Film promujący Virtual Battle

VirtualBattle 2010

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Film promujący Virtual Battle

Post autor: Intruder »

Czołem żołnierze!

<<<(czołem Panie kapitanie)>>>

Podczas rozmów dyplomatycznych obu imperialistycznych stron UFA i RRA wyłoniliśmy ideę o tym, że warto by zrobić film promujący VB skierowany do rzesz potencjalnych rekrutów. Kwestiami technicznymi realizacji filmu - z tego, co wczoraj ustaliliśmy, zajmę się ja oraz Romanov. Montaż, uździękowienie i ew. efekty specjalne.
Przy produkcji będzie jednak potrzebny każdy z Was. Potrzeba będzie tu bardzo dużo koordynacji i współpracy. Film ma przedstawiać to, jak odbywają się walki VB ale aby był ciekawy i dynamiczny będzie musiał być w pełni wyreżyserowany.
Będąc zapaleńcem tego pomysłu wczoraj nie mogłem się powstrzymać i po raz pierwszy przeniosłem dziedzinę swej pracy do Army.
Tutaj znajduje się link, do tego, co wczoraj spłodziłem ale oczywiście nasz film będzie miał nieco inny charakter. Aby rekruci zobaczyli jak wygląda VB w całości film nie będzie tylko pokazany z oka kamery. Będą ujęcia z oczy graczy, mapy, organizacja komunikacji i co istotne - rozmowy graczy w czasie akcji.
WSZYSTKO będzie reżyserowane i zrealizowane wg. scenariusza więc aby było to ciekawe dla odbiorcy wszyscy będziemy na to musieli poświęcić dużo czasu i pracy.
Chętni i pełni pomysłów - wystąp!!
Leniwi - do domu!!

Filmik - http://www.youtube.com/watch?v=8d33ok74-Bo
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Kuki
Posty: 28
Rejestracja: 02 stycznia 2010, 02:50
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poland, Zielona Góra
Kontakt:

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: Kuki »

Dobra muza :D Chociaż jest bardziej pod klimat pustynnych mapek.
Polecam melodię z filmu Last Samurai (tworzoną przez Hansa Zimmera). Sprawdź sobie:

Hans Zimmer (Last Samurai soundtrack) - "Ronin"
http://www.youtube.com/watch?v=ujhSm621bhM
"Gra to tylko zabawa" - a więc żeby dobrze się bawić, trzeba dobrze grać ;)

Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: PROCIK »

Fajny filmik o śmigłowcu :) czy to wstęp?
Po czym poznać, ze to film o Virtual Batle ?
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: DRIVER »

To byl tylko pokaz mozliwosci... Sam filmik bedzie robiony teraz.... czy juz jest robiony... No nic o to trzeba spytac Intrudera :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: PROCIK »

Ah to ok. Dzieki za szybkie info
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: Intruder »

Film oczywiście nie jest robiony.
Pomysł chyba zawisł w powietrzu skoro VB ma się skończyć i w najbliższej przyszłości nie mieć kontynuacji. Bez sensu reklamować towar, którego nie ma jeszcze na półkach. Jak będzie miało ruszać VB2 to wtedy się wróci do tematu... chyba, że jednak jest inna koncepcja?

Nie zmienia to faktu, że nadal jestem bardzo zainteresowany zrobieniem czegoś fajnego... ale nie na hura. To musi być przygotowane od podstaw - scenariusz, scenopis, dobór lokacji, aktorzy, statyści, akcja! :)
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: ufoman »

Reklama VB moze byc tylko i wylacznie poziom rozgrywki. Robienie filmu itp. mialoby znaczenie, gdyby zalezalo nam na zrobieniu wrazenia wsrod zdecydowanie mlodszej czesci graczy. Moze tacy poszliby na to, widzac ekstra akcje smiglowcow i czolgow na youtube.

Zakladajac, ze obecnie mamy +40 graczy pojawiajacych sie co czwartek, dodatkowe spopularyzowanie spowoduje natychmiastowe problemy z serwerem(ktorych nawet obecnie nie jestesmy w stanie ominac).
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: PROCIK »

Z jednej strony nie ma co przesadzać z scenariuszami itp. a z drugiej to nie tak łatwo pokazać na filmie idee VB.
Trzeba by porobić filmiki z pojedynczych akcji jak się przejmuje punkty, z wstawkami obrazów pokazujących mapę i sytuacje na niej. Lub sfilmować jak kros przyczajony wycina w pień cały desant :)
Jadący czołg, lecący śmigłowiec nic konkretnego nie pokazuje, ze to VB.

Myślę, ze nawet jak VB się skończyło, to można zrobić sobie sparing dla zabawy i porobić filmiki. Lub jak będą testy do VB2.
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: Slawek »

ufoman pisze:Robienie filmu itp. mialoby znaczenie, gdyby zalezalo nam na zrobieniu wrazenia wsrod zdecydowanie mlodszej czesci graczy.
Raczej wszystkich graczy. Skąd mają wiedzieć, że taki projekt istnieje skoro do strony VB prowadzi tylko to forum.
Strona arma2.pl milczy o projekcie do dzisiaj.
ufoman pisze:Zakladajac, ze obecnie mamy +40 graczy pojawiajacych sie co czwartek, dodatkowe spopularyzowanie spowoduje natychmiastowe problemy z serwerem(ktorych nawet obecnie nie jestesmy w stanie ominac).
O jaki serwer chodzi, VB czy TS3, bo jeśli chodzi o serwer VB to raczej nie był problem z ilością graczy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: ufoman »

