Battle #1 - 05 07 2011

VirtualBattle 2011: Konflikt węgierski
(Polish-Hungarian War)

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: VoY » 26 czerwca 2011, 05:40

Zgodnie z zapowiedzią atakujemy w dniu 05 07 2011. Nie jest znana jeszcze godzina rozpoczęcia inwazji.

Cel - węgierskie lotnisko cywilne. Po opanowaniu terenu rozpocznie się przerzucanie naszych wojsk a lotnisko to stanie się bazą wypadową do dalszych działań bojowych. Akcja przeprowadzona będzie bez wsparcia lotnictwa bojowego i jednostek pancernych.
Spodziewać się należy silnego oporu ze strony jednostek węgierskich.
Załączniki
arma2oa 2011-06-26 06-19-01-50.jpg
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: seba200 » 27 czerwca 2011, 15:21

Spodziewać się należy silnego oporu ze strony jednostek węgierskich.[/quote]

nie no jaja sobie robisz :rox - a nie chcą się poddać bez walki - warto spytać:)

ps. nareszcie - bądźmy pro i powodzenia - nie dajmy się w 1 bitwie która jest najważniejsza - to powinien wygłosić dowódca :1th
Obrazek

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: VoY » 27 czerwca 2011, 17:47

Słowami tymi chciałem zasugerować że będzie zajebiście trudno ale Ty jak zawsze musisz swoje wpyskować ;)

Strona węgierska posiada 1xA10, 2xLAV, 1xApatche, 1xUH60 ...
Nasze wojska posiadać będą tylko 2xUH1. Wykonujemy lądowanie na terenach kontrolowanych przez wroga.
Musimy wykazać się pomysłowością i skutecznością w walce. Jeśli nie wygramy potyczki nie będziemy dysponować zapleczem do kolejnych walk w kampanii węgirskiej.
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: DRIVER » 27 czerwca 2011, 17:58

Skoro maja przewage bedzie potrzebny trening :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tom13J
Posty: 38
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 09:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: Tom13J » 27 czerwca 2011, 18:04

3 Igły na wyposażenie to mus, 1 AT starczy..., a Ci z AA najlepiej jakby nawet pozbyli się AK i biegali z dwiema rurami w plecaku. A jak nie zdobędziemy lotniska , to co? Inwazja załamie się, bo nie zdobędziemy przyczółka? :)

Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: seba200 » 27 czerwca 2011, 23:22

Ehh czlowiek to zawsze chce coś mądrego powiedzieć i mu nie wyjdzie - wybacz i już się nie gniewaj:)
Obrazek

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: DRIVER » 28 czerwca 2011, 09:50

VoY pisze:Słowami tymi chciałem zasugerować że będzie zajebiście trudno ale Ty jak zawsze musisz swoje wpyskować ;)

Strona węgierska posiada 1xA10, 2xLAV, 1xApatche, 1xUH60 ...
Nasze wojska posiadać będą tylko 2xUH1. Wykonujemy lądowanie na terenach kontrolowanych przez wroga.
Musimy wykazać się pomysłowością i skutecznością w walce. Jeśli nie wygramy potyczki nie będziemy dysponować zapleczem do kolejnych walk w kampanii węgirskiej.
Zaraz zaraz... bo niedoczytaniem... Rozumiem ze nie mamy zadnego ciezkiego sprzetu tak? A oni maja A10 ktore wytrzymuje atak dziesiątek igieł :D.

Moja opinia jest taka..... jak beda potrafili wykorzystac A10 to nas zjada. Ewentualnie mozemy postawic ladunki na lotnisku wroga.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tom13J
Posty: 38
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 09:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: Tom13J » 28 czerwca 2011, 19:05

Ja bym wywalił nam jednego "uhatka" i na jego miejsce wsadził Mi-17(Mi-8), by dokonywać desantów z powietrza. W końcu każda inwazja powinna mieć możliwość zrzucenia spadochroniarzy na tyłach wroga, by odciąć jego jednostki.

Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: Rif » 29 czerwca 2011, 11:29

Popieram.Albo chociaż Antka.

Kraku
Posty: 13
Rejestracja: 22 lutego 2011, 17:37
ID Steam:
Lokalizacja: Gdynia

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: Kraku » 29 czerwca 2011, 11:45

Nie będzie skakania na spadochronach z 100m. Helikopter musi wylądować, no chyba, że będziecie skakać z 4000m i opadać przez 4minuty.

Odnośnie A10, dobrze trafiony dwoma rurami staje się dymiącym złomem zmierzającym prosto w dół lub wlecze się w kierunku lotniska. Tylko, że trzeba na niego zapolować a nie marudzić, że jedna suka nie daje rady dwóm zwrotniejszym warthogom. W chwili gdy w powietrzu są dwa wrogie samoloty Squele zrzuca GBU i spierdala, nic więcej zrobić nie może. Jeśli nadejdą dni w których piechota AA zacznie współpracować z lotnictwem w celu naprowadzenia przeciwnika na ich pozycje to A10 zaczną spadać.

Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Battle #1 - 05 07 2011

Post autor: Rif » 30 czerwca 2011, 21:38

1 Ty sobie skacz z 100-ki a ja wale z 65 ...Piękny rozsiany desant doda uroku a nikt nie mówi że taka możliwość mogła by byc co misję .
2 Idealnie to ujołeś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „VB-PHWar”