PAC w ATC 5

Dział graczy z Polski, którzy aktywnie uczestniczą w zorganizowanych rozgrywkach międzynarodowych.

Moderator: Inkwizytor

Mod ACE w ATC5

Czas głosowania minął 27 września 2012, 13:10

Nie mam zdania
1
8%
Zły pomysł
5
42%
Dobry pomysł
6
50%
 
Liczba głosów: 12

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: PAC w ATC 5

Post autor: VoY » 01 października 2012, 21:24

Już poprawiłem. Pod drugim linkiem jest już prawidłowa wyspa.
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: PAC w ATC 5

Post autor: Intruder » 02 października 2012, 00:00

Popraw też nazwę w linku - Celle zamiast Selle.
Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
SzaryMis
Posty: 9
Rejestracja: 15 września 2012, 17:55
ID Steam:
Lokalizacja: Polska

Re: PAC w ATC 5

Post autor: SzaryMis » 02 października 2012, 21:14

Nie jestem veteranem ATC, więc ,moja wypowiedź bardziej opiera się na doświadczeniu gracza Army. Już wcześniej miałem okazje zapoznać się z tymi mapami. Z góry polecam Podagorsk. Mapa bardzo ciekawa, różne ukształtowania terenu, porty nad morzem, mosty, duże rozbudowane lotnisko i co najważniejsze każda część wyspy jest inna, nie ma dwóch identycznych miast. Mapa wygląda bardzo naturalnie, co też ma pozytywny wpływ na klimat rozgrywki. Moim zdaniem nadaje się bardzo dobrze do rozgrywek taktycznych.

Natomiast Celle jest bardzo nudną mapą, totalnie płaska, miasta totalnie podobne do siebie po kilka domów każde, trawa i sosna na około, nawet nie można się zgubić :) i ma się ciągle deja vu....... :o

Pozdrawiam
"To dobrze, że wojna jest taka straszna, za bardzo byśmy ją polubili." - Robert E. Lee

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: PAC w ATC 5

Post autor: VoY » 10 października 2012, 19:42

Organizatorzy ATC planują rozegranie misji testowej w dniu 17.10.2012 o godz. 21.00
Spotykamy sie na naszym TS w rejonie godz. 20.30 ( kanał PAC )

Do rozegrania misji testowej niezbędny jest MOD ATC5
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: PAC w ATC 5

Post autor: VoY » 14 października 2012, 19:25

Do rozegrania misji testowej niezbędny będzie jeszcze addon CBA
Obrazek

Obrazek

Kraku
Posty: 13
Rejestracja: 22 lutego 2011, 17:37
ID Steam:
Lokalizacja: Gdynia

Re: PAC w ATC 5

Post autor: Kraku » 18 października 2012, 07:54

Osobiście nie czuję klimatu wysypy, wypowiem się jednak odnośnie sprawy latadeł bo tylko na tym się znam. Mapa jest tak płaska, że ukrycie się przed szukającym celu heli jest praktycznie niemożliwe. Przez pierwsze bitwy zatem nasi przeciwnicy będą głównie skakać z płonących helikopterów transportowych, oczywiście po kilku bitwach nauczą się jak uziemić mnie w pierwszych minutach ;)

Proszę o zamianę helikoptera bojowego na k52.

Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 744
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Slawek
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: PAC w ATC 5

Post autor: Slawek » 18 października 2012, 15:27

Jak się ma sprawa jednostek brytyjskich zastosowanych w ATC. Jak pamiętam wersja lite oprócz kiepskich tekstur mundurów i pojazdów ma też rozmazane celowniki na broni co utrudnia precyzyjne celowanie. Nie mam jak tego sprawdzić mając pełną wersję. Nie wiemy po jakiej stronie będziemy grać, więc warto to sprawdzić.

I jeszcze jedna sprawa dotycząca testów ATC. Zachowanie się naszych graczy w bazie.
Nie może być tak, że zamiast testować wyposażenie na sektorach robi się rozwałkę naszego sprzętu w bazie. Sprzęt jest jednorazowy. Postawcie się np. na miejscu pilota, wchodzi na serwer i widzi zniszczone wszystkie heli, jeśli misja nie będzie zrestartowana, to taki gracz wyjdzie z serwera i tyle będzie po testowaniu sprzętu. Nie będę wymieniać kto tak zaczyna testy, ale jeśli taka sytuacja się powtórzy, to będę wnioskował o ukaranie takiego gracza.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - 212.91.26.150:7891 lub ArmaSite Polish Community @ Steam

Awatar użytkownika
Galenrog
Posty: 19
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
ID Steam:
Numer GG: 6683004
ID gracza: 1322319

Re: PAC w ATC 5

Post autor: Galenrog » 19 października 2012, 14:36

Voj-u porobiłem małe testy i oto rezultaty .

