CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Moderator: Inkwizytor
- barth89
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
- ID Steam:
- Numer GG: 5828812
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
To napiszę coś z 2 stron:
1. Jeśli CFOG nie chce być jakąś grupą bardzo profesjonalną to co im szkodzi, że ktoś będzie pisał, ew. słuchał rozkazów? No bo imo wykluczanie kogoś z gry tylko dlatego, że nie ma działającego mikrofonu jest trochę chamskie (nie mówię tu w kontekście samego siebie, bo mi to zwisa, ale jeśli ktoś chce grać w coś więcej niż tylko singla to może się zniechęcić).
2. Jeśli CFOG uważa się za profesjonalne to dlaczego nie stworzy poważnego regulaminu, w którym wszystko byłoby objaśnione (choćby najdrobniejsze g**no w postaći info, że żeby z nimi grać trzeba mieć stałe połączenie z internetem) - od tego jest regulamin. Ktoś sobie przeczyta i już wie i nie zadaje głupich pytań.
No bo takie podejście "zapraszamy! fajnie się będzie grało! będziemy leżeć pół dnia i nie strzelać, jak komuś to odpowiada to nie ma żadnych przeszkód!" etc etc - ja czytając coś takiego nie wiem, czy na dobrą sprawę potrzebuję do tego choćby monitor.
edit. W odprawie przed misją podane są wszystkie info dot. celu (wzrost [!] - bo będę w trakcie gry chodził z miarą) - na to starczy czasu, a na regulamin nie starczy?
1. Jeśli CFOG nie chce być jakąś grupą bardzo profesjonalną to co im szkodzi, że ktoś będzie pisał, ew. słuchał rozkazów? No bo imo wykluczanie kogoś z gry tylko dlatego, że nie ma działającego mikrofonu jest trochę chamskie (nie mówię tu w kontekście samego siebie, bo mi to zwisa, ale jeśli ktoś chce grać w coś więcej niż tylko singla to może się zniechęcić).
2. Jeśli CFOG uważa się za profesjonalne to dlaczego nie stworzy poważnego regulaminu, w którym wszystko byłoby objaśnione (choćby najdrobniejsze g**no w postaći info, że żeby z nimi grać trzeba mieć stałe połączenie z internetem) - od tego jest regulamin. Ktoś sobie przeczyta i już wie i nie zadaje głupich pytań.
No bo takie podejście "zapraszamy! fajnie się będzie grało! będziemy leżeć pół dnia i nie strzelać, jak komuś to odpowiada to nie ma żadnych przeszkód!" etc etc - ja czytając coś takiego nie wiem, czy na dobrą sprawę potrzebuję do tego choćby monitor.
edit. W odprawie przed misją podane są wszystkie info dot. celu (wzrost [!] - bo będę w trakcie gry chodził z miarą) - na to starczy czasu, a na regulamin nie starczy?
Ostatnio zmieniony 02 maja 2010, 17:13 przez barth89, łącznie zmieniany 1 raz.
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Proponuje zebys zastanowil sie dwa, a najlepiej i trzy razy nim cos napiszesz.
CFOG jest chamski i dyskryminuje gosci bez mikrofonu. Jak skomentowac cos takiego?
CFOG jest chamski i dyskryminuje gosci bez mikrofonu. Jak skomentowac cos takiego?
- barth89
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
- ID Steam:
- Numer GG: 5828812
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Napisałem, że takie zachowanie jest TROCHĘ chamskie - nie, że CFOG jest chamski. A to różnica.
I to jest przykre, że ktoś z powodów technicznych nie ma jak zagrać czegoś poważniejszego w genialnej grze.
I to jest przykre, że ktoś z powodów technicznych nie ma jak zagrać czegoś poważniejszego w genialnej grze.
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
- barth89
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
- ID Steam:
- Numer GG: 5828812
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Tu się zgodzę
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Tymczasem mikrofonu wymagają już niemal wszystkie gry, nawet w taki banalny nierealistyczny Poject Reality musisz mieć mikrofon.
Do każdej niemal gry kranowej, nawet BF2, CoD czy Insurgency także musisz mieć mikrofon. Radzę zainwestować w noey i kompatybilny.
Do każdej niemal gry kranowej, nawet BF2, CoD czy Insurgency także musisz mieć mikrofon. Radzę zainwestować w noey i kompatybilny.
- barth89
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
- ID Steam:
- Numer GG: 5828812
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Ale to nie chodzi o mikrofon, tylko kartę dźwiękową. A nie po to wydawałem x-set złotych, żeby teraz ją zmieniać...
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Szkolenie RTO 06052010, 2100hrs
Procedura SALUTE.
Materiał teoretyczny do opanowania:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1629
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=395
Zgłoszenia w temacie:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1628
Addony: ACE2+CAA1+CFOG - standard, repo, A2TS
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1047
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1622
Data: 06.05.2010
Godzina startu: 21:00
Serwer: Maxikaaz
Przewidywany czas trwania: 2h
Organizacja: Badi, ufoman
Procedura SALUTE.
