VB - Aktualne mapy projektu

VirtualBattle 2009

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

VB - Aktualne mapy projektu

Post autor: VoY »

VB Dichina v1.2
VB Kurgan v1.2
VB Old Castle v1.2
VB Piggery v1.2
VB Green v1.4
VB West Front v1.2
VB TwoPorts v1.2
VB BattleUna v1.2
VB Airbase v1.2
VB MagyarsAttack v1.4
VB Highland v1.9

Mapy opracowane do kampanii "Liberate Celle" VB:

VB@ Battle#1
VB@ Battle#2
VB@ Battle#3
VB@ Battle#4
VB@ Battle#5
VB@ Battle#6
VB@ Battle#8
VB@ Podagorsk


Aktualizacja z dnia 08.04.2010
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Vetis
Posty: 30
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:40
ID Steam:

Re: VB - Aktualne mapy projektu

Post autor: Vetis »

ELLO !
Co do mapek naszych w VB to mam gorącą prośbę.
Po ostatniej bitwie rozgrywanej na mapie zrobionej przez Intrudera myśle, że nie jest do końca dobrym pomysłem decydowanie się na grę mapy która jest zrobiona w dzień przed bitwą... nie pozwala to na podjecie odpowiednich decyzji w formie dowodzenia, a i także nie ujawnia ewentualnych błędów, które wychodza w walce i tworzą niezbyt fajna atmosferę - jak to bylo właśnie ostatnim razem. Proponuję przyjać zasade, iż jak nie ma wykonanej mapy do niedzieli i nie jest ona zamieszczona na serwerze do testowania to poprostu z niej rezygnujemy i gramy inną już przetestowaną. Pozwoli to na uniknięcie - myślę że niepotrzebnych stresów i nerwów zwiazanych z niedopracowaniem mapy. pozdrawiam Vetis.
Eh życie Ah !! to Ty....
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB - Aktualne mapy projektu

Post autor: VoY »

Wprowadzamy zasadę - nowa mapa musi być dostępna do niedzieli jeśli ma być grana w czwartek.
Obrazek

Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB1”