VB - 1st campaign - zgłoszenia.

VirtualBattle 2009

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: seba200 »

Zgłaszam się - seba200 ( infantry )
Możliwe specjalności - AT/AA, MEDIC, SPECOP.
Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: VoY »

Gorąca prośba do tych którzy pobrali już wyspę Podagorsk. Panowie "pozwiedzajcie" wysepkę i podzielcie się opiniami na jej temat. W mojej ocenie sama wyspa jest świetna ale czy jej konstrukcja ( gęstość ) nie spowoduje że jednostki pancerne mają przesrane na samym starcie?
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: DRIVER »

VoY pisze:Gorąca prośba do tych którzy pobrali już wyspę Podagorsk. Panowie "pozwiedzajcie" wysepkę i podzielcie się opiniami na jej temat. W mojej ocenie sama wyspa jest świetna ale czy jej konstrukcja ( gęstość ) nie spowoduje że jednostki pancerne mają przesrane na samym starcie?
Latałem troche nad ta wyspa... i stwierdzam ze dla piechoty jest to piekna sprawa... duzo lasow itp. Ale pancerki faktycznie maja tam przesrane... to samo z smiglowcami... ciezko jest gdzies wyladowac... troche za duzo tych lasow tam ;/
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: mant3z »

Również latałem po tej wyspie i twierdzę, że jest ona wymagająca dla pilotów i dlatego mi się podoba! Poza tym jest wiele ciekawych miejsc gdzie pilot może wykazać się sprytem i zaskoczyć wroga. Mi się bardzo podoba!
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: Intruder »

Zgłaszam się : arma nick - Jacek
możliwe specjalności : expert pilot, daleki zwiad+lokalizacja celów (laser), sabotażysta, rifleman, AA, crewman, medyk

preferowana stona blue
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
olo101
Posty: 38
Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 19:26
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: olo101 »

z mojego puntku widzenia jest super, pancerka bedzie jednak miala przerypane.
Obrazek

Dobry kebab szczypie dwa razy
Awatar użytkownika
Nexus
Posty: 87
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 07:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: Nexus »

Jak to się mawia w pancu, "przerypane jak w ruskim czołgu", nic dodać, nic ująć... :rox no i nikt nie mówił że będzie lekko...
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: DRIVER »

Moim zdaniem ta wyspa pasowala by na ACE2 mod. Pancerki sa wytrzymalsze, ATMy dawaly by rade w lesie :D, no i ciezej by bylo celowac w pancerki z rakiet bo troche inny jest opad pociskow. Bo bez tego to taki A1M2 jest miesem armatnim dla pierwszego lepszego kolesia z M136 czy RPG. Poza tym jak ciezki sprzet mialby dawac wsparcie ogniowe... skoro ciagle by drzewa zaslanialy....
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Galenrog
Posty: 19
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
ID Steam:
Numer GG: 6683004
ID gracza: 1322319

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: Galenrog »

Inaczej mówiąc , pancerka bardziej niż zwykle będzie musiała polegać na piechocie i trzymać się blisko niej . Może się okazać że będzie trzeba siedzieć po 2 w czołgu :)
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: mant3z »

Galenrog pisze:Inaczej mówiąc , pancerka bardziej niż zwykle będzie musiała polegać na piechocie i trzymać się blisko niej . Może się okazać że będzie trzeba siedzieć po 2 w czołgu :)
No bo tak powinno być, najlepiej jak by były pełne obsady maszyn.
Hele bojowe też powinny latać w pełni obsadzone.

Myślę że gra była by bardziej atrakcyjniejsza.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Galenrog
Posty: 19
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
ID Steam:
Numer GG: 6683004
ID gracza: 1322319

Re: VB - Podagorsk conflict - info + zgłoszenia.

Post autor: Galenrog »

Voy coś mi się zdaje że offtop się robi tam gdzie nie powinien , usuń te posty i załóż nowy temat . W końcu ludzie się tu zgłaszają :)



@Pit:
Racja, a do zgłaszania OT służy służy czerwony wykrzyknik w poscie.
Zablokowany

Wróć do „VB1”