VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: Yac »

No proszę jak moderator ładnie spamuje i pisze nie na temat :)
Vilas - masz rację - nic nie wnoszą do dyskusji poza jałowym ujadaniem.
Obrazek
pasterz861
Posty: 1
Rejestracja: 13 marca 2010, 00:03
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonach

Post autor: pasterz861 »

Witam!
Od dłuzszego czasu zastanawiałem się, czy byłoby możliwe zmodyfikowanie naszych głównych bohaterow w kampani SP? Mianowicie interesuje mnie czy można by podłozyc nowe tekstury i modele jednostek (np. GROMU) w miejsce oddziału brzytwa? Odswiezyłoby to troszkę kampanię.

Taki Replacement zmieniajacy Razor Team. Jezeli coś takiego juz powstało, to proszę o link.

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Polski Mod do Arma II OA (temp)

Post autor: SaS TrooP »

A skoro Sas uważasz, że bez ACE gra nie działa, to sie dziwię, bo mi działa. A jeżeli addon używa domyślnych klas BISu to powinno działać i w innych modach game-playowych. Uzależnianie zaś addonu od jednego z modów było by nonsensem, a jeśli ktoś bardzo musi mieć konfig ACE to niech sobie napisze, no problem, ja nie zabraniałem nigdy wydawania czyichś konfigów do moich addonów (jak ktoś pod swoim tagiem zrobi swój addon zawierający plik konfigu). Ludzie z zagranicy wydawali swoje konfigi do moich addonów jak chcieli.
Kompletnie cię nie rozumiem. Opieram moich Gruzinów po prostu na takich klasach jak ACE_AKM, ACE_Bandage, ew. ACRE_PRC148. Doceniam jakość twojej pracy, bo jest IMHO nie najgorsza, ale ty po prostu z jakiegoś powodu nie znosisz ACE. Opieram się na tym modzie, bo zapewnia mi świetny core do dalszej pracy, a integracja jego ficzerów tylko zwiększy grywalność. Uważam, że Gruzinami chce pograć niemała ilość osób, tym bardziej od razu udostępnionych pod ACE. A fakt jest taki, że bez niego nie mogę nawet porządnie uzbroić sekcji z 2010 roku (AK-74M i AK(S)-74P są dostępne tylko w ACE, vanilla ich nie oferuje).
Generalnie niejako utrudniłeś mi rozwój swojej pracy tylko dlatego, że poniekąd wspieram twoich nieprzyjaciół. Znalazłem innego autora, który pomógł mi z pierwszym wprowadzeniem cudzego modelu - wiedz jednak, że rozmawiam z paroma osobami i dość wielu kompletnie cię nie rozumie.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: Polski Mod do ARMA II OA

Post autor: vilas »

To nie jest tak, że AK74M i śliwkowy AKS jest tylko w ACE. AK74M i polymorewe mam u siebie też i to w wielu wariantach z różnymi celownikami (1P29, Kobra, PK-A, NSPU-3, EOTech itd.) więc mając mój weapon-pack ma sie peeeeełno kałachów i realniejsze niż z ceesa RPK, RPK74M , SVDS, VSS , SVD i inne konstrukcje. Opieram się na grze defaultowej, nie chce uzależniać addonów od jednego z możliwych modów (modów jest wiele, Zeus, SLX ) . Jak ktoś chce opierac addon o jeden z 3-4 modów gameplayowych to jego sprawa. ACE jest tylko jednym z modów jakie są. Moje addony nie wymagają nic poza grą ze sklepu, żadnych dodatkowych rzeczy i na tym się opieram.
Nie potrzebuję innych kałachów jak mam swoich full zestaw włącznie z wariantami jugosłowiańskimi i rumuńskimi, bułgarskimi, nawet 9A91, SVK (http://ofp.gamepark.cz/_hosted/vilas/screens/svdk.jpg, http://img832.imageshack.us/img832/1811/222xf.jpg, http://www.armaholic.eu/vilas/scr/rpg2622.jpg http://www.flashpoint.ru/newsimages/Was ... spu3_b.jpg , http://www.flashpoint.ru/newsimages/Was ... ek_2_b.jpg RPG 22, RPG26, RPG16, RPG29 są w moich paczkach więc po co mi opieranie o mod gdzie jest część z tego lub są rzeczy z counter strike mające błędy np. w postaci odwrotnego magazynka, złych proporcji itp. ) . Kwestie innych configów pozostawiam graczom (do ACE, SLX, Zeusa czy innych modów). To trochę tak jakbym miał oprzeć przykładowo swój addon, mod o addon kogoś kto wydał armię w której jest jedno MP5 , podczas gdy sam mam 5 wariantów w tym policyjne z latarkami .
Tworząc cokolwiek nie będę tworzyć tylko pod jeden i konkretny czyjś mod ale pod grę od BISu.