1. Tak ja było uzgadniane chcemy zamiany Mi-24 na Ka-52 z uwzględnieniem wymiany działka na te z AH-64 (Na dodatek proponuje żeby miast Hydr które nam i tak montują z AH-64 [standardowego] dali nam te z AH-64 wersji Brytyjskiej i sprawę zrównoważenia broni w śmigłach bojowych mamy załatwioną .)

2. Brak balansu pomiędzy Ka-60 i AH-11

- nasze śmigło niema wbudowanych flar , a AH-11 ma . Rozwiązanie . Wywalić flary w AH-11.
- nasze śmigło posiada 14 rakiet nienaprowadzanych celną serią jest w stanie rozwalić czołg , natomiast AH-11 ma 12 rakiet przeciwpancernych strzelających pojedynczo co 1s . (dwa bezpośrednie trafienia upalą czołg , jedno BMP-3 )
Na dodatek posiada szybkostrzelne działko będące skuteczne przeciwko śmigłom , szczególnie naszym . Spokojnie można się nim rzucić nawet na Ka-52 .

Rozwiązanie . Najbardziej racjonalne to zablokować działko i podmienić rakiety pepanc. na te z Ka-60 . Powinno działać , ale z góry zakładam że się będą wykłócać i płakać z znanych powodów . Zostawiam to pod twój osąd .

- Ka-60 jest nieco wolniejsze od AH-11 i znacznie mniej zwrotne , ale jakoś to przeboleję i wycisnę z tej maszyny co się da . (Oba przewożą 9 osób + pilot)

3. Co do Merlina i Mi-8 to myślę że niema problemu , nasza mi-8 jest bardziej podatna na ostrzał , ale patrząc jak oni latają to Merlin jest na ich poziomie . (Banalny pilotaż , duża zwrotność)

4. Co do pancerki to się za bardzo nie mogę wypowiadać , ale nie mam bladego pojęcia po co dali BMP-3 miast starego BRDM-2 .(chyba tylko dlatego że jest wielki i łatwiej będzie im go trafić)

- usunęli z niego działo (to co najskuteczniejsze przeciw piechocie , no ale Worrior go niema więc byłaby bez proporcja ) i zostawili działko 20mm i km . Tylko że Worrior ma działko 40 mm którego strzał rani lub zabija wszystko w promieniu 3 m od miejsca trafienia . Ci co grają PR wiedzą jak skuteczne potrafi być .

Niech się wypowiedzą ci co jeździć tym będą czy wolą BMP-3 , czy BRDM-2 . Bo jak dla mnie BRDM-2 jest lepszym zrównoważeniem i jedyne co trzeba zrobić to zablokować rakietę w nim .

Elee
Posty: 35
Rejestracja: 26 sierpnia 2010, 19:28
ID Steam:
Numer GG: 4579518
ID gracza: 0

Re: PAC w ATC 5

Post autor: Elee » 19 października 2012, 17:53

No to ja wcisne swoje 3 grosze. Nie bylem na ostatnim tescie, ale z tego co widze ze znow Nemesi troszke pojechala ;). A wiec krotko.
Jezeli AH-11 zostanie ze swoim orginalnym uzbrojeniem, a piloci beda wiedzec jak sie go dobrze uzywa to... szybko bedzie po pancerce. Warrior>>BMP3. 2/3 celne strzaly w dzialo BMP3 i jest bezbronne. 3/4 wiecej i BMP3 plonie. Jak gralem na valhalli ( kiedy to bylo) starcie BMP3 vs Warrior w 90% konczyly sie spaleniem BMP. Pocisk kierowany z BMP nie jest w stanie zniszczyc warriora. Zawsze po konkursie probowalem go jakos dobic z dziala (czasem sie udawalo), ale skoro dzialo nam zabieraja to... powodzenia pancerniacy ;) .
BDRy rzadko ustawiali dobry balans, ale tym razem troszke przesadzili. Tyle ode mnie.

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: PAC w ATC 5

Post autor: VoY » 30 października 2012, 20:17

Otrzymałem dzisiaj informacje od laski z Włoch na temat wprowadzonych zmian w nowej wersji ATC:

1. Grids on Celle2 map and issue with antenna - problem solved

2. Bases location - solved, now they are within the texturized map

3. Parachute limited to Special Forces - solved

4. Artillery is no more in base but can be placed on the map by the general in a given area around the battle zone (only once) and can be destroyed, the amount of shells is limited as before - new

5. Issues with snipers - solved

6. Mi24v substituted by Ka52, they have the same weapons - new

7. Javelin will have only one rocket - solved

8. Medical system: just vanilla, no modules - solved

9. Fine tuning - needs the next test
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: PAC w ATC 5

Post autor: VoY » 08 listopada 2012, 20:27

W nadchodzącą środę ( 14.11.2012 ) odbędzie się kolejny test ATC.
Spotykamy się na TS g. 20.00
Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „[PAC]”