VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

Witam :)
chciałbym tutaj założyć topic informacyjny o addonach do A2 w jakich mam udział :]
póki co Project85 jest jeszcze konwertowany, niedługo zamierzam wydać reedycję Colonial Marines i APC z filmu Obcy i bronie z AVP , póki co wydaję reedycję addonu współczesnych jednostek polskich
screeny:

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl_a2_1.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl_a2_2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl_a2_3.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl_a2_4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl_a2_5.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl_a2_6.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl_a2_7.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl_a2_8.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/bera2.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/ukma2.jpg

klasy:

CLASSES

AKMS : "vil_kbk_AKMS" magazines "30Rnd_762x39_AK47"
AKMS SD : "vil_kbk_akms_pbs" magazines "vil_npl_30Rnd_762x39_AKSD"
Beryl : "vil_Beryl_eot" magazines "vil_30Rnd_556x45_AK"
Beryl GL : "vil_Beryl_GL" magazines "vil_30Rnd_556x45_AK" // "1Rnd_HE_M203"
Mini Beryl : "vil_Beryl_mini" = "vil_30Rnd_556x45_AK"
SVD (animated) : "vil_npl_svd" magazines "10rnd_762x54_svd"

UKM (PK NATO) : "vil_UKM2000" magazines "100rnd_762x51_M240"

RAK PM63 : "vil_PM63" magazines "vil_25Rnd_9x18_Makarov"
PM 84 GLAUBERYT : "vil_PM84P" magazines "vil_25Rnd_9x19_Para"
PM 98 : "vil_PM98" magazines "vil_25Rnd_9x19_Para"

P-64 : "Vil_P64" magazines "vil_6Rnd_9x18_Makarov"
P-83 : "Vil_P83" magazines "8Rnd_9x18_Makarov"
P-94 WIST : "vil_P94" magazines "vil_16Rnd_9x19_para"
Walther P-99 : "vil_P99" magazines "vil_16Rnd_9x19_para"

RPG-7V :"vil_RPG7V_pl" magazines "vil_PG7M_rock" / "vil_PG7KO_rock" /"vil_PG7VL_rock"

VL to standartowa radziecka głowica
M to nowa głowica Dezametu
KO to kumulacyjno odłamkowa

CLASSES

rifles:
AKMS : "vil_kbk_AKMS" magazines "30Rnd_762x39_AK47"
AKMS SD : "vil_kbk_akms_pbs" magazines "vil_npl_30Rnd_762x39_AKSD"
Beryl : "vil_Beryl_eot" magazines "vil_30Rnd_556x45_AK"
Beryl GL : "vil_Beryl_GL" magazines "vil_30Rnd_556x45_AK" // "1Rnd_HE_M203"
Mini Beryl : "vil_Beryl_mini" = "vil_30Rnd_556x45_AK"
SVD (animated) : "vil_npl_svd" magazines "10rnd_762x54_svd"

machinegun:
UKM (PK NATO) : "vil_UKM2000" magazines "100rnd_762x51_M240"

SMGs:
RAK PM63 : "vil_PM63" magazines "vil_25Rnd_9x18_Makarov"
PM 84 GLAUBERYT : "vil_PM84P" magazines "vil_25Rnd_9x19_Para"
PM 98 : "vil_PM98" magazines "vil_25Rnd_9x19_Para"

Pistols:
P-64 : "Vil_P64" magazines "vil_6Rnd_9x18_Makarov"
P-83 : "Vil_P83" magazines "8Rnd_9x18_Makarov"
P-94 WIST : "vil_P94" magazines "vil_16Rnd_9x19_para"
Walther P-99 : "vil_P99" magazines "vil_16Rnd_9x19_para"

Launcher:

RPG-7V :"vil_RPG7V_pl" magazines "vil_PG7M_rock" / "vil_PG7KO_rock" /"vil_PG7VL_rock"

http://www.armaholic.eu/vilas/vilas_npl_a2.7z

wersja z wczoraj z nocy
ma pełno błędów gdyż jest to pierwszy addon do A2 i konwersja rzeczy z A1 :)
jakość w większości jest Arma1, tylko T72, AKMS i Beryle mają zastosowane materiały z Arma2

życzę miłej zabawy i z góry przepraszam za błedy
testowałem na wersji LEMu 1.02 bez innych obcych addonów, kolizje z innymi addonami nie sprawdzone
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Rafael3D »

pięknie, pierwszy krok w A2 zrobiony. Teraz czekamy na doszlifowywanie.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

http://www.armaholic.eu/vilas/vil_apc_a2.7z

konwersja addonu Alien i spółka :D
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

nowa fizyka Army 2 powoduje inne zachowania pojazdów lekkich z Arma1
w związku z problemami z wywrotkami BMP1 updatowałem addon
dodałem cywilny ambulans (fikcyjnie Lublin) i dałem Szyłkę i HINDa

Obrazek

http://www.armaholic.eu/vilas/vilas_npl_a2.7z
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

chciałbym poinformować, że był kolejny update NPL :)
nauczyłem się robić resory czyli selekcję dumpers, obecnie pojazdy w NPL mają działające resory
póki co tyle updatów, wracam do pracy nad Marderem dla P85 i poprawą jakości pojazdów do P85 w A2
Obrazek
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Jajcor »

Masz chłopie zdrowie i cierpliwość :D Powodzenia :)
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: vilas »

i tak w NPL jest jeszcze trochę błędów , które naprawię w najbliższym możliwym terminie
a skoro mówiłem o Marderze, to wypada pokazać efekt wczorajszego popołudnia:

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/a2_mdr3.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/a2_mdr4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/a2_mdr5.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/a2_mdr6.jpg
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Forrestal »

Vilas, juz ladniejszy model ale ciagle uwazam ze zamiast isc w ilosc powinienes bardziej pracowac nad warsztatem swoim. Bo te Twoje modele to wygladaja dosc low-resowo. Naprawde juz w ArmA1 odbiegaly od innych addonow i nawet od tego co BIS zaserwowal a teraz to juz naprawde wyglada gorzej niz to co mamy w podstawce. Troche wiecej pracy przy modelu i wiecej przy teksturkach, dobre normalki i speculary i taki model by od razu lepiej wygladal.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: JonPL »

Forrest, widziałeś P'85?
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Forrestal »

JonPL pisze:Forrest, widziałeś P'85?
Widzialem, wiec co?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: JonPL »

No więc jeśli P'85 wg. Ciebie "odbiegał od standardu BIS" to ja nie mam więcej pytań :lol: :twisted:
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”