VB2 Dyskusja o projekcie.

VirtualBattle 2010

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: PROCIK »

CevLar pisze:
PROCIK pisze:....ktoś z piechoty namierza cel i zaznacza go na mapie, pilot heli markuje go shiftem na mapie i rozpędzony leci na konkretny cel. Po ataku nawraca i kieruje się na tyły w oczekiwaniu na kolejny cel.
Procik to nie jest A10 czy Su że ktoś ci markuje cel np laserem, druga sprawa trzymając się celu zaznaczonego markerem ja muszę zaznaczyć go na mapie mozliwość lokowania mam tylko wtedy gdy jest on w zasięgu wzroku i nie ma zadnej przeszkody miedzy nami, hela potrzebuje trochę czasu aby z tych tzw "tyłów" dotrzec do celu który może się już przemieścić, każdorazowe właczanie mapy i spr czy marker się nie zmienił mija się z celem (można się rozbic jak pojawia się "RECIEVING") ponadto każdy podlot w górę helą mijając np wzniesienie powoduje jej wyhamowanie no i ilość pojazdów bojowych jest zazwyczaj wieksza niz 1 a jak juz się przekonaliśmy BRDM tez potrafi paroma celnymi strzalami wylączyć silnik w heli

Wszystko jasne, tylko mnie trochę nie zrozumiałeś. markowanie to miałem na myśli zaznaczenie na mapie. To ze po wyjściu z mapy czasami jest zwłoka, to już taka uroda army, ale ja w czołgu mam tez coś takiego, i nie ciekawie jest wtedy dla mnie jak mam "odbieranie" a helka albo samolot lata nademna.

Cały czas chodzi o to aby wiedzieć gdzie jakie pojazdy są na mapie i starać się tak zaplanować atak aby jak naj mniej ryzykować. Wiadomo, ze się one przemieszczają, ale jak cały czas powtarzam po to są ludzie w polu aby się komunikowali i działali w kooperacji.
Ja dzięki piechurom miałem wiele komunikatów o pojazdach i piechocie, która mnie podchodziła.
W całej zabawie chodzi własnie o to aby szanować sprzęt i wypracowywać różne taktyki. To nie AAS ani Berzerk. Tu atak frontalny i polowanie latadłami się nie sprawdzi. Trzeba pamiętać tez o tym ze w konkretnej bitwie będzie więcej graczy (mam nadzieje) wtedy to już tym bardziej trzeba będzie uważać. Jak masz problem z lataniem teraz to później będzie jeszcze gorzej.
Raz Galen latał harierem w testach VB2 i ja podziękował za taka grę. Już nie mowie o tym, ze jedynym sposobem dotarcia do punktów były stopy, wszytko co jeździło dostawało w plombę zaraz po opuszczeniu bazy. Do tego rakiety AA były totalnie bezużyteczne, bo jak nawet trafiła (co graniczyło z cudem) to nie strącała samolotu.

To ja już proponuje zrobić aby samoloty czy helki szybciej się resowały, tak aby piloci mieli cały czas coś do latania ale za to aby kosztowały więcej punktów i miały możliwości bojowe na tym jak teraz poziomie. Długie respy pojazdów owszem dają wytchnienie na polu walki , ale z drugiej strony odbierają potencjalne punkty przeciwnikowi. Długie respy maja większe znaczenie w misjach, gdzie nie punktuje się za zniszczone pojazdy, tak jak w tej co graliśmy ostatnio u HARC-ów.
Awatar użytkownika
CevLar
Posty: 37
Rejestracja: 04 lutego 2009, 20:12
ID Steam:
Numer GG: 3813887
ID gracza: 2447620
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: CevLar »

Ale czemu porownujesz samolot do heli przecież to dwie różne sprawy. A 10 czy SU mozna spokojnie całą bitwę oblatać nie tracac go ani razu. Hele to całkiem co innego, wsiądz i polataj zobaczysz o czym mówie. W Arma2 zestrzelenie np Mi24 wiązało się z trafieniem go nie raz 2 rurami i tak czasem dało się doleciec do resa a tu byle BRDM strąca Mi24 a przecież to jakby nie było "Latający czołg". Jeżeli chodzi o mape tankista bez problemu mozesz studiować mapę bo stoi lub jedziesz 30km/h, sprobuj leciec 150km/h na mapie gdzie masz góry i sektory 1 i 3 oddalone od siebie o 5km i patrzec na zmieniające się wskazania celów na mapie bo akurat się cel przemieścił. masz inny punkt widzenia bo siedzisz w puszcze a ja robie jako mieso armatnie ;) bez urazy oczywiście.
Czuję się jak jądra podczas stosunku niby są potrzebne a nie biorą czynnego udziału :D
Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: PROCIK »

