[Pytanie] Dialogi pisane i mówione w grze
Moderator: Inkwizytor
Re: dialogi
jak mam dac przerwe czasowa i gdzie?:)
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: dialogi
Stwórz prosty skrypt radio.sqs, a w nim:
Tylko że jeśli chcesz żeby rozmawiał z bazą to (w drugim lub pierwszym, nie wiem to zależy który wypowiada aP a który baza) zamiast aP wpisz [WEST,"HQ"] sideradio... blabla
Kod: Zaznacz cały
aP sideRadio "RadioMsg1"
~5
aP sideRadio "RadioMsg2"
Re: dialogi
Maćko stworzyem ten plik Radio.sqs potem wpisalem jednostce w uruchomieniu aP exec "Radio.sqs" i mowi tylko to pierszwe
Ostatnio zmieniony 03 lutego 2009, 18:22 przez azzido, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: dialogi
A wpisz tylko aP sideRadio "RadioMsg2" i zobacz czy odtworzy tylko to. Bo wydaje mi się że albo coś nie tak z tym plikiem w description, albo źle wpisałeś komendę.
A jeszcze Ad. do tego co wcześniej napisał SaS, nie prawda że jego komenda jest nieprawidłowa, gdy wpisujęto wszystko normalnie się odtwarza zgodnie z kolejnością wpisania, zresztą ten sposób był również wykorzystany w kampanii ArmA i OFP.
A jeszcze Ad. do tego co wcześniej napisał SaS, nie prawda że jego komenda jest nieprawidłowa, gdy wpisuję
Kod: Zaznacz cały
aP sideRadio "R1"; [WEST,"HQ"] sideRadio "R2"
Ostatnio zmieniony 03 lutego 2009, 18:24 przez Maćko, łącznie zmieniany 1 raz.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: dialogi
Dobra, nastepnym razem lepiej się rozpisze, bo moje lakoniczne wypowiedzi nic nikomu nie mówią. Mea Culpa.
Re: dialogi
Jak wpisze ta komende aP sideRadio "RadioMsg2" to odtwarza bez problemu.
A description mam taki:
A description mam taki:
Kod: Zaznacz cały
class CfgRadio
{
sounds[] = {};
class RadioMsg1
{
name = "alpha1";
sound[] = {"\sound\alpha1.ogg", db-100, 1.0};
title = "Tu alpha jeden slucham Cie PapaBear odbior";
};
class RadioMsg2
{
name = "01v61";
sound[] = {"\sound\01v61.ogg", db-100, 1.0};
title = "Tjajar";
};
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: dialogi
A jak wpisałeś w tym skrypcie? Tak jak mówiłem czy obie kwestie odgrywają aP?
Jeśli tak nie działa to chyba jednak ty coś robisz źle bo to musi działać (sprawdzone).
Obstawiam że robisz misję zachodem? Tak?
Jeśli tak nie działa to chyba jednak ty coś robisz źle bo to musi działać (sprawdzone).
Kod: Zaznacz cały
aP sideRadio "RadioMsg1"
~5
[WEST,"HQ"] sideRadio "RadioMsg2"
Re: dialogi
nie dziala mi calkowicie mowi tylko pierwsza kwestie z RadioMsg1:)
Wpisalem w skrypcie tak:
I robie tak ze wpisuje zolnierzowi o nazwie aP komende aP exec "radio.sqs"
Najlepsze jest to ze:
Zrobilem jeszcze tak ze stworzylem dwie jednostki pierwsza o nazwie a1 a druga o nazwie aP(gracz).Jak wpisze jednostce a1 polecenie a1 sideRadio "RadioMsg1" a jednostce aP aP sideRadio "RadioMsg2" to rozmawiaja przez radio a w odwrotnej sytuacji NIE:)czyli a1 sideRadio "RadioMsg2" a aP aP sideRadio "RadioMsg1"
Tak gram WEST
Wpisalem w skrypcie tak:
Kod: Zaznacz cały
aP sideRadio "RadioMsg1"
~5
[WEST,"HQ"] sideRadio "RadioMsg2"
Najlepsze jest to ze:
Zrobilem jeszcze tak ze stworzylem dwie jednostki pierwsza o nazwie a1 a druga o nazwie aP(gracz).Jak wpisze jednostce a1 polecenie a1 sideRadio "RadioMsg1" a jednostce aP aP sideRadio "RadioMsg2" to rozmawiaja przez radio a w odwrotnej sytuacji NIE:)czyli a1 sideRadio "RadioMsg2" a aP aP sideRadio "RadioMsg1"
Tak gram WEST
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: dialogi
Dziwna sprawa i nie mam pojęcia z jakiego powodu to nie działa u Ciebie (u mnie działa bez najmniejszych problemów). Komenda [WEST,"HQ"] sideRadio jest prawidłowa - popróbuj jeszcze z tymi jednostkami.
Re: dialogi
Macko a mozesz mi wyslac pliki z tym przykladem? ja sobie wrzuce to Twoje do Edytora zobaczymy czy pojdzie
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: dialogi
Jaki plik? Skrypt? Czy całą misję?