KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

VirtualBattle 2011: Konflikt węgierski
(Polish-Hungarian War)

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Andriey »

Panie, po co wojny domowe... Czas wywołać I wojnę europejską ;)
Spec Służby
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: VoY »

Wczoraj umówiłem się z HARcami na sparing w dniu dzisiejszym. Kto ma czas i chęci zapraszam ( godz. 20.00 ).
Walczymy na przyszłej mapie - battle#5.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: DRIVER »

Ja postaram sie byc w wtorek na meczu... Ale na bank mnie nie bedzie na odprawie. Mam pewien problem... ale za to na finalnej bitwie za 2 tygodnie bede :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Intruder »

W wyniku porwania naszego głównodowodzącego bitwę 5 rozegraliśmy bez komandira Voya i Pita - teamlidera jednej z grup uderzeniowych. Również skład SF był okrojony do jednego gracza o tej specjalizacji wspartego przekwalifikowanym Darfem. Tym razem nie weszliśmy w węgrów jak w masło ale zdecydowanie rownież i tym razem nasz mechanizm bojowy działał precyzyjnie jak zwykle.

Barmy otwarte. Paniowie - widzimy się w Budapeszcie!! :1th
HOOAH!
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: DRIVER »

Intruder pisze:W wyniku porwania naszego głównodowodzącego bitwę 5 rozegraliśmy bez komandira Voya i Pita - teamlidera jednej z grup uderzeniowych. Również skład SF był okrojony do jednego gracza o tej specjalizacji wspartego przekwalifikowanym Darfem. Tym razem nie weszliśmy w węgrów jak w masło ale zdecydowanie rownież i tym razem nasz mechanizm bojowy działał precyzyjnie jak zwykle.

Barmy otwarte. Paniowie - widzimy się w Budapeszcie!! :1th
HOOAH!
Nie moglem wczoraj ogarnac jeszcze.... Ale od dzis juz jestem aktywny. I o co chodzi z tym porwaniem? :). I jaki byl wynik? :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
maslak44
Posty: 83
Rejestracja: 16 lipca 2011, 11:54
ID Steam:
Numer GG: 12228007
ID gracza: 23635
Lokalizacja: Darłowo

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: maslak44 »

z porwaniem chodzi o to ze Voy'a nie było a wynik był słaby chyba RU.970 a US.840 jakoś tak
"Tam, gdzie trzeba działać w sposób niekonwencjonalny, a jednocześnie profesjonalny, możemy liczyć na GROM. Ta jednostka da sobie radę z najbardziej nietypowymi zadaniami."

Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.

ObrazekObrazek
Chłop bez wojska to nie chłop
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Intruder »

Maślak, wynik nie był słaby. Coś ok 1000 kontra 800 to dobry wynik.
W tych rozgrywkach największą frajdę daje bicie się z przeciwnikiem, a nie rozgromienie go jak do tej pory. Jeśli zmiatanie przeciwnika z mapy daje ci największą satysfakcję to chyba jesteś nie z tej bajki. Weterani naszych kampanii pamiętają bitwy VB 1 gdzie róznice 10-20 punktów na koniec bitwy pojawiały się przy punktacji rzędu 1200 (końcówka kampanii). Była pamiętna bitwa którą strona, po której walczyłem przegrała 12 punktami. To były bitwy!

Bitwę 5 graliśmy w składach porównywalnych - chyba 2 osoby na naszą korzyść. Ponieważ ta bitwa była stricte piechotna widać, że tu Węgrzy swymi umiejętnościami nie ustępują nam znacznie. Myślę, że siłą po naszej stronie jest komunikacja i poza świetną piechotą - jej zgranie z lotnictwem. To dotychczas dawało nam ogromną przewagę operacyjną. Tym razem lotnictwa nie było, teren dla naszej strony był bardziej wymagający i nie mieliśmy już takiej przewagi.
Ważne jest, że taktyka dla tej bitwy zadzaiałała i była dobrze realizowana. Zagraliśmy tak, że przeciwnik nie miał praktycznie sił na realizację wszystkich zadań które przed nim stały - waliki o 2, obrony 1 i szukania naszego HQ. Pierwsze poszło z dymem ale o pozycji drugiego nie mieli zielonego pojęcia już do końca.

Panowie, poza tym doświadczenie też zagrało ogromną rolę. Sławek na dowódcy, pozycjonowanie HQ, operacje teamu 1, Elee z teamem 2, pancerni, dywersja SF, blokowanie, ataki z południa i ciągłe zaczepianie ich nadal od północy. Widać było, że nie wiedzą w co ręce wsadzić. Nawet gdyby bitwa potrwała jeszcze godzinę to problemy ze skryptami przejmowania sektorów nie stanęły by nam na drodze i byśmy mieli je wszystkie. Pod jedynką długo mieli niezłą panikę.

Tak trzymać również w Budapeszcie! :)
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Slawek »

Dodam tylko, że graliśmy tylko jedną godzinę i z tego przez jakiś czas nie wiedzieliśmy, że straciliśmy sektor dwa. Teraz Ci co siedzą w obrębie sektora będą wiedzieć, aby sprawdzać jaka flaga wisi na maszcie a nie jakiego koloru jest sektor.
Co do HQ2, to uratowało się dlatego, że większość graczy kluczy idąc na sektor i nie zdradza skąd przyszła.
Było jedno niebezpieczeństwo dla HQ2, wysłali do lasu hammera w poszukiwaniu go. Kierunek miał dobry, ale został zniszczony zdala od HQ i pola walki. Po tej akcji przeciwnik nasilił w tym rejonie aktywność, pewnie myśleli, że jak jesteśmy zdala od sektorów, to pewnie się tam resujemy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: VoY »

W nadchodzący wtorek mogę mieć wyjazd i tym samym nie będę obeny na meczu.
Jako że będzie to ostatnia walka bardzo chciałbym zagrać. Proponuję rozegrać mecz w poniedziałek. Czy takie przesunięcie będzie kłopotliwe dla Was? Dajcie znać jeśli ktoś nie może w poniedziałek a we wtorek tak?
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
RozekPoland
Posty: 193
Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
ID Steam: RozekPoland
Numer GG: 24417445
Kontakt:

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: RozekPoland »

VoY pisze:W nadchodzący wtorek mogę mieć wyjazd i tym samym nie będę obeny na meczu.
Jako że będzie to ostatnia walka bardzo chciałbym zagrać. Proponuję rozegrać mecz w poniedziałek. Czy takie przesunięcie będzie kłopotliwe dla Was? Dajcie znać jeśli ktoś nie może w poniedziałek a we wtorek tak?
Walczmy w poniedziałek zatem :violent
:ofp :weteran


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: KONFLIKT WĘGIERSKI - PH WAR

Post autor: Intruder »

Czy obecna wersja mapy Budapest 1.2 jest wersją finalną?
Węgrzy mają tam m.in. :
- 2x A-10
- moździeże
- Abramsy
- Apacza z termowizją

a my :
- 2 śmigła transportowe
- BTRy-40 uzbrojone
... i tyle

To jakiś FAIL czy tak ma być na tej rozgrywce?
Jeśli misja jest robiona na siłę po to aby węgrzy wygrali to może po prostu wystawmy tylko jednego gracza :zolta
Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „VB-PHWar”