KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

VirtualBattle 2011: Konflikt węgierski
(Polish-Hungarian War)

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Tom13J
Posty: 38
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 09:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Tom13J » 13 sierpnia 2011, 21:52

Nie miałem okazji sprawdzić, ale jeżeli jest tak jak pisze Intruder, to nie jest to dobre. Węgrzy mogą sobie pomyśleć, że nie doceniamy ich umiejętności ( chyba niezbyt miłe uczucie), a to tylko problem, że mają za mało doświadczonych graczy. Po drugie, jeżeli otoczyliśmy stolicę tzn, że gonią resztkami sił, czyli już raczej nie powinni mieć lotniska z samolotami. Śmigłowce w mieście tak...można dodać kilka zamiast A-10. Jedak uważam, że my powinniśmy mieć jednostki pancerne np. 1xT-90 i 1x BWP2 i jeden samolot do bombardowania miasta. Sektory powinny być w mieście..... i ich respawn też.. :D :D

Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Intruder » 14 sierpnia 2011, 00:17

W dużej mierze sę zgodzę. Daliśmy im taki sprzęt że to oni sami zrujnują swoją piękną stolicę Budapeszt. To tak jak by podczas niemieckiego ataku na Warszawę Polacy sami zrównali ją z ziemią. Myślę, że powinna być odwzorowana ostatnia linia desperackiej obrony gdzie do wykrwawienia pozostała ostatnia kropla krwi ale trudna do utoczenia.
Lepiej by było gdyby mieli np. :
- moździeże
- 2 tanki
- 2 LAVy
i sporo transportu naziemnego - poza hummerami również te pickupy z minigunami.
Ich res powinien być naprawdę blisko miasta, a sektory dość blisko siebie żeby ta obrona i ich obecność była znaczna.

Po naszej stronie lekka kawaleria i zmechanizowani czyli transport jaki mamy ale Z samolotami czy nawet śmigłem bojowym. Obecnie wychodzi na to, że oni po utracie całego kraju mają więcej rezerw niż my jako atakujący. I tak większośc kampanii graliśmy niemal tylko z bagnetami.
Mając tylko dwóch rurowych nie bardzo mamy jak zwalczyć w polu 2 Abramsy, 2 LAVy, 2 A-10 i apache. Żeby to upalić potrzeba by mieć w polu 13 rur - po 3 na A10 (=6), po 2 na Abramsa (=4) i po jednej na LAV i Apache (=3).

Myślę, że danie im takiego sprzętu tym bardziej jeśli jakimś cudem by przegrali to będzie dla nich tak poniżające, że chyba całkiem stracą wiarę we własne siły.
Zamiast dawać im taki sprzęt i gadżety (aby pomóc im wygrać) ja bym raczej dał im możliwość intensywnej zabawy mogącej prowadzić do zwycięstwa czyli res prawie w mieście i odpowiednio dużo środków walki na ziemi.

Jeśli nas odbiją w tej bitwie, to tę mapę zagrał bym jeszcze raz ale w nocy i kompletnie piechotnie.
Obrazek Obrazek Obrazek

Zygmunt
Posty: 60
Rejestracja: 07 października 2010, 13:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Zygmunt » 15 sierpnia 2011, 21:19

Edit. A tu mi się coś wcisnęło. Jakiś haker z mojego konta napisał ;)
[PAC-8BZ] Marcin

Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Intruder » 17 sierpnia 2011, 16:43

Myślę, że warto podsumować obecny status kampanii.
W poniedziałek (15 sierpnia 2011) mieliśmy rozegrać ostatnią bitwę przeciwko Węgrom atakując ich stolicę Budapeszt. Niestety pośród obrońców panowało zamieszanie, a ich znikoma ilośc (4szt) nie pozwalała na przypuszczenie wiekopomnego szturmu. :D We wtorek (16 sierpnia) zajęliśmy pozycje po raz kolejny jednak obrońców nadal nie było widać. Jako emisariusz naszej armii udałem się na pozycje węgierskie aby ustalić bezwarunkową kapitulację Budapesztu lub walkę ku naszej chwale :D Obrona Budapesztu (sztuk 5) wyraziła wolę zdecydowanej obrony miasta jednak poprosili o danie im czasu na ewakuację ludności cywilnej, w tym starców, kobiet i dzieci. Chcąc aby nasza armia zdobyła miasto w chwale unikając rzezi cywilów, po uzgodneniu z dowództwem polowym daliśmy przeciwnikom ultimatum - czas na ewakuację ludności cywilnej do przyszłego wtorku (23 sierpnia) i kiedy to przystąpimy do zdecydowanego uderzenia. Jeśli obrońcy ponownie będą nieprzygotowani zostaną zmiażdżeni w ich domostwach lub wejdziemy do miasta bez jednego wystrzału jako strona totalnie dominująca :)