O tak, te dotychczasowe historie z serwerem, przenoszenie sie do Madziarow itd. nie sa zwiastunem zadnych problemow.
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: Film promujący Virtual Battle

Post autor: Intruder »

W przypadku jeśli VB nadal będzie żyło - zawsze jest sens promować projekt.
W kwestii sposobu realizacji filmu niestety nie zgodzę się z Tobą Ufo, że to powinny być tylko gameplaye FPP.
Mówiąc o scenariuszu miałem tu na myśli wymyślenie TYPOWEJ dla VB akcji i pokazanie jej dla smaku z różnych perspektyw bez gadżeciarskiego aranżowania jakichś efekciarskich scen.
Mówię tu o scenach typu :
1) ujęcie z kamery na zaczynających w resie żołnierzy
2) widok FPP jak ruszają, TPP zaczynają biec do śmigłowców, w tle rozmowy z TS "go, go, go, drużyna 1 do pierwszego blackhawka, 2 do drugiego"
3) ujęcia TPP jak śmigłowiec zaczyna kręcić wirnikiem
4) ujęcie z oczu pilota jak przed kabiną mijają go biegnący żołnierze
5) ciasne ujęcie TPP na ekipę ładującą się do śmigła
6) szeroki plan, rząd 3-4 smigłowców z kręcącymi się wirnikami, do smigieł transportowych wsiadają ludzi
7) ujęcie FPP żołnierza, który własnie wsiada do UH, w tle głosy na TS "team PACO gotowy, team Marakesza gotowy"
8) ujęcie TPP z zewnątrz kokpitu LB na pilota, TS: "Ptashek, mam SF na pokładzie, lecę pod sektor 3"
9) szerokie ujęcie TPP, startuje LB, po chwili za nim UH(1) i UH(2), Cobra
10) widok FPP pasażera UH patrzącego na start z wewnątrz śmigłowca
itp itp itp dla obu stron - poprzeplatane tak aby było widać, że mobilizacja dzieje się po obu stronach

a potem już np.
1) ujęcie TPP na leżącego w krzakach SF UFA
2) ujęcie z jego FPP, TS: "ładunki gotowe, czekamy na cel"
3) ujęcie TPP żołnierza UFA w całkiem innym rejonie walk
4) jego FPP, TS: "Przyjąlem, my podchodzimy do 2. Niech obsada moździeży czeka na syngał do strzału. Mizz, nic nie ma prawa przekroczyć tego mostu"
5) ujęcie TPP na SF UFA w krzakach, TS.: "Przyjąłem, czekamy na ich czołgi"
6) ujęcie FPP kierowcy UAZa RRA zbliżającego się do mostu, TS.: "Tu Kuba, zbliżamy się do sekrota 3. Mamy tam zostać czy jechać na 2?"
7) ujęcie z kamery leżącej obok ładunku na moście, TS. "Jeźdcie na 2. W 3 mamy czterech ludzi. Musimy ich ponaciskać na południu"
8) ujęcie TPP SF UFA w krzakach
9) FPP tego SF UFA, TS.:"Jedzie do was UAZ. Nie detonować, powtarzam nie detonować. Otrzelajcie ich."
10) TPP na innego SF UFA nieco dalej, TS:"Seba - przyjąłem. Livestrong przejdź na drugą stronę drogi. Jak dojadą do tej latarni walimy do nich."
11) FPP strzelca na UAZie RRA, TS:"Może by kogoś zgarnąć z 3 na sektor 2? O *****, uważaj ładunek na moście"
12) kamery niezależne, UAZ gna po mości, mija ładunek TS:"Romek, na tamie leży ładunek, tu muszą być ich specjalni. Nie jeź tędy!"
13) TPP SFów UFA koło drogi, pędzi na nich UAZ, TS:"Ok, michał przygotuj się. Zaraz strzelamy"
14) FPP strzelca UAZA RRA patrzącego z celownika broni, TS:"Uwaga, wróg 200m przed nami po prawej". Strzelec otwiera ogień w kierunku krzaków.
15) FPP SF UFA w krzakach, dookoła uderzają pociski, widzi hamującego UAZa strzelającego w jego kierunku, TS:"O ***** zauważyli mnie, prują do mnie"
16) FPP drugiego SF UFA przy drodze, patrzy na strzelającego UAZa, mierzy i strzela w srzelca
17) kamera zewnętrzna na UAZa, strzelec zostaje trafiony i zabity. UAZ skręca z drogi w zarośla, "TS: Mamy obstawiony most i jego rejony, przyślijcie tu kogoś. Straciłem strzelca"
18) FPP SF UFA przy drodze widzącego znikającego w zaroślach UAZa, TS:"*****, dostałem w nogi, nie mogę chodzić. Seba, musimy się stąd zwijać"
19) TPP SF UFA przy moście, TS(głos Seba):"Mizz, proszę o pozwolenie na zmianę pozycji. Michał jest ranny, a pewnie zaraz tutaj kogoś przyślą.", TS(głos Mizz):"Nie zgadzam się. Czekamy na pozycjach. Postawcie za mostem jeszcze jeden ładunek. Jeden niech zostanie, a drugi zmierza do 3. Tam szykuje się team Voya, a oni mają medyka"

No i własnie tak to widzę. To co napisałem to oczywiście jest umowna sprawa ale własnie tak to powinno wyglądać. Pokazanie wszystkiego z FPP będzie rodziło zamieszanie kiedy kończy się dana scena i ujęcie. Poprzeplatanie tego widokami kamery niezależnej będzie pomagało na określenie sytuacji dla danej sceny.
Over.
Obrazek Obrazek Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB2”