WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
Czy mi się tylko zdaje, czy ten dźwięk kałasza jest inny?:>
Edit: I nie tylko;p
Edit: I nie tylko;p
Re: WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
Gość co wygrał wiele się nie napracował. Zrobił screena z trailera ArmA na stronie dodatku, podbajerował logami, tytułami na tym kończąc.
BISowa okładka bardziej mi się podoba.

BISowa okładka bardziej mi się podoba.

- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
Mnie tam najbardziej wpadła w oko 50ta okładka. (ta z niebieskim napisem QUEEN'S)
Ja się zastanawiam na jakim sprzęcie był nagrywany trailer
A może boska optymalizacja? Cud? 
Ja się zastanawiam na jakim sprzęcie był nagrywany trailer


- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
Cud raczej nie. Ale 8800GTX w SLI pewnie tak. Na trailerze są nawet bardzo fajne odgłosy. Słychać też głos "Enemy i sight" czy jakoś tak. Nie widać, żeby HDR świrował. Kiedy kamera robi ujęcia na słońce, nie jest już AŻ tak ciemno jak w ArmA. Wydaje mi się, że grafika jakoś się poprawiła. Kiedy Cobra leci obok wieży ciśnień, jakoś tak... inaczej to wygląda..
No, ale to pewnie filtry tak więc nie ma się czym podniecać.
No, ale to pewnie filtry tak więc nie ma się czym podniecać.

Re: WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
Oto info o Queen's Gambit
Two new story based campaigns:
- The Rahmadi Conflict: Beautifly designed 3 large missions involving massive battles between the SLA, US and RACS forces within massive fortifications.
- Royal Flush: A group of seasoned mercenaries in 7 action/ stealth missions hungry for one dirty goal. Just what is really waiting at the end of the road? New features of this campaign include equipment management including arms merchant.
- Porto Island: designed for smaller multiplayer scenarios and offers perfect environment for intense battles in urban terrain
- United Sahrani: United Sahrani contains new structures built since the original story of Armed Assault with dozens of improvements
- New Vehicles:
Airplane: DC3, A10*, Su34*
Car: HMMWV Limousine, MG mounted pickups, Motorbikes*
New weapons:
Grenadelauncher: 6G30
Rifles: M16A4*, M16A4 ACOG*, M16A4 GL*, M16A4 ACOG GL*, AK74 PSO1*
Sniper Rifles: M107*, KSVK*
*Included in patch 1.08 with vehicles, planes and weapons released as free updates for ArmA: Armed Assault.
Czyli tego jest w sumie niewiele. Nawet kampania nie zapowiada sie tak jak miala (czyt. "ponoc to miala byc oficjalna kampania do ArmA"). Mam nadzieje, ze Porto i nowe Sahrani zrekompensuja to wszystko.
Two new story based campaigns:
- The Rahmadi Conflict: Beautifly designed 3 large missions involving massive battles between the SLA, US and RACS forces within massive fortifications.
- Royal Flush: A group of seasoned mercenaries in 7 action/ stealth missions hungry for one dirty goal. Just what is really waiting at the end of the road? New features of this campaign include equipment management including arms merchant.
- Porto Island: designed for smaller multiplayer scenarios and offers perfect environment for intense battles in urban terrain
- United Sahrani: United Sahrani contains new structures built since the original story of Armed Assault with dozens of improvements
- New Vehicles:
Airplane: DC3, A10*, Su34*
Car: HMMWV Limousine, MG mounted pickups, Motorbikes*
New weapons:
Grenadelauncher: 6G30
Rifles: M16A4*, M16A4 ACOG*, M16A4 GL*, M16A4 ACOG GL*, AK74 PSO1*
Sniper Rifles: M107*, KSVK*
*Included in patch 1.08 with vehicles, planes and weapons released as free updates for ArmA: Armed Assault.
Czyli tego jest w sumie niewiele. Nawet kampania nie zapowiada sie tak jak miala (czyt. "ponoc to miala byc oficjalna kampania do ArmA"). Mam nadzieje, ze Porto i nowe Sahrani zrekompensuja to wszystko.
Ostatnio zmieniony 10 sierpnia 2007, 18:16 przez eJay, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
Jeżeli nie będzie jakiś znaczących zmian w samym silniku, to ja nie widzę dodatku u siebie na półce... 5 nowych addonów, reszta z patcha 1.08, 10 misji w dwóch kampaniach, to za 20 zł pewnie bym mógł kupić najwyżej...


- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
Z tego co było SŁYCHAĆ na trailerze to cała oprawa dźwiękowa (broni, pojazdów itd) została przerobiona. Aczkolwiek nawet to nie jest warte tyle ile będziemy musieli zapłacić (~60 zł?).

-
- Posty: 162
- Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
- ID Steam:
- Numer GG: 3830261
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: WIEDZIALEM! Dodatek Queen's Gambit do Arma zapowiedziany!
Ja również. Obawiam się tylko, że do dalszych aktualizacji wymagany będzie ten dodatek. A swoją drogą, to powinni wydać go za darmo i stworzyć coś naprawdę dobrego, zaskakującego i interesującego.Jerry pisze:Jeżeli nie będzie jakiś znaczących zmian w samym silniku, to ja nie widzę dodatku u siebie na półce...

