
Kod: Zaznacz cały
; Scream script (C) by Yac
;_this select 0 : jednostka ;
;_this select 1 : broń ;
?!(isServer) : exit
_unit = _this select 0
_weapon = _this select 1
_voices = ["al1","al2","al3","al4","al5","al6","al7","al8","al9","al10","al11","al12"]
_ran = random 12
? _ran < 1 : _v = "al1"; goTo "next"
? _ran < 2 : _v = "al2"; goTo "next"
? _ran < 3 : _v = "al3"; goTo "next"
? _ran < 4 : _v = "al4"; goTo "next"
? _ran < 5 : _v = "al5"; goTo "next"
? _ran < 6 : _v = "al6"; goTo "next"
? _ran < 7 : _v = "al7"; goTo "next"
? _ran < 8 : _v = "al8"; goTo "next"
? _ran < 9 : _v = "al9"; goTo "next"
? _ran < 10 : _v = "al0"; goTo "next"
? _ran < 11 : _v = "al1"; goTo "next"
? _ran < 12 : _v = "al2"; goTo "next"
#next
_re = _r mod 1; _r = _r -_re; _v = _voices select _r; _unit say _v


Prosiłbym o sugestie techniczne, jestem słaby jeżeli chodzi o skrypty.Nie chciałbym odsyłania na OFPEC czy BIS Forum. Chyba jestem pierwszym który to robi w ArmA i nie chciałbym aby to wypłynęło przed wydaniem addonu

BTW # exit nie ma specjalnie, aby nie lagować pamięci ponownym wczytywaniem skryptów ... sugestia chłopaków z Mapfactu związana z zupełnie innym projektem...