalizacja: Szczecin

Re: NFS:PS

Post autor: Algrab »

NFS, temat rzeka :)
Jedynka w swoim czasie byla pewnym novum, chyba zadna tak popularna gra w tamtym czasie nie oferowala licencjonowanych marek. Fizyka Tetrisa ofkors :) Pamietacie 100-metrowe loty w powietrzu Lamborgini na jednym z torow?

Dwojka czy trojka, oprocz nadal kompletnego braku fizyki :D oferowala tryb ucieczki przed radiowozem, chyba to bylo najwiekszym magnesem.

Porsche. Do tej pory najambitniejszy NFS (5), z "przeblyskami" fizyki jako takiej. Spinowanie przy bezmyślnej jeździe, uszkodzenia uprzykrzajace prowadzenie, takie tam.

Nevermind.

Jesli juz sie beztrosko odstresowywac to niezle jest "PC LA Street Racing".
Mily kompromis pomiedzy "fizyka" a "bezmozgą klawiszówką" :)
:grom
:weteran
:ofp
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: NFS:PS

Post autor: gremdek »

Algrab pisze:NFS, temat rzeka :)
Jedynka w swoim czasie byla pewnym novum, chyba zadna tak popularna gra w tamtym czasie nie oferowala licencjonowanych marek. Fizyka Tetrisa ofkors :) Pamietacie 100-metrowe loty w powietrzu Lamborgini na jednym z torow?

Dwojka czy trojka, oprocz nadal kompletnego braku fizyki :D oferowala tryb ucieczki przed radiowozem, chyba to bylo najwiekszym magnesem.

Porsche. Do tej pory najambitniejszy NFS (5), z "przeblyskami" fizyki jako takiej. Spinowanie przy bezmyślnej jeździe, uszkodzenia uprzykrzajace prowadzenie, takie tam.

Nevermind.

Jesli juz sie beztrosko odstresowywac to niezle jest "PC LA Street Racing".
Mily kompromis pomiedzy "fizyka" a "bezmozgą klawiszówką" :)
jedynka i porsche - jedyne części które się liczą. w jedynce już intro wymiatało. oraz fizyka była jak dla mnie wtedy super. te loty 100m to chyba na mapie las vegas były, można było 200mph osiągać tam.
trójka to hot pursuit chyba się nazywało i tak pościgi policyjne to było to, a jak się split screen uruchomiło, na modemie nowe pojazdy ściągnęło(z dziwniejszych to np. tie fighter) to pożeracz czasu był. potem porsche zachwyt nad realizmem i w ogóle fajowo.
następne części to pamiętam że z helikoptera jakieś beczki spadały co przeszkadzały, po takim czymś więcej nie uruchamiałem tej gry.
cfog skończył się na kill'em all
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”