ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Wiem, niestety ejay'a też, bis się wkurwił... nawet nie zdążyłem się załapać na ten drugi :rant

Okładeczka dla tych co chcą mieć coś piknego na półce:
http://img571.yfrog.com/img571/2324/arr ... rericm.jpg

Update na stronie:
http://www.arma2.com/arma-2-oa_en.html
Mów mi milordzie łapserdaku!
osa1942
Posty: 63
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 18:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: osa1942 »

I już wiem jaką grę kupić xD ARMA 2 !!!
Extremely large MP possible (over 100 players, depending on server bandwidth and configuration)
Will it be possible to play the campaign in multiplayer?

Of course.
Can you elaborate about how UAV drones will work?

* There will be two kinds of drones: plane (famous Predator aircraft) and AH-6X ("famous" helicopter without pilot from our latest video)
Czyli będzie i RQ-1 i Hugokopter :p
Predator UAV carries several Hellfire air-ground guided missiles, AH-6X is armed only with laser designator.
ARMA 2 has one of the strongest modding communities in PC gaming. Will major mods (like A.C.E.) be compatible with Operation Arrowhead?

* Certainly. If some changes would be required, they would be trivial and we believe the ARMA 2 modding community will migrate quickly to Arrowhead as some of the new engine features are a big reasons to crossover.
No no ładna gierka się szykuję. Grałem trochę w OFP-1 później wbiłem na ArmA2 i teraz czekam na OA. Mam już dość "każualów"
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: eJay »

mant3z pisze:Wiem, niestety ejay'a też, bis się wkurwił... nawet nie zdążyłem się załapać na ten drugi :rant
No troszkę się wkurzyli :) Ale to sympatyczni ludzie, harują teraz po 16 h dziennie, aby dopiąć szczegóły i wyeliminować błędy. Dostałem nawet ofertę ponownego wypuszczenia filmiku, ale zrezygnowałem bo na forum robił się niezły bitching o szczegóły, które znalazły się w tym materiale. Ludzie dalej nie rozumieją co to znaczy WORK IN PROGRESS.
Awatar użytkownika
barth89
Posty: 74
Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
ID Steam:
Numer GG: 5828812
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: barth89 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=owVGW_RRtAA[/youtube]

To jest ten usunięty filmik :) Uchował się :P

edit. Wygląda to zajebiście :P I poprawione są ZNACZĄCO te komunikaty radiowe :) Wszystko super się prezentuje. Dla mnie jedyny minus to optymalizacja - nie wiem jaka to jest wersja i jakie detale, ale gra troszkę kuleje, ale miało być lepiej. Jedyna nadzieje w tym, że to nie jest ostateczna gra :)
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: OFman »

@barth89: jest lepiej. Na filmie jest mało FPSów bo pewnie nagrywany Frapsem czy czymś takim. Takistan jest mniejszy od Czarnorusi, do tego nie ma tam praktycznie lasów czyli tego co zabiera chyba najwięcej FPSów. U mnie śmiga, jedynie na Zargabad będzie można trochę po narzekać pod tym względem.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: eJay »

Dodam, że autor tego filmu ma chyba 386SX i S3 Trio na pokładzie kompa, bo tnie mu jak cholera nawet w gołym terenie. Mi Frapsem przycinało tylko jak przelatywałem helką nad jakąś wiochą. Bez Frapsa jest płynnie, znacznie lepiej niż na Czarnorusi.
Awatar użytkownika
barth89
Posty: 74
Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
ID Steam:
Numer GG: 5828812
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: barth89 »

No to całe szczęście :hapy

No i też chyba jest tu też znacznie mniej trawy, co pewnie też zabiera klatki/s :) Nie mogę się doczekać :P
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Rafael3D »

DLC kojarzy się z ODPŁATNOŚCIĄ za extra data. Może więc nie być tak różowo...
Dla niewtajemniczonych co obecnie oznacza DLC:
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Pec ... 28361.html
http://www.battlefield.pl/news-2993-Pie ... o_premiera
http://store.steampowered.com/app/10695/
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=50042

itd, itp.

Chlubnym wyjątkiem (DLC darmowe) był dodatek do... Operation Flashpoint Dragon Rising :)
http://community.codemasters.com/forum/ ... w-out.html
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: eJay »

Ja jestem spokojny, Bohemia jest świadoma, że DLC musi być darmowe bo inaczej nikt tego nie kupi wobec setek addonów i rozbudowanych modów. A zapewne DLC Bohemii (jeżeli się pojawi) będzie skupione na content-packu.

DLC dla każdej gry ma inne znaczenie. Dla MW2 gdzie nie ma modów to coś nowego, dla takiej Army to w zasadzie betka. Pamiętajmy, że do ArmA 2 już pojawiło się DLC - kampania Eagle Wing i Apache.
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: PROCIK »

Ja bym kupił :)
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Jak powyżej, jeżeli miała to być np kampania z przerywnikami i nagranymi głosami aktorów specjalnie na jej potrzeby + pełno jakiś dodatkowych broni czy jednostek to uważam, że jak najbardziej powinno to być odpłatne.

Eagle Wing to raczej był taki DLC z przymusu, żeby zamknąć japę największym płaczkom.
Mów mi milordzie łapserdaku!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”