Battle #3 - 19.07.2011

VirtualBattle 2011: Konflikt węgierski
(Polish-Hungarian War)

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: VoY » 13 lipca 2011, 09:41

Mapka dostępna na serwerze 8BZ - Battle 3.
Obrazek

Obrazek

Shadow
Posty: 5
Rejestracja: 22 czerwca 2011, 00:13
ID Steam:

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: Shadow » 13 lipca 2011, 15:41

Jeśli chodzi o mapkę to jak dla mnie wygląda na trudną dla nas (może i najtrudniejszą dotychczas),

my mamy banalną wręcz do utrzymania primę, (blisko czołgi i resp) ale oni mają tak samo.

Problem, że 2 jest bardzo blisko ich primy,i po ICH stronie rzeki. Jesli nasze HQ będzie się miało dobrze po tamtej stronie rzeki będzie ok, ale jak je stracimy 2 będzie cholernie ciężka do odebrania. Pływanie łódkami z primy jest samobójcze, bo mają świetnie ufortyfikowaną 2 od północy. Jedynie plus dla nas, że mamy 2 su i idealną pozycję na wzgórzu dla SS albo Hubala po naszej stronie aby ostrzeliwali 2.

Oni mają tak blisko do 1 i 2 ze będzie ciągły napór abramsów i lavów więc moim zdaniem, wreszcie Harcowie z ekipą mogą się postarać aby dłużej bronić 1 i 2, bo nawet jak stracą HQ to nie jest dla nich duży problem [blisko od respa z mnóstwem hummerów itp]. Dodatkowo ich piloci będą w powietrzu z jakimś firepowerem bo raczej blackhawk nie jest im koniecznie potrzebny [albo rzadko].

Nic, mapka fajna do ogarnięcia na pewno VoY coś dobrego wymyśli dla Was, mnie nie będzie więc ogarnijcie tam Węgrów tak jak zwykliśmy to robić! :violent

wrócę i chciałbym widzieć atak na Budapeszt :1th


POWODZENIA !

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: DRIVER » 13 lipca 2011, 17:46

Jak mapa sie laduje i jest logo pisze Battle 2 a to blad :).

A teraz do sprawy mapy. Normalnie uważałbym te mape za mega wymagajaca... szczegolnie dla piechoty. Szturm piechoty z OBJ2 na ich prime moglby sie rownac ladowaniu na Omaha :D. Ogolnie VoYu... sweet :)

ALE jako ze gramy z Wegrami to sprawa moze wygladac zupelnie inaczej. Nie chce by to odebrali zle ale ustalmy suche fakty. Normalnie jest tak ze okolo 20 min przed koncem rozgrywki wszystkie OBJ juz sa nasze, albo ich prima jest juz ostro szarpana. Stawiajac tak blisko ich prime od OBJ 2 moze sie to skonczyc tym ze juz po 40 min gry bedziemy wymiatac w grze. Kolejna sprawa jest ich wyjazd z resa na ich Prim. Toz to bedzie pieklo dla nich. Spec Ops moga bez problemu zaminowac cala długość trasy a po bokach mozna ustawic ludzi z oplotkami. Ja wiem ze utrudnieniem dla nas jest przeprawa przez wode. Ale po wtorkowym meczu stwierdzam ze dajesz im za duzy kredyt zaufania... czy tez kredyt do zdolnosci ukladania przez nich taktyki na mecz. Poza tym bardzo prosto mozna ich zajsc od dupy strony i zaczac od ich Prim a konczyc na OBJ2.

Moje zdanie jest takie ze mapa bedzie wygrana 500:3000.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Shadow
Posty: 5
Rejestracja: 22 czerwca 2011, 00:13
ID Steam:

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: Shadow » 13 lipca 2011, 19:13

To, że 2 jest blisko ich primy to dobra opcja dla Wegrow o ile to dobrze rozegrają.

Jesli ustawia się na obrone (porządną) i darują sobie naszą prime mogliby cos ugrac. Droga od nich do 1 jest czysta jeden budynek po drodze (zrobic mozna jednym specem bum) dla naszych specow ciezko to bedzie zaminowac bo nawet nie ma sie gdzie schowac. Armia Lavow i innych pojazdow w bazie jest ogromną pomoca, jak nie beda bezmysllnie posylac osamotnionych tankow na nas tylko zagraja mocno druzynowo, dobrze ustawiajac sie na pozycje jest to wymarzona pozycja do obrony [mega szybkie uzupelnianie strat], ale mowie wszytsko zalezy od ich taktyki, mozliwe ze skonczy sie tak jak mowi Driver, ale kurcze co mozna wiecej im dac? Droga res-1,2 jest bliziutka wiec i bez hq da sie grac. Moim zdaniem swietna mapa.

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: DRIVER » 13 lipca 2011, 20:39

Shadow pisze:To, że 2 jest blisko ich primy to dobra opcja dla Wegrow o ile to dobrze rozegrają.

Jesli ustawia się na obrone (porządną) i darują sobie naszą prime mogliby cos ugrac. Droga od nich do 1 jest czysta jeden budynek po drodze (zrobic mozna jednym specem bum) dla naszych specow ciezko to bedzie zaminowac bo nawet nie ma sie gdzie schowac. Armia Lavow i innych pojazdow w bazie jest ogromną pomoca, jak nie beda bezmysllnie posylac osamotnionych tankow na nas tylko zagraja mocno druzynowo, dobrze ustawiajac sie na pozycje jest to wymarzona pozycja do obrony [mega szybkie uzupelnianie strat], ale mowie wszytsko zalezy od ich taktyki, mozliwe ze skonczy sie tak jak mowi Driver, ale kurcze co mozna wiecej im dac? Droga res-1,2 jest bliziutka wiec i bez hq da sie grac. Moim zdaniem swietna mapa.
Przekonasz sie :). Przystaje przy swoim... nastepna mapa tak do 2500 wygrana bedzie :). Juz na wtorkowej mapie mieli nie lada ulatwienie. Skoro nie poradzili sobie z sprzymierzeńcem jakim byla woda teraz tez se nie poradza. A co do ich resa i ich primy. Tam jest "wąskie gardło" ktore bedzie ich zguba. Juz w mapie gdzie walczylismy o lotnisko pokazali ze ciagle ta sama droga zasuwają. No ale ok. :).

No chyba ze stracimy logistyke.... Cos tam Intruder nie chce pilotowac :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: VoY » 19 lipca 2011, 23:35

Ponownie bardzo dziękuję za obecność na bitwie. frekwencja wzorowa - stan koło 25 sztuk.
Co ciekawsze i pocieszające przeciwnik też dopisał - chyba 23 sztuki.

Pojedynek wygrany przez nasze wojska. Nie pamiętam wyniku ale chyba coś 700 do 680 ;)

Dziękuję za konsekwentną i składną grę wg opracowanego planu taktycznego.
Dowodzenie bardzo komfortowe.

Thx for all.
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: DRIVER » 20 lipca 2011, 08:03

chyba 700 do 2700 :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: Andriey » 20 lipca 2011, 11:39

Z tego co wiem mieliśmy niecałe 3x więcej punktów.
Spec Służby

Awatar użytkownika
RozekPoland
Posty: 190
Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
ID Steam:
Numer GG: 24417445
Kontakt:

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: RozekPoland » 20 lipca 2011, 12:44

To był kawał dobrego chłostania :twisted:
:ofp :weteran
Obrazek


ObrazekObrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Battle #3 - 19.07.2011

Post autor: Rif » 20 lipca 2011, 19:54

Ta rzeź w ostatnich 30 min. to było coś okrutnego ...i fajnego..:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „VB-PHWar”