PAC w ATC4

Dział graczy z Polski, którzy aktywnie uczestniczą w zorganizowanych rozgrywkach międzynarodowych.

Moderator: Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

PAC w ATC4

Post autor: VoY »

W dniu wczorajszym brałem udział w pierszym teście do ATC 4.
Co ważniejsze rozmawiałem z dziewczynami :) z BDR i mam informację że już za tydzień powinny zacząć się oficjalne testy mapy.

Rozgrywka toczyć się będzie na wyspie Panthera. Opuszczamy pustynię :)

Niebawem więcej konkretów.
Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 18:22 przez VoY, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 2

Post autor: DRIVER »

VoY pisze:W dniu wczorajszym brałem udział w pierszym teście do ATC 2.
Co ważniejsze rozmawiałem z dziewczynami :) z BDR i mam informację że już za tydzień powinny zacząć się oficjalne testy mapy.

Rozgrywka toczyć się będzie na wyspie Panthera. Opuszczamy pustynię :)

Niebawem więcej konkretów.
Jedno pytanko... musze byc klanowcem by zagrac w ATC? :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 2

Post autor: Slawek »

VoY pisze:W dniu wczorajszym brałem udział w pierszym teście do ATC 2
Tak dla sprostowania, to już będzie czwarte wydanie ATC.
DRIVER pisze:Jedno pytanko... musze byc klanowcem by zagrac w ATC?
Jak będziesz grał w zorganizowanej grupie takiej jak np. Polish ARMA Community, to nie.

A swoją drogą przydałoby się na stronie arma2.pl lub forum coś napisać co to jest Polish ARMA Community (P.A.C), bo coś podobnego chyba istnieje tylko z dopiskiem "Projects"
http://dev-heaven.net/projects/pacp
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4

Post autor: VoY »

Masz rację Sławek, numerek błędnie wpisany.

Utworzymy formację [P.A.C] i osoby te zostaną wcielone do projektu jako zorganizowana grupa.
Nie czuje potrzeby oświadczania czy zgłaszania tej nazwy gdziekolwiek. Ma ona konkretne zadanie i nie jest niczym na kształt klanu czy teamu. Jedyne zadanie to integrować naszych graczy - wzorzec z [H.AR.C]

W nadchodzący poniedziałek ( 26.09.2011 ) planowane są testy.
Niebawem więcej konkretów.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4

Post autor: Intruder »

I'm in.
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
rabus71
Posty: 80
Rejestracja: 06 stycznia 2010, 15:14
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4

Post autor: rabus71 »

Ich auch ! . :coffee
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4

Post autor: VoY »

Witam.
Na najbliższy poniedziałek ( 26 09 2011 ) planowane są testy mapy ATC.

Przed rozpoczęciem gry proszę zameldować się na naszym TS gdzie wyjaśnie pewne sprawy.
Proszę sobie także przygotować tag [P.A.C] Nick do grania. Dotyczy to oczywiście tylko graczy "nieklanowych".

Spotkanie TS g. 20.00
Kanał P.A.C

Do pobrania wyspa PANTHERA 2.61
Odpalamy jako mod @Panthera.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
maslak44
Posty: 83
Rejestracja: 16 lipca 2011, 11:54
ID Steam:
Numer GG: 12228007
ID gracza: 23635
Lokalizacja: Darłowo

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4

Post autor: maslak44 »

to od poniedziałku mapa będzie na serwerze 8BZ tak ?
"Tam, gdzie trzeba działać w sposób niekonwencjonalny, a jednocześnie profesjonalny, możemy liczyć na GROM. Ta jednostka da sobie radę z najbardziej nietypowymi zadaniami."

Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.

ObrazekObrazek
Chłop bez wojska to nie chłop
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4

Post autor: VoY »

Wszyscy zainteresowani stawiają się dzisiaj o godz. 20.15 na TS - PAC channel.

Do gry przygotować tag [PAC] i pobrać wyspę - link powyzej.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4

Post autor: VoY »

Witam.
Chciałem podziękować wszystkim obecnym w dniu wczorajszym na rozgrywce testowej. Tym bardziej iż nie był to mecz a raczej wysiadywanie na mapie. Niestety tak właśnie wyglądają testy.
Dziewczyny z BDR prosiły mocno Wam podziękować za cierpliwość i wyrozumiałość.

Ustalenia pobitewne:
1. Blokada skoków z heli.
2. Zastosowanie ustawień Battle Eye'a do blokady wielkości pingu graczy ( ping limit ). Nie ustalono jeszcze jaki on będzie - raczej do 150.
3. Nie da sie przejąć sektorów z powietrza jak w poprzedniej kampani. Gracze muszę być na ziemi.
4. System przejmowania sektorów został zmieniony aby zmusić atakujących do szybkiego reagowania. Czym dłużej przeciwnik trzyma sektor tym więcej ludzi potrzebuje team atakujący do jego przejęcia. Team długo broniący ( kontrlujący ) sektor potrzebuje coraz mniej ludzi do jego blokady. Dla przykładu:
- na starcie misji attack team potrzebuje > 7 ludzi gdy w sektorze jest do 5 broniących.
- jeśli jednak broniący team utrzymuje sektor dłuższy czas proporcje zmieniają się do 9 szt atak / 2 szt obrona.
5. Padła propozycja zastosowanie HALO jump. Missionmaker postara się to przygotować. Będzie można z "antka" wykonać skok halo i wykonać szybki desant na dowolne pozycje. Będzie to jednak limitowana w czasie - np. 1 halo na 10minut rozgrywki.
6. Zwiększona ma zostać strefa bezpieczna dla resa aby przeciwnik nie mógł "polować" pod bazą.

Z mojej strony gorąca prośba o stawienie się w kolejny poniedziałek na nowe testy. Bez tego nikt nie zrobi nam dobrej kampani do przyszłych walk. Myślę że nasza godzina testów jest warta ich kilkunastu godzin pracy nad całością.

PS. Meldowałem o problemie MAWS. Mają to zbadać.
Uparłem się na usunięcie z misji tunguski i linebeckera aby transport był bardziej skuteczny. Zastanawiali się czy te sprzęty faktycznie są tak dominujące i utrudniające transport lotniczy? Poprosili o przetestowanie tego w następnej bitwie.
Krem mnie zalewa jak mam do czynienia z takim brakiem realiów Army. Osobiście zajmę się wbiciem ich do własnego resa.
Szukam 4 osoby + pilota transportowego do akcji specjalnej z udziałem tungusek?

Pozdro dla całego PAC.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
maslak44
Posty: 83
Rejestracja: 16 lipca 2011, 11:54
ID Steam:
Numer GG: 12228007
ID gracza: 23635
Lokalizacja: Darłowo

Re: Polish ARMA Community - ARMA Tactical Combat 4

Post autor: maslak44 »

To nastepne Beta testy w poniedziałek , ;( a ja miałem nadzieje ze dzisiaj :)
"Tam, gdzie trzeba działać w sposób niekonwencjonalny, a jednocześnie profesjonalny, możemy liczyć na GROM. Ta jednostka da sobie radę z najbardziej nietypowymi zadaniami."

Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.

ObrazekObrazek
Chłop bez wojska to nie chłop
Zablokowany

Wróć do „[PAC]”