Ja nie wnikam w odporność pojazdów na strzały, bo to raczej właściwość narzucona przez BIS.
Co do mapy to jak masz taki problem to sobie wydrukuj i powieś kolo monitora.
Zaznacz sektory ( mam namyśli kwadraty) i niech piechota melduje gdzie są wrogie jednostki do zniszczenia.
Ja tez czasami czuje się jak te "jaja" kiedy samoloty i heli rozwalają mnie po wyjeździe z resa.
A tylko dlatego, bo się na czerwono zaświeciłem i ty po zbombardowaniu sektora nawijasz i prujesz prosto we mnie. W tym nie ma taktyki, musisz współpracować z piechota.
Jest nie do pomyślenia abyś sobie latał śmigłowcem 200m od BRDMa, wo gule nie powinieneś tak blisko podlatywać.
Przecież strzelec nie będzie ciebie ignorował, tylko po to aby piloci sobie polatali.
Powinno się helami latać w osłonie zboczy, i na komendę piechoty wyskakujesz w zawisie z nad szczytu i strzelasz we wczesnej wskazany/wytropiony cel.
(tylko taki przykład podaje)

A jak latasz środkiem bezpośrednio nad sektorami to się nie dziw ze dostajesz od BRDM-ów. Skoro śmigło to nie samolot to nie stosuj taktyki samolotowej w śmigłowcach.
Nie będę już dyskutował, znacie moje zdanie, reszta do Voya należy, czy zmieni coś czy nie.
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

W dniu 07 10 2010 ( czwartek ) odbędzie się pierwsza bitwa kampanii.

Atakującą stroną jest UFA i dowodzący nie później niż 6 dni przed planowanym meczem powinien powiadomić stronę IGA o sektorze który będzie atakował ( wskazać należy nazwę misji odpowiadającą sektorowi walk ).

W dniu 01 10 2010 zostanie przedstawiona pełna lista misji obowiązujących w VB2. Są to oczywiście te misje które testujemy każdego dnia. Do pakietu dołączone zostaną 2 misji wybrane przez graczy VB w ankiecie.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Pit »

Gdzie można znaleźć mapę z "rozmieszczeniem geograficznym" poszczególnym misji.
Z terminu rozpoczęcia wydaje się również, że nie będzie możliwości przeprowadzenia takiego treningu map o jakim pisał wcześniej Michalko.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Układ misji przedstawiony jest w poście VB2 Raport z frontu.

Wszystkie misje dostępne są na serwerach 8BZ i EC co oznacza że każda strona może trenować oddzielnie.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: ufoman »

Panowie, pokazaliscie dzisiaj klase.

Dzieki.

PS Mam pierwszy screen jak bedzie wygladala mapka na przyszla bitwe:

Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: DRIVER »

I co ja teraz biedny poczne :(... bez szans :(
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Ptashek
Posty: 23
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 20:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Ptashek »

A są większe żebym mógł na chinooka nałożyć ? :?
I belive I can fly...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
www.8bz.pl
Awatar użytkownika
Ptashek
Posty: 23
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 20:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Ptashek »

Dobrze że chociaż dla pancerki coś sie znajdzie :lol:



Obrazek
I belive I can fly...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
www.8bz.pl
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Panowie w dniu dzisiejszym ujawnione zostały pewne niedociągnięcia techniczne gry ArmA2 które mogą mieć znaczący wpływ na rezultat rozgrywki.
Jedynym załozeniem VB było i zawsze będzie zabawa w miłym towarzystwie połączona z uczciwą rywalizacją.
Dowodzący stronami porozumieli się co do założenia iż gra w VB przede wszystkim musi być prowadzona na zasadach FAIR PLAY.
Od teraz łamanie tej zasady będzie karane usunięciem z projektu.

Jednocześnie kampania VB2 zostaje wstrzymana a mecze anulowane.
Do wznowienia gry powinno dojść w ciągu 2 tygodni.

Planowane jest wprowadzenie bardzo ważnej zmiany w misjach VB2. Mianowicie przejmowanie sektora następować będzie na zasadzie większości graczy danej strony a nie tylko jednego gracza.
Przypomne tylko jeszcze że sektory w VB2 to nie całe wioski jak ma to miejsce w misjach AAS. Kampienie po domach na zasadzie kogo więcej nie uda się w naszym przypadku.

Niebawem poinformuje o spotkaniu ( meczu ) testowym.
Obrazek

Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB2”