VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

co do zajebistości innych wydanych porównaj MG3, MG4
mógłbym jeszcze dorzucić AK, M16A1 z propozycji Unsunga
no chyba że masz na myśli szpeniów co myślą, że są ura-bura bo zaimportowali najlepsze z modeli zrobionych do CSa a sami nie umieją prawie nic
bierz pod uwagę to co istnieje i ile kto zrobił , importy sie nie liczą :]
a co do dźwięków - to ja cały czas czekam na współpracę, ale ludzie tylko umieją rzucić hasło "daj dobre dzwięki" a potem proponują mi użycie dzwięku z czyjegoś moda (a przecież czyjś - znaczy on ma prawa autorskie) więc propozycje na zasadzie "wyjmij z ich paka" są do odrzucenia
ja na współpracę do dzwięków czekam
dobrze by było też mieć współpracownika do wykańczania modeli pod względem selekcji zniszczeń, destrukcji szkła, stref zniszczeń itp. bo niestety SAM JEDEN to za wiele sie nie da zrobić niż "proste"
stąd póki co to wygląda jak wygląda
nie mam na to czasu (nauka od początku) i umiejętności
gdy mi ktoś wyjaśnił w prostych krokach jak pewne rzeczy zrobić - zrobiłem
nauka animacji włazów (nie miały ich animowanych moje pierwsze addony do Arma1 bo nie umiałem CFG_MODELS pisać) zajęła mi 4 dni , cały weekend, 20 godzin
wcześniej prosiłem ileś modów o pomoc (które chciały moje modele)
od nich pomocy nie dostałem, potem nagle (po dostaniu modelu) nikt "nie miał czasu" i się wściekłem
wszystko musiałem robić sam od zera , wymiana wiedzy wbrew pozorom nie jest jakaś rewelacyjna
a efekty "damage" które zrobiłem w Arma1 , wiesz ile sie prosiłem ?
wiesz jakie miałem odpowiedzi ? czasem wręcz sabotujące działania
pewien mod chciał moje pewne modele za pomoc w tym
poprosiłem ich o pomoc by zrobić damage effect (z 2 lata temu prawie)
by działał ten efekt - na modelu należy zrobić selekcje odpowiednia i wpisać ją w cfg_models
wiesz co oni mi radzili ? że mam coś wpisać w konfigu pojazdu !!!!
mod ten miał to działające a ich rada - to by nie działało, ale modele chcieli
czasem niektórzy tak się "boją" konkurencji, że wręcz udzielają porad które szkodzą
jest to żałosne, bo to tylko zabawa i hobby i radocha, ale to co napisałem to prawda , wymagana była zmiana w modelu i cfg_models , a radzono mi zmianę w cfg_vehicles w zamian chcąc kilka moich modeli a potem "sory, we have no idea why not works" - autentyk
a skoro u nich działało, to wiedzieli, od czego to zależy , nie ?
ja w połowie 2007 umiałem tylko tyle co do OFP, zresztą Arma 1 zaczęła mi działać od 1.08 , wcześniej prawie nie chodziła , więc nie tykałem i miałem inne zajęcia :]
myślisz, że umiem animować pas amunicji ? nie nie umiem, nawet na to nie zwracałem uwagi, bo nie jestem "graczem"
gracz to człowiek co przerobił 100 gier i czerpie wiedze z CS, GR, SOF, ja jestem kimś kto kiedyś odpalił OFP bo mi powiedziano "możesz mieć w niej własne polskie pojazdy, żadna inna gra tego nie ma" a wcześniej byłem kimś kto miał nieco doczynienia z wojskiem 5 lat i szukał "realnego symulatora"
ja grałem w życiu raptem w kilka gier :] a dźwięki - trzeba sie nimi zająć
damage glass też nie, jak dostane prosty tutorial - zrobie
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Forrestal »

Vilas, jak zaczynasz dyskusje po kilku miesiacach przerwy to po pierwsze - interpunkcja. Do tej pory Twoje posty tolerowalem, ale jesli ktos nie potrafi wykazac checi czy dobrej woli przy porozumiewaniu sie z innymi uzytkownikami to dostanie bana. I chocbym nie wiem co sam Ci tego bana wlepie bo do tej pory chamowalem administracje przed wlepieniem Ci bana bo wrto o Twoich addonach poczytac czasem, ale totalny brak interpunkcji doprowadza chyba wieksozsc ludzi do szalu. Po drugie - sygnaturka. Twoja jest nieregulaminowa i masz ostanie 48h na poprawe jej. Na wysylane PM nie reagujesz wiec poruszam te problemy publicznie. Link do regulaminu - viewtopic.php?f=2&t=65.