Materiał teoretyczny do opanowania:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1629
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=395
Zgłoszenia w temacie:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1628
Addony: ACE2+CAA1+CFOG - standard, repo, A2TS
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1047
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1622
Data: 06.05.2010
Godzina startu: 21:00
Serwer: Maxikaaz
Przewidywany czas trwania: 2h
Organizacja: Badi, ufoman
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Rozkaz Bojowy 07/05/2010
Sytuacja
Somalijscy piraci opanowali liberyjski kontenerowiec pływający pod banderą Panamy "Voc Daisy" z 7 filipińskimi marynarzami na pokładzie. Jednostka została opanowana w Zatoce Adeńskiej, w odległości ok. 300 km na południowy wschód od Omanu.
Statek osiadł na mieliźnie w pobliżu wyspy Utes. Somalijczycy żądają 10 milionów dolarów okupu. Armator odmówił zapłaty, istnieje zagrożenie, że zakładnicy zostaną zabici.
Zadanie
Odbić zakładników i zlikwidować piratów.
Siły własne
Zulu
CO
Medic
RTO
Alpha
Ranger TL
Ranger RFL
Ranger RFL
Ranger Demolition Expert
Bravo
Ranger TL
Ranger RFL
Ranger RFL
Ranger Demolition Expert
Charlie
Ranger TL
Ranger RFL
Ranger RFL
Ranger Demolition Expert
Delta
Pilot
Pilot
Wsparcie
Brak.
Nieprzyjaciel
Najprawdopodobniej w sile kilkunastu ludzi. Słabo wyszkolony i uzbrojony.
Styczność i rozgraniczenie
Brak wojsk sojuszniczych w regionie.
ROE
Unikać strat wśród zakładników.
Logistyka
Brak.
Data i godzina rozpoczęcia operacji
7 Maj 2010 - 0730hrs czasu lokalnego
Prognoza pogody
Słonecznie, wiatr słaby, NE.
Komunikacja
Do ustalenia we własnym zakresie.
Załącznik
Zdjęcia celu:
Sytuacja
Somalijscy piraci opanowali liberyjski kontenerowiec pływający pod banderą Panamy "Voc Daisy" z 7 filipińskimi marynarzami na pokładzie. Jednostka została opanowana w Zatoce Adeńskiej, w odległości ok. 300 km na południowy wschód od Omanu.
Statek osiadł na mieliźnie w pobliżu wyspy Utes. Somalijczycy żądają 10 milionów dolarów okupu. Armator odmówił zapłaty, istnieje zagrożenie, że zakładnicy zostaną zabici.
Zadanie
Odbić zakładników i zlikwidować piratów.
Siły własne
Zulu
CO
Medic
RTO
Alpha
Ranger TL
Ranger RFL
Ranger RFL
Ranger Demolition Expert
Bravo
Ranger TL
Ranger RFL
Ranger RFL
Ranger Demolition Expert
Charlie
Ranger TL
Ranger RFL
Ranger RFL
Ranger Demolition Expert
Delta
Pilot
Pilot
Wsparcie
Brak.
Nieprzyjaciel
Najprawdopodobniej w sile kilkunastu ludzi. Słabo wyszkolony i uzbrojony.
Styczność i rozgraniczenie
Brak wojsk sojuszniczych w regionie.
ROE
Unikać strat wśród zakładników.
Logistyka
Brak.
Data i godzina rozpoczęcia operacji
7 Maj 2010 - 0730hrs czasu lokalnego
Prognoza pogody
Słonecznie, wiatr słaby, NE.
Komunikacja
Do ustalenia we własnym zakresie.
Załącznik
Zdjęcia celu:
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
AAR 0705010 - Piraci
ZADANIE
Odbić 7 zakładników z rąk somalijskich piratów.
ODDZIAŁ
Zulu
1. ufoman (CO, Medic)
2. Badi (RTO)
Alpha
1. Szymanowski (NAVY SEAL TL)
2. Borsuk (NAVY SEAL RFL)
3. Sjerra (NAVY SEAL RFL)
Bravo
1. Werner (NAVY SEAL TL)
2. Palladin (NAVY SEAL RFL)
Orzeł
1. SiD (Pilot)
2. Misiek (Gunner)
ZAMIAR DZIAŁANIA
Dowódca operacji podjął decyzję o realizacji zadania w oparciu o następujące fazy:
- wylądowanie na statku
- zajęcie pozycji przy drzwiach
- szturm i eliminacja zagrożenia
- ewakuacja
PRZEBIEG OPERACJI
Lecąc od południa Orzeł wylądował między kontenerami jednocześnie prowadząc ogień zaporowy w kierunku nadbudówki. Sekcje Alpha, Bravo i Zulu wyskoczyły i ruszyły w stronę nadbudówki. Orzeł krążył wokół statku prowadząc ogień do zauważonych celów.