Myślę, że to dobra decyzja. Zdobywając Budapeszt w chwale będziemy mogli wcielić pozostałych przy życiu Węgrów do naszej armii szykując się na kolejne wiekopomne zwycięstwa nad innymi hordami barbarzyńców. :)

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Rif » 17 sierpnia 2011, 17:58

Imponujący RAPORT.
Fajne Intru.

Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Andriey » 18 sierpnia 2011, 10:09

Również mnie się podoba. Jeśli ponownie będzie ich 4/5/10 we wtorek, jedziemy z nimi w takim składzie, nie ma mieszania. Zdobędziemy Bódapeśt z niewielkim oporem i po wystrzeleniu kilka pocisków, no co, niemcy Pragę też zdobyli nie strzelając ;)
Spec Służby

Awatar użytkownika
maslak44
Posty: 83
Rejestracja: 16 lipca 2011, 11:54
ID Steam:
Numer GG: 12228007
ID gracza: 23635
Lokalizacja: Darłowo

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: maslak44 » 23 sierpnia 2011, 15:00

A ja się teraz tak zastanawiam jaka będzie następna Kampania bo to chyba jeszcze nie koniec :)?

ja bym chciał iść jak ktoś to na ts3 powiedział na Ruskich ale jak ja się nie mylę to w Cod 4 , battlefield jest sporo klanów rosyjskich i w każdym prawie 30osób i chyba w arma 2 też tak jest i sobie dzisiaj tak pomyślałem jak byśmy się zebrali z jakimiś klanami z Czech , Węgier i Słowacji oczywiście pod Dowództwem Polskim , i byśmy zorganizowana grupka wyzwali te klany rosyjskie to by była niezła bitwa np: na mapie czarnosini
"Tam, gdzie trzeba działać w sposób niekonwencjonalny, a jednocześnie profesjonalny, możemy liczyć na GROM. Ta jednostka da sobie radę z najbardziej nietypowymi zadaniami."

Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.

ObrazekObrazek
Chłop bez wojska to nie chłop

Awatar użytkownika
Inż. Michalko
Posty: 59
Rejestracja: 26 września 2007, 13:14
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Inż. Michalko » 23 sierpnia 2011, 15:11

nie będzie Mnie dziś na bitwie
Virtual Battle 1st campaign veteran.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Rif » 23 sierpnia 2011, 15:41

jesli w ogóle będzie.....

Awatar użytkownika
maslak44
Posty: 83
Rejestracja: 16 lipca 2011, 11:54
ID Steam:
Numer GG: 12228007
ID gracza: 23635
Lokalizacja: Darłowo

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: maslak44 » 23 sierpnia 2011, 15:48

Bitwa powinna być wrazie czego Budapeszt podda się bez obrony
"Tam, gdzie trzeba działać w sposób niekonwencjonalny, a jednocześnie profesjonalny, możemy liczyć na GROM. Ta jednostka da sobie radę z najbardziej nietypowymi zadaniami."

Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.

ObrazekObrazek
Chłop bez wojska to nie chłop

Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: seba200 » 24 sierpnia 2011, 11:27

Co jest 0 postów po finałowej walce? :1th

No to ja sie wypowiem.
Wielkie dziekuję za wspolną zabawę, zgranie i oczywiście klimat, ładny wpier....l Węgrom za walke do końca chociaz nadziei dla nich nie było,
Voy-owi za dobre misje kampani, wzorowe dowodzenie, za moj team ktory uwazam ze wygral kampanie :) - żarcik:))) - (fenomenalne zgranie czasami)
Czekam na kolejnego przeciwnika, glosy padały na ruskich, jest mi wszysko jedno kto i kiedy z nasza drużyną mam wrażenie ze dowalimy wszystkim. Sa jeszcze różne rzeczy do dokrecenia ale to kwestia czasu - jeszcze raz DZIEKUJE. :1th :rox
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VB-PHWar”