Ja rozumiem ze teraz to wszystko musi byc odpicowane itd ale niektorzy tworcy przesadzaja ze wszystkimi efektami jakcieniowanie czy bump-mapping. Szczegolnie techland ma do tego zamilowanie... Crysis wyglada ladnieale ale bardziej filmowo niz w rzeczywistosci. Jana przykladnie widzialem zeby dzungle tak ladnie wygladaly.
Osobiscie to wydaje mi sie ze kilka osob zforum uwarza ze ArmA to taka prosta gra poskladana z szescianow iwalcow a taki Crysis to niewadomo jaki zaawansowany. Zabawy przy tworzeniu takiej gry jest sporo. Jeszcze trudniej sie to robi gdy robi sie to na wlasny rachunek i nie ma sie wsparcia wielkiego wydawcy. Wszyscy porownujecie fizyke w grach. Zwroccie uwage na to ze systemy takie jak Havek tworza zupelnie inne grupy ludzi i to latami! Na BISie ciazy obecnie stary engine ktory wprawdzie nie jest taki zly jednak i plusy tez ma. Watpie zeby na jakimkolwiek innym popularnym engine' cos takiego dalo sie stworzyc. Tak samo jak opisanie zachowan AI dla takiej wielkosci terenu i dostosowania sie do jego roznorodnosci.
ArmA przeciez wyglada bardzo realistycznie choc "blyskotek" tez est sporo. Osobiscie to uwazam ze ArmA 2 wyglada jeszcze bardziej realnie i lepiej odwzorowuje rzeczywistosc. Jesli BIS nie pojdzie w strone amerykanskiej spolecznosci czy ludzi pokroju nazywanych w naszym kraju "dziecmi neostrady" to gra naprawde bedzie interesujaca. Osobiscie nie widze powodow do implementacji wszystkich najnowszych "dzieci" DX10 choc takie soft-particles bym zobaczyl