Poruszając się w ciasnej alejce, zlikwidowaliśmy 3 kontakty, które wyskoczyły zza szczelin kontenerów. W końcu Bravo dotarło do "niebieskich drzwi", Zulu zostało, Alpha ruszyła dalej okrążając nadbudówkę od północy i ustawiła się przy "czerwonych drzwiach". Zulu ubezpieczało Bravo.
Na hasło "Mike! Mike! Mike!" rozpoczął się szturm. Bravo wrzuciło flashbang do pomieszczenia. Operator granatu został oślepiony, z tego powodu Zulu włączyło się do szturmu. Warunki w pomieszczeniu spowodowały, ze na zewnątrz huk był słabo słyszalny, to opóźniło wejście Alphy o około 2sek. W trakcie ataku został ranny RTO(Badi). Po zabezpieczeniu terenu udzieliłem pierwszej pomocy Badiemu. Zlikwidowaliśmy 4 "piratów", 1 z zakładników zginął.
Skontaktowałem się z Orłem, który zameldował, że nadbudówka jest czysta. Pozostałe sekcje ruszyły to sprawdzić.
Po przeliczeniu zabitych/rannych/zakładników ewakuowaliśmy się do bazy.
BILANS
1 ranny(Badi)
6 zakładników przeżyło
17 zlikwidowanych piratów, w tym DSHKM
Zadanie zostało zrealizowane.
ufoman, CO
ZADANIE
Odbić 7 zakładników z rąk somalijskich piratów.
ODDZIAŁ
Zulu
1. ufoman (CO, Medic)
2. Badi (RTO)
Alpha
1. Szymanowski (NAVY SEAL TL)
2. Borsuk (NAVY SEAL RFL)
3. Sjerra (NAVY SEAL RFL)
Bravo
1. Werner (NAVY SEAL TL)
2. Palladin (NAVY SEAL RFL)
Orzeł
1. SiD (Pilot)
2. Misiek (Gunner)
ZAMIAR DZIAŁANIA
Dowódca operacji podjął decyzję o realizacji zadania w oparciu o następujące fazy:
- wylądowanie na statku
- zajęcie pozycji przy drzwiach
- szturm i eliminacja zagrożenia
- ewakuacja
PRZEBIEG OPERACJI
Lecąc od południa Orzeł wylądował między kontenerami jednocześnie prowadząc ogień zaporowy w kierunku nadbudówki. Sekcje Alpha, Bravo i Zulu wyskoczyły i ruszyły w stronę nadbudówki. Orzeł krążył wokół statku prowadząc ogień do zauważonych celów.
Poruszając się w ciasnej alejce, zlikwidowaliśmy 3 kontakty, które wyskoczyły zza szczelin kontenerów. W końcu Bravo dotarło do "niebieskich drzwi", Zulu zostało, Alpha ruszyła dalej okrążając nadbudówkę od północy i ustawiła się przy "czerwonych drzwiach". Zulu ubezpieczało Bravo.
Na hasło "Mike! Mike! Mike!" rozpoczął się szturm. Bravo wrzuciło flashbang do pomieszczenia. Operator granatu został oślepiony, z tego powodu Zulu włączyło się do szturmu. Warunki w pomieszczeniu spowodowały, ze na zewnątrz huk był słabo słyszalny, to opóźniło wejście Alphy o około 2sek. W trakcie ataku został ranny RTO(Badi). Po zabezpieczeniu terenu udzieliłem pierwszej pomocy Badiemu. Zlikwidowaliśmy 4 "piratów", 1 z zakładników zginął.
Skontaktowałem się z Orłem, który zameldował, że nadbudówka jest czysta. Pozostałe sekcje ruszyły to sprawdzić.
Po przeliczeniu zabitych/rannych/zakładników ewakuowaliśmy się do bazy.
BILANS
1 ranny(Badi)
6 zakładników przeżyło
17 zlikwidowanych piratów, w tym DSHKM
Zadanie zostało zrealizowane.
ufoman, CO
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: CFOG - Cooperative Flashpoint Online Gaming
Szkolenie RTO - MEDEVAC + czerwona taktyka 13052010, 2100hrs
Materiał teoretyczny do opanowania:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1630
Alfabet NATO z wątku: http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1629
Zgłoszenia w temacie:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1628
Addony: ACE2+CAA1+CFOG - standard, repo, A2TS
Data: 13.05.2010
Godzina startu: 21:00
Serwer: do ustalenia
Przewidywany czas trwania: 2h
Organizacja: Badi, ufoman
Materiał teoretyczny do opanowania:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1630
Alfabet NATO z wątku: http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1629
Zgłoszenia w temacie:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1628
Addony: ACE2+CAA1+CFOG - standard, repo, A2TS
Data: 13.05.2010
Godzina startu: 21:00
Serwer: do ustalenia
Przewidywany czas trwania: 2h
Organizacja: Badi, ufoman