http://www.armaholic.eu/vilas/scr/npl8.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/danka.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/elcan.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/honk_in_game.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/groz4.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/groz9.jpg
http://www.armaholic.eu/vilas/scr/cg84.jpg

Po co więc mi uzależniać addon od innego moda ?
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Polski Mod do ARMA II OA

Post autor: SaS TrooP »

Ale to ja uzależniam swój addon, prosząc cię jedynie o twój model. Jeśli zaś chodzi o twoją broń: jest dobra z wyglądu, acz należy Jonowi przyznać trochę racji - ma błędy. I absolutnie np. rozumiem rumunów, którzy oparli swojego moda na twoich giwerach. Tak, tylko ty masz rumuńskiego kałacha i był to dobry wybór. Ja jednak mam sprzęt Gruzinów uzależniony od ACE, bo już w ACEX są wszystkie bronie poza cholernym Nevegem, do którego nijak potrafię się dobrać.
Dla ciebie hobby to modelling 3D i 2D. Próbuję swoich sił, statics potrafię w sumie stworzyć do Army 2 (budynki i takie tam), ale moim głównym hobby jest pisanie książek - takich do czytania, NIE PISZĘ za dobrze configów. I z tego właśnie powodu wolę korzystać z broni wprowadzonych, niż pytać się ciebie dodatkowo o model broni, który musiałbym podpiąć pod ACE etc. i po prostu bym nie podołał.
Twoje karabiny służyły mi dobrze: nim wydałem Gruzinów robiłem coś a la Tonal i opierałem się na twoich weapon packach, bo w Afryce biega się ze wszystkim i wszystko u ciebie miałem: PPS-43, StG44, milion kałachów jak AMD-65 czy w cholerę wersji G3, których nawiasem mówiąc używa mój klan, tylko w wersji zedytowanej przez twórców Irańczyków. Teraz mam dla Gruzinów wszystko w ACE i tyle.
Po czym przychodzę sobie prosić o Ruska z P85, piszesz, że mam o bazowe textury do edycji pytać się rosjan, co też czynię (i dostaję pozwolenie), po czym wracam sobie do skrzynki a tam PW, że "jak pod ACE2 to nie, jeśli do vanilli to może"...
Sorry, ale chyba mogę sobie co nieco pomyśleć...
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: Polski Mod do ARMA II OA

Post autor: vilas »

Oprócz tego napisałem, że rzeczy z P85 ruskie są współwłasnością RHS i wymagają ich zgody.
Więc dać ruskich z P85 nie mogę bez zgody RHS (ich tekstury i materiały).
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Polski Mod do ARMA II OA

Post autor: SaS TrooP »

piszesz, że mam o bazowe textury do edycji pytać się rosjan, co też czynię (i dostaję pozwolenie)
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonac

Post autor: vilas »