Po drugie, krytykujesz ludzi ze wytykaja Ci bledy a sam przyznajesz sie do tego, ze pewnych rzeczy nie umiesz. Dodatkowo wypominasz mi ze gadam brednie a ja w swoich poprzednich postach tylko wyrazalem swoje opinie. Dlaczego tez dyskryminujesz ludzi ktorzy importuja modele z CS'a? Jesli efekt koncowy jest lepszy niz mieli by wszystko robic od podstaw to dlaczego maja tego nie robic? Co my Ci tez poradzimy na to ze dales sie komus tam wydymac w ramach wspolpracy? Jak sie dogadywales tak masz ;) A najbardziej mnie zbulwersowales faktem ze ktos kto grwa tylko w ArmA nie jest graczem. Nawet jak gram na gameboyu to jestem graczem a jesli robisz addony dla siebie a potem sie oburzasz ze komus nie pasuja to po co je publikujesz? Ze sie tak zapytam?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

48h ? a co on tu jest moder ?
jak tak, to nie będziecie tu mieli więcej info ode mnie i wtedy zapraszam na forum.armacenter.pl jako jedyny polski serwis gdzie będę pisał i tyle

bana mi wlepisz ?
chyba większego palanta jak ty nie ma w community polskim, tyle
jak on jest tu moderem i ma prawo banów, to nigdy tu mojego niusa i nic o addonach nie zobaczycie i sobie info bierzcie z armacenter.pl
Heh, Vilas znow nie dal rady
< forestal
jeśli ludzie nie umieją docenić, że sie im daje freeware bezpłatny i setki godzin pracy by mieli zabawę, żegnam forum na którym tacy jak forestal są moderami , jak ktoś chce grać rodowitymi jednostkami (a nie tylko USMC, Rosją, CDF) to wiadomo gdzie znaleźć info
tyle ja też do admina tego forum w jego sprawie sie zwracałem i było zero reakcji, więc jeśli tacy trzymają ten serwis - żegnam
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Forrestal »

Wierz mi, armacenter.pl nie jest nejlepszym zrodlem informacji ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: SaS TrooP »

Forrestal, IMO przegiąłeś.
Vilas odpowiada za mnóstwo świetnych projektów, a ty sam nic nie zrobiłeś.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: kondor »

Forrestal pisze:Wierz mi, armacenter.pl nie jest nejlepszym zrodlem informacji ;)
Mógłbyś rozwinąć? Bo to, że np armaholic ma więcej newsów itd jest oczywiste, więc zabrzmiało to jak prowokacja.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: ufoman »

Ciesze sie, ze nie bede wiecej zmuszany do czytania tego belkotu.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: JonPL »

"zmuszany"?

Jak rozumiem, brat przystawił Ci Glocka do głowy i "albo vilas albo życie"? :twisted:

Zadzwonić po pomoc?
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: ufoman »

Jako moder splywa na mnie pare obowiazkow, miedzy innymi przeczytanie, a dopiero potem wstawienie ostrzezenia ;)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Forrestal »

kondor pisze:
Forrestal pisze:Wierz mi, armacenter.pl nie jest nejlepszym zrodlem informacji ;)
Mógłbyś rozwinąć? Bo to, że np armaholic ma więcej newsów itd jest oczywiste, więc zabrzmiało to jak prowokacja.
No wlasnie :) Tak zeby pobudzic dyskusje ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: kondor »

Otóż armacenter to kopalnia wiedzy. To tam człowiek zdobywał wiedzę o tworzeniu misji, począwszy od artykułów alderousa po wątki na forum, które wyczerpywały chyba wszystkie tematy.
Poza tym to centrum polskiego addonmakingu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”