CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Dział graczy cooperative: Cooperative Flashpoint Online Gaming
http://www.cfog.pl/

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grey
Posty: 104
Rejestracja: 12 lutego 2007, 15:24
ID Steam:

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: Grey »

Procik, z całym do ciebie szacunkiem, tym bardziej że cię nie znam. CFOG stara się odtwarzać realia, a te są takie, że wykonywanie misji nie jest istotne. Ważna jest szansa realizacji misji czyli w efekcie środki do realizacji. Jeśli są straty nie planowane, które w ocenie dowódcy zbyt mocno zaniżają szansę realizacji, to OBOWIĄZKIEM dowódcy jest wycofanie i odwołanie misji.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
su27
Posty: 7
Rejestracja: 21 marca 2007, 21:59
ID Steam:

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: su27 »

Jednym zdaniem - jeśli jesteś przyzwyczajony do rozgrywek typu: akcja, ginę, respawnuję się w bazie, biegnę z powrotem w środek akcji - daruj sobie CFOG :)
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: Jaromaz »

Wystarczy troche wyobrazni. Rozgrywka moze trwac kilka godzin, w tym czasie na pewno ktos zostanie zastrzelony (nie ma bata) - nawet jak by skradal sie jak kot
W ostatniej rozgrywce brało udział 10 osób, trwała kilka godzin i ... nikt nie zginął (fotka końcowa poniżej) :) a zadanie zostało wykonane (mimo dużej przewagi liczebnej przeciwnika) dzięki dobremu planowi i synchronizacji dwóch, pięcioosobowych drużyn.

Bez zabawy w Rambo, opieranie się na współpracy, wykonywanie rozkazów - polecam. Jarek

Obrazek
Obrazek
lenherd
Posty: 16
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 22:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: lenherd »

A jak z komunikacją w czasie gry? Jaki język obowiązuje.
Korzystacie z komunikatora wbudowanego w A2 czy osobno TS?
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: ufoman »

Polski...

Obecnie wdrazamy korzystanie z VOIP'a. TS sluzy tylko i wylacznie RTO.

Szczegoly w pierwszym poscie: http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1504&start=0

"Podstawowym kanalem komunikacji jest kanal mowy bezposredniej(direct channel). Jego zasieg ogranicza sie ze wzgledu na uksztaltowanie terenu, przeszkody w postaci scian itp. Inni lepiej Ciebie slysza jesli mowisz bedac do nich zwrocony.
Ogolem zasieg wynosi ~70m.

W pojazdach uzywamy kanalu pojazdu(vehicle channel). Robimy to ze wzgledu na to, ze jadac np. w kolumnie pojazd sasiedni moze nas zagluszac. Rowniez dlatego, ze poruszajacy sie pojazd i delikatne opoznienia lacza powoduja, ze dzwiek zamiast wydobywac sie z ust zolnierza, wydobywa sie np. kilka metrow za nim(efekt ten latwo zarejestrowac lecac smiglowcem).

Majac w grupie obsadzony pojazd(jednoczesnie bedac poza nim) uznajemy, ze mamy z nim lacznosc radiowa. Dowodca/RTO laczy sie z pojazdem za pomoca kanalu grupy(group channel).

NIE UZYWAMY INNYCH KANALOW. System poki co jest wdrazany i trzeba sie do niego przyzwyczaic. Podczas ostatniej misji co chwile przeskakiwalem z kanalu bezposredniego na kanal grupy by dyrygowac ustawieniem BTR'a. Nie jest to skomplikowane, ale trzeba zwrocic uwage na to, zeby nie wskoczyc np. na kanal strony i nie zagluszyc innych komunikatow. "
lenherd
Posty: 16
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 22:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: lenherd »

To jeszcze napiszcie jakie dodatki trzeba mieć żeby z Wami pograć. Szukałem na CFOG ale jakoś słabo bo nic nie znalazłem.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: ufoman »

W dziale Ogolnodostepnym jest temat dotyczacy serwerow.

Oficjalne piatkowe spotkania nie wymagaja zadnych addonow( za wyjatkiem operacji pod kryptonimem SOCOM, MVD itd. o ktorych informuje organizator w watku dotyczacym spotkan).
prze
Posty: 2
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 10:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: prze »

Powiem jedno, właśnie takiej ekipy szukałem :) Ale reszta na waszym forum
prze
Posty: 2
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 10:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: prze »

Ciekawe hehe, właśnie administrator waszego forum usunął mi konto (które czekało na aktywacje właśnie przez admina) Kolejna sprawa by napisać w ogóle cokolwiek na waszym forum nie ważne czy w topikach czy pw trzeba posiadać konto aktywowane przez administratora :D przy czym jak staram się cokolwiek napisać wyskakuje mi komunikat zadaje się o treści (nie masz jeszcze aktywowanego konta ) a najfajniejsze jest to że gdzieś ktoś z waszej ekipy napisał ze to starający się do klanu ma "truć" pupę adminom :D

no szkoda bo naprawdę chciałem w końcu pograć z ekipą w której gronie będę mógł wczuć się w realizm symulatora pola walki, naprawdę szkoda że tak się odcinacie :(
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: ufoman »

Czasami laduja nam sie boty na forum i proponuja niezdrowa zywnosc. Najwyrazniej Twoje konto zostalo zle rozpoznane.
Daj mi znac na PW jaki masz login i sprobuj ponownie.
lenherd
Posty: 16
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 22:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming

Post autor: lenherd »

Ufoman mam do Ciebie prośbę, mógł byś mnie nakierować chyba na Twojego posta na forum CFOG w którym opisane było jak poradzić sobie z CAA1 avgani itd.
ODPOWIEDZ

Wróć do „[CFOG]”