Ze względu na brak czasu odpowiem w skrócie i powielę to co wcześniej:
- wspieram innych twórców addonów (pod Armę) jak wielu innych, kiedy widze, że coś nie konkuruje z moim pomysłem, natomiast jak wielu innych twórców nie wspieram gdy coś jest rozwiązaniem "konkurencyjnym" i zamiast dać "lepszy efekt moim addonom" da im gorszy (...)
Doklejam nieco linków dotyczących różnych addonów (...)

http://img28.imageshack.us/img28/4486/11111fef.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/5507/111yfk.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/6923/60518746.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/5762/96137616.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/2395/nrakdet.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/5229/nrak.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/8725/aaaec.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/8939/111ukt.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/4588/111uc.jpg
http://img96.imageshack.us/img96/3072/umpd.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/5859/umpxl.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/9971/p64det1.jpg
http://img96.imageshack.us/img96/9311/p83com2.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/3817/p83com1.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/4551/p64com2.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/423/p64com1.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/3917/111scn.jpg
http://img831.imageshack.us/img831/2747/gla1.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/928/gla2.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/2456/244zl.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/7599/camor.jpg
http://img602.imageshack.us/img602/9455/244k.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/4896/244h.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/8725/aaaec.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/8939/111ukt.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/4875/80772475.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/7289/pumam.jpg
http://img507.imageshack.us/img507/1858/96288499.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/9005/lbvl.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/6655/64565376.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/2332/malowania.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/3600/42280994.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/7830/93152491.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/7017/24266294.jpg
http://img576.imageshack.us/img576/9120/74852757.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/6035/21445047.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/3052/79907576.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/2909/nodhdhwy1.jpg
http://img190.imageshack.us/img190/729/ngggowy2.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/3/222xv.jpg
http://ofp.gamepark.cz/_hosted/vilas/screens/alex2.jpg
http://ofp.gamepark.cz/_hosted/vilas/screens/tor.jpg

(...)
Jak widać po skrinach gdy mam czas poprawiam jakość starych modeli, zmieniam je. P64, P83, P99, PM84, PM98, PM63, TRG SAKO zostały zmienione. W P85 zmieniłem UZI, zmieniłem Nysę, zmieniłem 2S7. Gdy mam czas stare rzeczy ulepszam i updatuję, staram się usuwać wszystko co miało starą jakość. Staram sie w wolnym czasie zastępować stare modele nowymi lub chociaż je rasować. Będzie czas to ŻUK, Polonez będą podrasowane, zamienię STARY na nowe modele i nowe tekstury. Jak czas pozwoli, to bardzo spodobał mi się pojazd Anders i będę go robił.
Jednak najważniejsze będzie robienie tego co lubię i na co nie miałem czasu - Pierwsza Wojna Światowa i Druga - paczka broni dla innych modów. Dodatkowo osoby robiące mody o US Army dostały nieco materiałów w celu robienia tej armii z okolic Black Hawk Down.

kondor: ciach
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonac

Post autor: kondor »

- Proszę ograniczyć się do tematu swojego moda.
- Z wszelkimi anegdotami o grożeniach śmiercią itp proszę ograniczyć się do swoich for lub ewentualnie prokuratury.
- Następne posty napędzające dyskusję o niedoszłej współpracy z modem PSZ będą skutkować usuwaniem (postów lub ich części) oraz/lub ostrzeżeniami dla autorów.
- @Vilas: Proszę edytować powyższy post pozostawiając obiektywne informacje o swoim modzie.
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonac

Post autor: Gerwazy »

Jak dla mnie addony bombastyczne, ale mają wade, przez którą ich nie używam(oprócz wojska polskiego) - mają własne dźwięki, które czasem nie pasują do soundmodów. A broń z west weapons pack i broń z paczki broni do P85 też ma inne dźwięki. Wydawało mi się, że beryle mają magazynki od AK na amunicje do AK?
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: VILAS i spółka i Project85 i inni - informacje o addonac

Post autor: JonPL »

W rzeczywistości? Źle Ci się kolego wydawało ;]
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”