Freeride w Takistanie

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
vinnievanilla
Posty: 2
Rejestracja: 04 grudnia 2013, 23:42
ID Steam:

Freeride w Takistanie

Post autor: vinnievanilla »

Cześć,

Czy znacie utworzoną misję w Takistanie na kształt Manhatana z Czarnorusi albo tej z odbijaniem wiosek? Chodzi mi o dowolność działania, że można się poszlajać, a w miedzyczasie wykonac jakąś misję. Jest w scenariuszach coś na ten kształt przy tworzeniu własnej misji w trybie WALKA, z tym że dowodzi się tam grupą NIEMCÓW ;< Chciałbym taką misję, że tak się wyrażę freeridową z wsparciem helikoptera do transportowania się, a w tle żeby trwały jakies działania. Podejrzewam, że ktoś już coś takiego stworzył, tylko ja jestem zielony i nie wiem gdzie szukać.

pozdrawiam
Kruk
Posty: 18
Rejestracja: 25 listopada 2013, 21:04
ID Steam: kruk_
ID gracza: 226371
Kontakt:

Re: Freeride w Takistanie

Post autor: Kruk »

Jedyne które znam to:
Patrol OPS - wybierasz sobie typy misji w parametrach przed uruchomieniem, misje przydziela Ci "sztab", masz cały asortyment w bazie od zwykłych humvee do A10 i Apache. Jest system odradzania się, który można wyłączyć. Za każdą wykonaną misję dostajesz nowy, lepszy sprzęt (np. nowy śmigłowiec, czołg, itp.).

Domination - Misję na większą skalę, przeciwnik posiada czołgi, artylerię oraz samoloty(jeśli się włączy), podobnie jak w Patrol OPSie masz system odradzania się oraz pokaźny arsenał.

Insurgency - Jest to jak sama nazwa wskazuję - powstanie. Twoim zadaniem jest zbieranie informacji o składach broni i w miarę postępu misji niszczenie ich. Wróg jest wszędzie w praktycznie każdym budynku w obszarze zaznaczonym na czerwono.

MSO (Multi Sesion Operations) - Jest to połączenie Patrol OPS z Insurgency, w nim musisz zając i zabezpieczyć wioski zaznaczone na biało, bądź zająć. Występują w nich zasadzki oraz czekają samochody pułapki w okolicy. W międzyczasie otrzymujesz dodatkowe zadania.